SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:27 schreef -Peach het volgende:
Score (in spoiler voor degene die het nog niet wil weten):Edit: ik zie het al 12.50 incl verzenden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:27 schreef -Peach het volgende:
Score (in spoiler voor degene die het nog niet wil weten):Zitten dus nog best leuke dingen in voor 12,50!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn het ook een beetje leuke formaatjes? (foto?
)
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Leuk! Ja ik ook, ff afwachten tot BGTes die van haar ontvangen heeftquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:41 schreef -Peach het volgende:
Ja best prima! Lak,gloss en masker zijn full size volgens mij. Ik zal vandaag een foto makenben ook benieuwd of er veel verschil zit tussen de boxen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door -Peach op 12-11-2011 15:40:49 ]Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
ik heb hem gekocht, vanmorgen na het douchen gebruikt...quote:Op woensdag 2 november 2011 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb een proefmonstertje aangevraagd, maar nog niet geprobeerd. Ben er wel benieuwd naar
quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:07 schreef -Peach het volgende:
Ook nog eens mn beetlejuice lakjes binnen, lijkt wel sinterklaas
De Glossybox foto's:Blij dat ik die niet besteld heb, zou me tegen zijn gevallen voor dat geldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Het is toch ook een foundation, maar dan met nog andere eigenschappen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:53 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
ik heb hem gekocht, vanmorgen na het douchen gebruikt...
die tube kunnen ze beter bij de make-up zetten inplaats van de gezichtsverzorging![]()
ik heb die voor getinte huid gekozen omdat die voor lichte huid te wittig/wazig uitviel op mn hand...
wat een vieze dikke foundation-wannabe bagger![]()
het voelt als een dikke laag, zelfs als je het verdunt aanbrengt (handen eerst vochtig gemaakt)
totaal geen ''wow'' effect, geeft lichtjes een kleurtje maar verder? het geeft een vies gevoel
Mij viel het juist wel mee, had er niet heel veel van verwacht.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Blij dat ik die niet besteld heb, zou me tegen zijn gevallen voor dat geld
Ah, da's mooi dan toch!quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:05 schreef -Peach het volgende:
[..]
Mij viel het juist wel mee, had er niet heel veel van verwacht.
quote:
nou, ik heb meerdere dagcreme's met een tintje gehad maar dit lijkt er nieteens op.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het is toch ook een foundation, maar dan met nog andere eigenschappen?
Kun je het niet met een kwast aanbrengen?
Ik heb mijn proefmonster nog niet binnen, ben benieuwd wanneer doe komt en of die nog komt
Wasda?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:17 schreef _aurum_ het volgende:
heb je hier wat aan?
En qua schoonhouden van je huid, ik heb een sonicare en ik had echt superlast van acne, vooral langs mijn kaak en dat is echt zoveel minder nuDat ding is zijn gewicht in goud waard
![]()
/spam
Ik ben weer terug naar de minerva pil en voel mij weer helemaal superquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wasda?Die sonicare
Oh, dat filmpje is idd wel tofMja, ik wil gewoon van mn pukkels af, ik wil niet per se foundation nodig hebben enzo.
kijk hier ffquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wasda?Die sonicare
Oh, dat filmpje is idd wel tofMja, ik wil gewoon van mn pukkels af, ik wil niet per se foundation nodig hebben enzo.
Ik heb Minerva nooit gehad... Is dat die 24+4 pil? Ik heb als laatste alleen Cerazette gehad, voor ongeveer een jaar, en nog 5 dagen de gewone pil maar dat wasquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ben weer terug naar de minerva pil en voel mij weer helemaal superIk had juist super veel last van stemmingswisselingen door die lichte pil (microgynon 30) en werd gek van de jeuk van de puisten op mijn rug. Blegh.
Maar de minerva had bij jou niet geholpen toch?
Oeh, thanks!quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:34 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kijk hier ff
en zoek ook ff op youtube naar reviews van de clarisonic mia. Ding kost wat, maar is het imo echt waard
een helen goeden!quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:41 schreef mrk.n het volgende:
Super![]()
En nog een vraagje. Heeft iemand ervaring met het gezicht shapen? Ik oefen het heel vaak maar het lukt me nooit om het mooi en precies te doen. TIps hiervoor?
Die is hier al opquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:43 schreef Spikkeloortje1 het volgende:
Weet iemand misschien of die Vampire love collectie van essence er al is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |