abonnement Unibet Coolblue
pi_103762921
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef princess-a het volgende:

[..]

Klopt, een dagcreme, foundation en spf :)
de DM heeft ook iets dergelijks, voor een fractie van de prijs. ook met uv-bescherming.
best aardig spul :Y
http://www.dm-drogeriemar(...)chtigkeitscreme.html
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  FOK!fossiel zondag 30 oktober 2011 @ 22:52:44 #77
1455 Keroppi
kool kikker
pi_103767483
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef princess-a het volgende:

[..]

Klopt, een dagcreme, foundation en spf :)
Maar waarom doen ze dan alsof ze het wiel hebben uitgevonden?
Chick on a mission
pi_103767781
Ik had een Too Faced palette binnen, ooo ben helemaal verliefd erop O+
door jullie foto's enzo heb ik ook weer veel inspiratie opgedaan! bedankt daarvoor
  maandag 31 oktober 2011 @ 01:11:27 #79
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_103772840
quote:
9s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:11 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Niemand dus? ;(
Ja, ik wel. Je kunt er netjes een dun lijntje mee maken boven je oog. Ze zijn echter ook van Essence of Catrice (weet niet meer van welk merk van die 2 het is) verkrijgbaar voor een euro of 2.
Ik gebruik echter liever mijn slanted liner brush, meer controle en meer eyeliner wat je in 1 keer kunt aanbrengen. Bovendien maak ik vrijwel altijd een wing, dus dan is deze minder handig.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_103774794
Zijn die paletjes van catrice nou wel of geen aanrader? Ik lees overal iets anders.. de verpakking is in ieder geval :9~
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_103774954
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 07:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zijn die paletjes van catrice nou wel of geen aanrader? Ik lees overal iets anders.. de verpakking is in ieder geval :9~
Alleen het Berlin palet heeft goede pigmentatie.
All good things are wild and free.
  maandag 31 oktober 2011 @ 08:57:43 #82
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_103775510
Ik heb het Berlin palette gekocht voor de pigmentatie, en het London palette voor de heb :P
My hovercraft is full of eel.
  maandag 31 oktober 2011 @ 10:10:25 #83
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_103776978
Whehehe, zaterdag op de Albert Cuyp twee Rimmel lakjes voor 2 euro _O_.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_103776999
Ik heb het London-paletje O+ Al wil ik ze stiekem allemaal O+
Tap tap tap
  maandag 31 oktober 2011 @ 11:08:10 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_103778546
ik heb voor de liefhebbers nog een New York en Sydney liggen, alleen 1 keer op de arm geswatcht. Mocht iemand er niet meer aan kunnen komen :)
disclaimer
  maandag 31 oktober 2011 @ 11:36:20 #86
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_103779442
Berlin is idd super O+ Kreeg er zelfs een complimentje over van mn schoonzusje gister, terwijl die normaal nooit op lijkt te merken dat ik überhaupt make-up op heb, haha XD Ik draag ook niet zulke opvallende kleuren vaak, maar toch. Maar ze wilde 'm ook hebben dus dat vond ik wel grappig :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_103786145
ik heb die catrice paletjes gezien, maar vond er niet zoveel aan. ik draag alleen maar bruin/brons en zwarte oogschaduw :')
pi_103789740
Wie kan mij misschien helpen op het gebied van mineralen poeder? :)

Ik gebruik altijd foundation, maar sinds een tijdje heb ik teveel last van ontstoken ogen en ook rondom m'n ogen krijg ik vlekjes en irritaties. Foundation voelt daar erg branderig aan.
Nu had ik in m'n beauty-case nog een oud potje mineralen poeder van L'oreal zitten (al een jaar of 4 oud ongeveer).


Momenteel bevalt dit iets beter, vandaar dat ik even een tijdje door blijf gaan tot mijn huid wat gaat herstellen.

Maar je raadt het al, dit potje is bijna op en zoveel jaar oud, dus het is nérgens meer te koop, ook niet online. -O-

Nu heb ik zitten kijken of er een ander merk is (Rimmel/L'oreal/Max Factor/Revlon) dat wél nog iets verkoopt van mineralen poeder. Ik kom online iets tegen van Max Factor, maar dat potje van L'oreal staat ook nog op hun site, terwijl het bij geen winkel hier te koop is, dus of ik van Max Factor dit nog kan kopen betwijfel ik.
Het gaat om dit potje:



Lang verhaal kort; heeft iemand nog een tip wat betreft een ander merk, wat ik wel kan gaan kopen? :)
Ik meen me iets te herinneren over mineralen poeders, langer geleden op Fok!, maar ik heb geen idee van welk merk dat was.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_103790059
quote:
5s.gif Op maandag 31 oktober 2011 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
Wie kan mij misschien helpen op het gebied van mineralen poeder? :)

Ik gebruik altijd foundation, maar sinds een tijdje heb ik teveel last van ontstoken ogen en ook rondom m'n ogen krijg ik vlekjes en irritaties. Foundation voelt daar erg branderig aan.
Nu had ik in m'n beauty-case nog een oud potje mineralen poeder van L'oreal zitten (al een jaar of 4 oud ongeveer).
[ afbeelding ]

Momenteel bevalt dit iets beter, vandaar dat ik even een tijdje door blijf gaan tot mijn huid wat gaat herstellen.

Maar je raadt het al, dit potje is bijna op en zoveel jaar oud, dus het is nérgens meer te koop, ook niet online. -O-

Nu heb ik zitten kijken of er een ander merk is (Rimmel/L'oreal/Max Factor/Revlon) dat wél nog iets verkoopt van mineralen poeder. Ik kom online iets tegen van Max Factor, maar dat potje van L'oreal staat ook nog op hun site, terwijl het bij geen winkel hier te koop is, dus of ik van Max Factor dit nog kan kopen betwijfel ik.
Het gaat om dit potje:

[ afbeelding ]

Lang verhaal kort; heeft iemand nog een tip wat betreft een ander merk, wat ik wel kan gaan kopen? :)
Ik meen me iets te herinneren over mineralen poeders, langer geleden op Fok!, maar ik heb geen idee van welk merk dat was.
ik heb heel lang everyday minerals gebruikt, is via internet te bestellen.
verder heeft MAC ook een fijne minerale poeder, maar dat is meer een compact poeder en daardoor niet zo dekkend als die jij hebt
pi_103790139
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 16:25 schreef electronique het volgende:

[..]

ik heb heel lang everyday minerals gebruikt, is via internet te bestellen.
verder heeft MAC ook een fijne minerale poeder, maar dat is meer een compact poeder en daardoor niet zo dekkend als die jij hebt
Ja, het moet geen gewone compact poeder zijn. Ik ga op zoek naar je eerste tip, bedankt :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 31 oktober 2011 @ 16:35:25 #91
57434 Marloes
Digital Love
pi_103790488
Ik zou gaan voor poeder van bare minerals.. Te koop bij Sephora. O+
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  FOK!fossiel maandag 31 oktober 2011 @ 16:42:42 #92
1455 Keroppi
kool kikker
pi_103790802
BodyShop heeft ook fijne minerale poeders!
Chick on a mission
  maandag 31 oktober 2011 @ 16:44:32 #93
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_103790896
quote:
5s.gif Op maandag 31 oktober 2011 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
Wie kan mij misschien helpen op het gebied van mineralen poeder? :)

Ik gebruik altijd foundation, maar sinds een tijdje heb ik teveel last van ontstoken ogen en ook rondom m'n ogen krijg ik vlekjes en irritaties. Foundation voelt daar erg branderig aan.
Nu had ik in m'n beauty-case nog een oud potje mineralen poeder van L'oreal zitten (al een jaar of 4 oud ongeveer).
[ afbeelding ]

Momenteel bevalt dit iets beter, vandaar dat ik even een tijdje door blijf gaan tot mijn huid wat gaat herstellen.

Maar je raadt het al, dit potje is bijna op en zoveel jaar oud, dus het is nérgens meer te koop, ook niet online. -O-

Nu heb ik zitten kijken of er een ander merk is (Rimmel/L'oreal/Max Factor/Revlon) dat wél nog iets verkoopt van mineralen poeder. Ik kom online iets tegen van Max Factor, maar dat potje van L'oreal staat ook nog op hun site, terwijl het bij geen winkel hier te koop is, dus of ik van Max Factor dit nog kan kopen betwijfel ik.
Het gaat om dit potje:

[ afbeelding ]

Lang verhaal kort; heeft iemand nog een tip wat betreft een ander merk, wat ik wel kan gaan kopen? :)
Ik meen me iets te herinneren over mineralen poeders, langer geleden op Fok!, maar ik heb geen idee van welk merk dat was.
Gevonden :)

http://international.drug(...)al/qxg183552-d9fdb65

Alstu :)
Don't come closer, I might hurt you
pi_103791231
quote:
Dat zijn helaas andere kleuren (in een andere uitvoering). Wel bedankt voor het zoeken O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_103791252
ik vond bare minerals wel oke, maar prijs/kwaliteit verhouding vond ik tegen vallen
  maandag 31 oktober 2011 @ 16:55:48 #96
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_103791465
quote:
14s.gif Op maandag 31 oktober 2011 16:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat zijn helaas andere kleuren (in een andere uitvoering). Wel bedankt voor het zoeken O+
Zou het niet alleen een naamsverandering ondergaan hebben?
Zo niet, succes met de zoektocht nog!
Don't come closer, I might hurt you
pi_103791682
quote:
17s.gif Op maandag 31 oktober 2011 16:55 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Zou het niet alleen een naamsverandering ondergaan hebben?
Zo niet, succes met de zoektocht nog!
De SPF is in die Amerikaanse versie al een stuk hoger. Het is zó jammer dat die kleuren niet universeel zijn (anders kocht ik het gewoon op de gok om te proberen!) en ook dat de kleuren zo vaak veranderd worden. Bepaalde merken hebben wel hun poeder/foundation/etc allemaal in dezelfde kleuren, dat is echt ideaal.
Ik baal er elke keer weer van als er een poeder/lippenstift/oogschaduw na zoveel jaar uit het "bestand" gaat. Elke keer een zoekzocht ;)
Als ik rijk was dan kocht ik dingen echt groots in.

Ik heb nu al een paar merken om te gaan proberen, erg fijn! ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_103799744
zijn er hier meer dames fan van het neutrale poeder van essence?
ik heb de mijne uit de 50's girls reloaded collectie, deze:



ffies wat van dat spul op je kwast, over je gezicht raggen,. en je hebt een matte toet, instantly O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:45:49 #99
57434 Marloes
Digital Love
pi_103799777
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 16:51 schreef electronique het volgende:
ik vond bare minerals wel oke, maar prijs/kwaliteit verhouding vond ik tegen vallen
Ik weet niet wanneer je bare minerals voor het laatst hebt gekocht, maar eerder waren er verpakkingen van 2 gram voor iets van 20 euro.. Nu heb je 8 gram voor 28. Als je net zoals ik koopt tijdens de 25% kortingsweken bij Sephora, dan vind ik de prijs/kwaliteit echt heel oke :P
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:51:42 #100
149959 SQ
snelle trees
pi_103800163
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:45 schreef Mirjam het volgende:
zijn er hier meer dames fan van het neutrale poeder van essence?
ik heb de mijne uit de 50's girls reloaded collectie, deze:

[ afbeelding ]

ffies wat van dat spul op je kwast, over je gezicht raggen,. en je hebt een matte toet, instantly O+
Fijn spul, zolang je het potje niet per ongeluk hebt geschud :')
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')