Elk excuus om boe te roepen en bier te drinken is toch goed? Waarom gaan mensen anders naar het stadion?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:30 schreef Vork het volgende:
Ja, maar om nou te gaan kamperen? Wat houden ze dan eigenlijk bezet? Het is allemaal zo vrijblijvend, met die lege tentjes en al die zwervers die voor het gratis eten en drinken komen. Zo maakt men geen vuist. Ik weet niet wat wel, maar ik vind het weinig indrukwekkend. En wat beweegt dan die paar mensen hier in Arnhem om ook ergens op een stukje gras een tentje op te zetten, boe te roepen en bier te drinken. Weinig bank die zich daar iets van aantrekt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Elk excuus om boe te roepen en bier te drinken is toch goed? Waarom gaan mensen anders naar het stadion?
Wij nemen hem op! Aangezien ik nu net en Tav nog niet terug van sporten ben/isquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:31 schreef golfer het volgende:
Kijktip nu al begonnen:
Wilfried de Jong terug met Motel De Jong
Nog aan de whisky vanavond, Sun?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij nemen hem op! Aangezien ik nu net en Tav nog niet terug van sporten ben/is
Ik twijfel nogquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zit er wel aan te denken janu het wat kouder wordt heb ik er weer wat meer trek in
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik twijfel nogBen een beetje gaar
Nou, misschien 1 glaasje danquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik ook.. behoorlijk zelfs, en straks na het douchen lekker rozig van het sporten. Maar dan is één glaasje juist zo lekker, slaap ik lekker diep van
![]()
Morgen en zondag nog wat aan mijn paper sleutelen, 's avonds feestje in Hoorn, dus genoeg te doen nog dit weekend..
Ik ga denk ik voor een Coal Ilaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, misschien 1 glaasje danEen Alchemistje.... of een Glenmorangie
In a bar under the sea is een toffe plaatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Deus! ja, ik vind ze ook wel goed, maar ik ben ze ook snel zat.
Zo ver ben ik nog nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Deus! ja, ik vind ze ook wel goed, maar ik ben ze ook snel zat.
Ik heb hier de nieuwste liggenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:17 schreef Felagund het volgende:
In a bar under the sea is wel tof ja, voor de rest ken ik weinig van ze. Volgens mij alleen hun nieuwste een keer gedraait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |