Nou, daar ben ik het niet helemaal mee eens! Ik vind het vaak te blauw uitslaan...quote:Op woensdag 2 november 2011 14:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb ook niks te klagen over mijn Sydney-palette. Prima pigmentatie hoor!
Toch bedankt he!quote:Op woensdag 2 november 2011 16:31 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Je hebt de oogschaduw op de verkeerde plek aangebracht
Geen dank!
met je vingers in oogschaduw roeren en als het niet bevalt weer teruggooien?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:01 schreef Spikkeloortje1 het volgende:
[..]
Op deze foto zien ze er wel goed uit, Misschien dan toch maar even in de winkel testen gewoon?
Heel erg mee eens, brr.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met je vingers in oogschaduw roeren en als het niet bevalt weer teruggooien?
Dat zouden ze strafbaar moeten maken
overigens zegt de vingerroertruc weinig over hoe het er uit ziet als je het met een kwastje op je oog aanbrengt @ allen hier
Aan je broek, lolquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:33 schreef Lindytje het volgende:
Ik gok toch echt dat er goede en slechte versies in omloop zijn van Catrice, dit doet die van mij met 1 keer door de oogschaduw een rondje draaien met mijn vinger en dan in 1x op mijn hand:
[ afbeelding ]
Zit zijn de oogschaduws van Sydney.
Geen primer gebruikt. Je veegt ze er idd makkelijk weer af aan je broek (), maar daar helpt een primer voor.
Ik zal er morgen eens een look mee makenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
overigens zegt de vingerroertruc weinig over hoe het er uit ziet als je het met een kwastje op je oog aanbrengt @ allen hier
Ik weet niet waar jullie naar de palette gaan kijken, maar ik zie alleen maar mooie display's staan waar je in kunt roeren zonder de palette zelf aan te rakenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hebben ze helaas nietquote:Op woensdag 2 november 2011 19:10 schreef Pvoesss het volgende:
Die display zegt toch niets over wat er in je palette zit, en ik las hierboven ook al over de palette testen.
Ik mag hopen dat niemand hier dat echt zou doen en de winkels ze dicht hebben geplakt
In de display zitten toch altijd alle producten van de LE om te testen?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:10 schreef Pvoesss het volgende:
Die display zegt toch niets over wat er in je palette zit, en ik las hierboven ook al over de palette testen.
Ik mag hopen dat niemand hier dat echt zou doen en de winkels ze dicht hebben geplakt
Het gaat er dus al heel de tijd om dat de palettes niet consistent zijn qua kwaliteit...quote:Op woensdag 2 november 2011 20:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
In de display zitten toch altijd alle producten van de LE om te testen?
I know, maar dan maar een gokje van 7 euro.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het gaat er dus al heel de tijd om dat de palettes niet consistent zijn qua kwaliteit...
Zo dacht ik dus ook, blijkbaar stom gedachtquote:Op woensdag 2 november 2011 20:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
In de display zitten toch altijd alle producten van de LE om te testen?
Het gaat er om dat mensen vaak alsnog in die palettes zitten te peuren....quote:Op woensdag 2 november 2011 20:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Zo dacht ik dus ook, blijkbaar stom gedacht
Ik heb een proefmonstertje aangevraagd, maar nog niet geprobeerd. Ben er wel benieuwd naarquote:Op woensdag 2 november 2011 22:40 schreef bellabeauti het volgende:
Iemand hier al de Garnier BB cream uitgeprobeerd?
Heb je het met je vingers uitgesmeerd of met een foundationkwast/duo-fibre ofzo?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:08 schreef Mirjam het volgende:
ik heb het vanmorgen geprobeerd, mijn kruidvat had proefjes
ik vond het maar dikke prut, moeilijk uit te smeren, en m'n huid voelde trekkerig meteen na het smeren
verder kan ik er nog niet veel over zeggen
met m'n vingers, net zoals een gewone dagcremequote:Op woensdag 2 november 2011 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je het met je vingers uitgesmeerd of met een foundationkwast/duo-fibre ofzo?
Hoezo?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
met m'n vingers, net zoals een gewone dagcreme
als ik het met ene foundationkwast zou doen, zou het 1 grote papboel worden ben ik bang
Ik werk bij de kruidvat en ik heb er een dagtaak aan om mensen uit te leggen waarvoor die testers nu precies dienen. Je wilt niet weten wat er soms allemaal mee gedaan is.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het gaat er om dat mensen vaak alsnog in die palettes zitten te peuren....
Lol, daar ben ik het mee eens.quote:En ja, als het om zwart gaat ben ik een enorme zeur. Zwart moet echt zwart zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |