ik raad je aan om weer op dit topic terug te komen als je alles gezien hebtquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net seizoen 1 afgekeken. Erf tof alleen jammer dat Nikita en Alex niet gaan samenwerken. Op naar seizoen 2 zodat ik ruim op tijd klaar ben voor seizoen 3
Ik heb wel steeds dat ik Nikita met 24 vergelijk en dan is het echt stukken minder. Maar goed, nog steeds een toffe serie.
I know, heb ook niks gelezenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:08 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik raad je aan om weer op dit topic terug te komen als je alles gezien hebt
Dat zou wel jammer zijn. Dan gaan ze het Smallville format herhalen. En dat vond ik geen succes. Maar ik geef ze voorlopig het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:25 schreef demon327 het volgende:
"Showrunner Craig Silverstein chatted with Wetpaint this weekend to reveal that the series would head toward more of a "spy-of-the-week" format, seeing Nikita (Maggie Q) hunting down "the dirty 30," thirty rogue spies that used to work for Amanda (Melinda Clarke)."
dit ja, vaak juist het leukste aan series.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik zal ook nog wel blijven kijken, maar dit klinkt niet heel leuk. Het doorlopende verhaal was juist het mooie aan deze serie.
Dit zijn de kernwoorden van dat stukje, dat niemand hier dit snaptquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:25 schreef demon327 het volgende:
"Nikita Season 3 to Be More Accessible, Says Showrunner".
"Showrunner Craig Silverstein chatted with Wetpaint this weekend to reveal that the series would head toward more of a ]spy-of-the-week" format, seeing Nikita (Maggie Q) hunting down "the dirty 30," thirty rogue spies that used to work for Amanda (Melinda Clarke). That's more than a season's worth of weekly spy takedowns, meaning that the show will become less serialized and more easily accessible to new viewers. "
http://www.tvrage.com/new(...)ible-says-showrunner
Dan liever geen seizoen 3 dan spy of the week
Eens.quote:Op zondag 30 september 2012 17:12 schreef padlarf het volgende:
Ben benieuwd. Ik hoop wel dat ze met een overkoepelende verhaallijn komen.
Laat maar achteraf gezien. Heb liever ondertiteling erbij. Weet iemand een precieze datum wanneer het in nl begint? Of is dat nog niet bekend?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:18 schreef padlarf het volgende:
internet
ik zou je een link geven, maar dat mag vast niet
dat miste ik ook, niet dat het interessant is, al die liefdesverhaallijnen komen zo geforceerd over in deze seriequote:Op zondag 4 november 2012 15:06 schreef Kinga het volgende:
Ik mis geloof ik wat... wat is er ook weer precies tussen Sonia en Birkoff gebeurd?
Je kijkt best verder hoor... Zo komen er vanaf 3x4 oude bekende terug in de show en lijkt het leuker te worden..quote:Op maandag 12 november 2012 15:05 schreef Nickske1912 het volgende:
Wat vinden jullie tot nu toe van dit derde seizoen? Ik heb na de eerste aflevering niet meer de neiging gehad om de volgende ep op te zetten. Denk dat ik voorlopig een beetje uitgekeken ben op Nikita. Serie had met het einde van vorig seizoen best definitief afgesloten kunnen worden.
Vond het wel een goede hoor!quote:Op maandag 12 november 2012 20:47 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Het is anders, maar ik vind het wel leuk. Ik vond de sets buiten Division zo leuk (Birkhoffs huist bijv, die jammer genoeg tot 2x toe vernield werd) en nu zitten ze weer met name in Division, dus dat is even wennen.
Alleen jammer dat de kijkcijfers zo dramatisch slecht zijn. En de volgende aflevering komt pas op 30 november (lees ik net).
Goed gezien hoor.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:04 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik heb geen idee, ik zou gewoon Veronica een mailtje sturen, misschien dat dat helpt?
Net de nieuwste aflevering zitten kijken enu weet ik zeker; Sonya is een mol voor Amanda. Voor het seizoen begon had ik dat idee al (ik wist dat Amanda zou terugkeren), een mol in Division kon je van veraf zien aankomen. Sonya vond 'ineens' dat huis in Luxemburg. Ze moet weken niets van Birkhoff weten en nu is ie ineens interessant, net op het moment dat ie ontdekt dat er iets niet in de haak is. Misschien iets te obvious, maar ik blijf erbij, totdat het tegendeel bewezen wordt.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:59 schreef Beach het volgende:
Zou ook wel even Michael willen zijn in de nachtclub.
Zouden ze een Skywalkertje doen en hem gewoon een futuristische prothese aanmeten zodat hij weer gewoon een hand heeft?quote:
Niet heel vervelend en/of onverwacht. Wel iets om in een spoiler te zetten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:02 schreef Iwanius het volgende:
Een vervelend berichtje voor de liefhebbers van deze serie maar Maggie Q was laatst bij Late Night with Jimmy Fallon te gast en liet doorschemeren dat haar personage in het laatste deel van de serie (3?)zal sterven.
Ja dusquote:Op zondag 20 januari 2013 18:47 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Zouden ze een Skywalkertje doen en hem gewoon een futuristische prothese aanmeten zodat hij weer gewoon een hand heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |