Ik heb heel erg mijn best gedaan om het niet leuk te vinden, maar uiteindelijk moet ik toegeven het toch grappig te vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Sarabi
Wat vind jij van New Kids?
want toen jij op vakantie was:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb heel erg mijn best gedaan om het niet leuk te vinden, maar uiteindelijk moet ik toegeven het toch grappig te vinden
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:18 schreef AnneX het volgende:
Afgezien van bovenstaande bijdehande opmerkingen...ben ik werkelijk zo'n
tuthola?? Dat ik de humor niet inzie van pies en poep grappen?
Er was een voorbeeld in DWDD van paul de leeuw en een schaterend publiek
Iemand - niet hier in huis - bezweert mij dat het leuk en lol is.
Dat ik het niet begrijp - zoals die aso brabanders met die film ook - dat is humor van een andere generatie wordt dan vergoelijkend tegen mij gezegd,
( omdat ik het oprecht verafschuw en smakeloos vind).
Wat vinden jullie daarvan?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik kan qua grofheid veel hebben, dat is het probleem niet, maar ik heb het gewoon niet met een overkill aan scheldwoorden, geschreeuw en platte grappen. Vind wat onderkoelder en subtieler toch vaak een stuk grappiger.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Eens. Dat type grofheid als in new kids vind ik niet echt leuk.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:47 schreef Stereotomy het volgende:
JONGUH nepbrabanders zijn jullie
Had het denk ik ook niet leuk gevonden als ik niet van hier kwam.Denk dat Sarabi het wel leuk vindt
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo lekker een paas vissies op de grill
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:09 schreef golfer het volgende:
Visstal had mooie sliptongen, dus dat wordt het vanavond met daarbij een puree van venkel.
Goed gedaan!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:11 schreef borisz het volgende:
Weet nog niet, maar weet wel zeker dat ik hem gehaald heb net. Schatting een 7.
Ik denk het wel. Maandag gaan de nietjes eruit en dan hoor ik het wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:15 schreef Bluezz het volgende:
Krak hoe gaat het nu verder? Moet je over 6 weken voor controle of zo?
Waar ben je ook al weer geweest Sarabi?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:22 schreef Sarabi het volgende:
Hier geen geweldig eten vanavond
Morgen maar eerst boodschappen doen
Oh das naar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:33 schreef Sarabi het volgende:
Ergens in de achterhoekhad wel mijn Iphone bij dus af en toe stiekem meegelezen
Het idee was om een weekje gewoon lekker te relaxen met mijn ouders (en in het weekend was mijn vriend er ook bij).
Maar helaas kregen we van alle kanten slecht nieuws, dus voel me nog niet echt uitgerust.
Riooljournalistiek! Mijn opmerking was algemeen en ging dus niet specifiek over New Kidsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
want toen jij op vakantie was:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Dat is errug veel in één week voor naar nieuws.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:02 schreef Sarabi het volgende:
Niet persoonlijk maar wel erg dichtbij
Ouders, schoonouders en oma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |