Ik zou er direct voor tekenen om mijn inkomsten met slechts 19% IB te belastenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:57 schreef Lips het volgende:
Zou wel mooi zijn, een btw nummer voor je inkomstenbelasting
als je teveel verdient moet je de zorgtoeslag ook terug betalenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:03 schreef 0108daniel het volgende:
Dan betaal ik gewoon de belasting + de premie.
Want ik krijg namelijk wel elke maand zorgtoestag terug.
Dan weet ik dat ik volgend jaar geen belasting hoef te betalen, alleen de IB.
IB is geen belasting?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:03 schreef 0108daniel het volgende:
Want die doen de boekhouding voor je?quote:
Ze komen wel met te grote regelmaat voor in mijn boekhouding in ieder gevalquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:11 schreef sanger het volgende:
[..]
Want die doen de boekhouding voor je?
We kunnen beter stellen dat ze je boekhouding verpestenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:12 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ze komen wel met te grote regelmaat voor in mijn boekhouding in ieder geval
IB = Intern Begeleider, dus ik denk dat die de belasting betaaltquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:11 schreef sanger het volgende:
[..]
IB is geen belasting?
Of maken we het nu te moeilijk voor je![]()
Nogmaals, je betaalt geen BTWquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:17 schreef 0108daniel het volgende:
Dat heb ik al gezegd....
Kijk, via het programma belastingaangifte van de Belastingdienst moet je dat invullen dat je thuis woont en zelfstandig als freelance verdiend.
Dan moet je je inkomsten over het jaar opgeven dus totaal 7700 euro in mijn geval.
Daar word dan BTW over berekend 439 euro.
Toen zat er nog een brief bij van voorlopige aanslag 2011 met het bedrag van 445 euro.
Dat is de premie van de volksverzekering, inkomstenbelasting.
Kreeg net een mail van het bedrijf waar ik dit vroeg:
Ik heb de inkomstenbelasting inderdaad opgegeven, maar daarover moet ik nog eens 445 euro premie betalen, weten jullie hoe dat kan?
Antwoord:
Dat kan kloppen. De bedragen die u uitbetaald krijgt moet namelijk nog inkomstenbelasting over betaald worden.
Dus het klopt dus wel
Daar was ik ook totaal niet bang voorquote:
Nee, maar dat wil hij wel graag ontvangen van Redmessage omdat hij dan meer verdient.quote:
ik zou ook wel BTW willen ontvangen van Redmessage!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:21 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Nee, maar dat wil hij wel graag ontvangen van Redmessage omdat hij dan meer verdient.
Dan moet je een BTW-nummer aanvragen, staat gewoon in de OP vermeld!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:22 schreef Lips het volgende:
[..]
ik zou ook wel BTW willen ontvangen van Redmessage!
Bij mij maar eenmaal per jaarquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:12 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ze komen wel met te grote regelmaat voor in mijn boekhouding in ieder geval
Het geld ligt voor het oprapen!!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:25 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dan moet je een BTW-nummer aanvragen, staat gewoon in de OP vermeld!
Ik vraag regelmatig informatie uit het handelsregister op en helaas, daar sturen ze ook facturen voor.quote:
Maar dan doen ze ook meteen je boekhouding toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:33 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik vraag regelmatig informatie uit het handelsregister op en helaas, daar sturen ze ook facturen voor.
Ja dat kan, maar dan wel alleen de Vennootschapsbelasting. Voor de Inkomstenbelasting moet je een BTW nummer van het UWV hebben, en voor de BTW het BTW nummer van Redtoestandquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:51 schreef _Arthur het volgende:
Hallootjes,
Ik heb al een BTW nummer van de kvk, kan ik nu de belasting premies terug declaren?
Groetjes,
Krea
Ah bedankt! Dus die Vennootschapsbelasting declareer ik dan bij Reddezeehondtoestand via de BTW premies van het UWV.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:32 schreef sanger het volgende:
Ja dat kan, maar dan wel alleen de Vennootschapsbelasting. Voor de Inkomstenbelasting moet je een BTW nummer van het UWV hebben, en voor de BTW het BTW nummer van Redtoestand
Dus nu gooien we de BTW, de IB en de zorgtoeslag maar op één hoop?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:03 schreef 0108daniel het volgende:
Ja, je vergeet alleen dat je nog zorgtoeslag terug kan krijgen van je huisarts.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:17 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ah bedankt! Dus die Vennootschapsbelasting declareer ik dan bij Reddezeehondtoestand via de BTW premies van het UWV.
Toch? Of snap ik het niet zo goed?
Kun je nu echt niet lezen of ben je een troll?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:04 schreef 0108daniel het volgende:
Het moet toch betaald worden?
Zit niks anders op zo te lezen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |