In episode 4 zat wel een erg goed gevecht van die maid robot.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:59 schreef .Cake. het volgende:
Is Horizon al een beetje leuker aan het worden?
ga maffen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:05 schreef Bakakame het volgende:
Iemand hier? Ik zit in de trein en be moe
kan je, na je overstap, ook in de trein doen.. dan kan je thuis je tijd nuttig besteden (anime kijken ofzo..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:13 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Doe ik zodra ik thuis ben en gedoucht heb! Ik moet zo namelijk overstappen..
Het is maar 10 minuutjes vanaf den haag naar delft. Maar misschien is anime inderdaad beter, anders maak ik mn dag/nacht ritme kapotquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:14 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je, na je overstap, ook in de trein doen.. dan kan je thuis je tijd nuttig besteden (anime kijken ofzo..)
Hahaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:10 schreef Xaryna het volgende:
Woots for Mirai Nikki!
Ik heb het aan mijn vriend aangeraden en die heeft ep 1 nou gezien (hij gaat door!) en hij vindt van Yuuna: 'I like her'
Heb ik meestal ook, maar ik wilde het risico niet nemenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:53 schreef Xaryna het volgende:
Ik slaap altijd bijzonder goed in treinen. Mooie is, dat ik dan zo'n beetje dommel en bij elke stop wakker word, dus ik ben wel wat uitgeruster en mis nooit mijn station.
Ik weet dat hij het wel leuk vindt als een meisje een beetje possessive / clingy is, maar ik hoop toch dat hij denkt dat Yuuno wat te ver daarin gaat.quote:
Net episode 2 gekeken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:28 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik weet dat hij het wel leuk vindt als een meisje een beetje possessive / clingy is, maar ik hoop toch dat hij denkt dat Yuuno wat te ver daarin gaat.
Disturbingquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Net episode 2 gekeken.
Ik geef hem helemaal gelijk![]()
Yuuno
Nu episode 3!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Net episode 2 gekeken.
Ik geef hem helemaal gelijk![]()
Yuuno
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2011 18:03:44 ]
Mijn vriendin is op 3/4 van episode 1 gestoptquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:10 schreef Xaryna het volgende:
Woots for Mirai Nikki!
Ik heb het aan mijn vriend aangeraden en die heeft ep 1 nou gezien (hij gaat door!) en hij vindt van Yuuna: 'I like her'
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:20 schreef robin007bond het volgende:
Mirai Nikki episode 3 was echt gaaf![]()
Dat dacht ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Ik dacht niks, ik zag één groot zwart scherm en toen de volgede scène.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:58 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik dacht niks, ik zag één groot zwart scherm en toen de volgede scène.
En toen dacht ik: WAT WAS ER NOU, en ging ik spoilers lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2011 22:05:38 ]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:05 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb net wat caps door Photoshop geduwd om te kijken of er meer uit te halen viel, maar idd er valt niks van te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |