quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:33 schreef Stereotomy het volgende:
Fokking klaar.
En gaar
Opsturen en morgen aan de slag met een nieuw hoofdstuk. Nog twee maar te gaan.
Het gaat dus allemaal voorspoedig en sneller dan verwacht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:03 schreef krakkemieke het volgende:
En ja, om half twee ga ik naar huis. Eerst nog een warme maaltijd hier meepakken, dat scheelt weer een dag koken. Ik weet niet wanneer ik hier weer ben, ik zal eerst wel instorten, zoals dat hoort.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:03 schreef krakkemieke het volgende:
En ja, om half twee ga ik naar huis. Eerst nog een warme maaltijd hier meepakken, dat scheelt weer een dag koken. Ik weet niet wanneer ik hier weer ben, ik zal eerst wel instorten, zoals dat hoort.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:12 schreef AnneX het volgende:
Verwijzing achteraf in de pocket.
Lieve huisarts toonde begrip.
hoe coolquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:03 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemiddag!
Goed zo Steer!![]()
En Bluezz ik vind het nog steeds zo stoer van je!![]()
Ja vanaf 18 nov. ben ik een paar dagen uitgepland maar wel aanwezig en dan hollen we van hot naar haarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:11 schreef AnneX het volgende:
En dan word je continu gebeld en bevraagd tijdens de baliewerkzh ?
Van mijzelve hoef ik de rest van de dag nix![]()
behalve wordfeuden.![]()
Super Annexx ik hoop dat je een goede match vind!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:12 schreef AnneX het volgende:
Welkom thuis , Krakke![]()
![]()
Fijn joh!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:12 schreef AnneX het volgende:
Welkom thuis , Krakke![]()
![]()
Dat zijn leuke dingen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanmorgen voor nog geen twee euro een kilo granaatappels gekocht op de markt, en deze schoongemaakt, pondje suiker erbij, goddelijke limonadesiroop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |