Okay, okay. Altijd als ik op werk zit en ik heb ècht geen zin meer om te werken, denk ik aan iets wat ik straks ga doen. En dan krijg ik niet spontaan zin om te werken, maar wel een beetje "drift" om de tijd door te komen. Het was een tip van mijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer in werken
Ik heb wel zin in The Deaf vanavond
en dat had ik beter in twee posts kunnen zetten...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bukkake is geil
En ja JB, 12 november komt de beste man, en is het weer tijd voor kruidnoten
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
en dat had ik beter in twee posts kunnen zetten...
Werkt misschien bij jou. Bij mij totaal nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, okay. Altijd als ik op werk zit en ik heb ècht geen zin meer om te werken, denk ik aan iets wat ik straks ga doen. En dan krijg ik niet spontaan zin om te werken, maar wel een beetje "drift" om de tijd door te komen. Het was een tip van mij
Nja, ik zit met mn hoofd nog in de zomer geloof ikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bukkake is geil
En ja JB, 12 november komt de beste man, en is het weer tijd voor kruidnoten
dan lijkt de tijd alleen maar trager te gaanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, okay. Altijd als ik op werk zit en ik heb ècht geen zin meer om te werken, denk ik aan iets wat ik straks ga doen. En dan krijg ik niet spontaan zin om te werken, maar wel een beetje "drift" om de tijd door te komen. Het was een tip van mij
Nice. En wat is het doel van dat alles? Want dat was me nog niet geheel duidelijk...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Plafond is er uit, alles is bij gezaagd. Nog wat kleine dingetjes gedaan. Maar het is verre van af. Zaterdag weer verder. En dat tot ongeveer half januari.
Kruitnoten?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ruimte maken voor de kinderkamerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:52 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Nice. En wat is het doel van dat alles? Want dat was me nog niet geheel duidelijk...
No, I´m gonna suit up.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:42 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
In een t-shirt en korte broek, toch?
Ow.....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
dan lijkt de tijd alleen maar trager te gaan
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nu een appartement van 35m2 en dat is zeker in de huidige indeling te klein voor twee mensen. We wilden verhuizen, maar dat schiet niet op. Dus toen zijn we gaan brainstormen. En nu gaat dus de klerenkast vergroot worden en verplaatsen (reeds klaar). Op de plek waar dat was ingebouwd, zat ook mijn 1 persoonsbed. Dat is helemaal weg, en door een muurtje weg te breken, kunnen we daar een badkamer plaatsen. Waar nu de badkamer zit, komt de keuken. En waar de keuken zit hebben we dan plek voor een normaal bed. Nu slapen we nog op een slaapbank in een uitbouw, dat is dan niet meer nodig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:52 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Nice. En wat is het doel van dat alles? Want dat was me nog niet geheel duidelijk...
Bukakke, schieten.. nevermindquote:
Beetje ver gezocht schat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bukakke, schieten.. nevermind
I know babequote:
Ofwel: je gaat zo'n beetje de hele toko verbouwen. Sterkte... ik weet hoe het voelt... ben er zelf net klaar mee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nu een appartement van 35m2 en dat is zeker in de huidige indeling te klein voor twee mensen. We wilden verhuizen, maar dat schiet niet op. Dus toen zijn we gaan brainstormen. En nu gaat dus de klerenkast vergroot worden en verplaatsen (reeds klaar). Op de plek waar dat was ingebouwd, zat ook mijn 1 persoonsbed. Dat is helemaal weg, en door een muurtje weg te breken, kunnen we daar een badkamer plaatsen. Waar nu de badkamer zit, komt de keuken. En waar de keuken zit hebben we dan plek voor een normaal bed. Nu slapen we nog op een slaapbank in een uitbouw, dat is dan niet meer nodig.
Als we helemaal klaar zijn hebben we overal een nieuwe vloer, is alles opnieuw behangen/betegeld, en geverfd. We hebben dan een open keuken en een kleinere badkamer. Daarachter een slaapkamer die je kunt afsluiten. Evenveel ruimte, maar toch veel ruimer. Zeker op het oog.
HET IS BUKKAKE!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bukakke, schieten.. nevermind
Ah blow mequote:
pff, veel werk, haal je dat er uiteindelijk ook uit qua geld (koop?)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nu een appartement van 35m2 en dat is zeker in de huidige indeling te klein voor twee mensen. We wilden verhuizen, maar dat schiet niet op. Dus toen zijn we gaan brainstormen. En nu gaat dus de klerenkast vergroot worden en verplaatsen (reeds klaar). Op de plek waar dat was ingebouwd, zat ook mijn 1 persoonsbed. Dat is helemaal weg, en door een muurtje weg te breken, kunnen we daar een badkamer plaatsen. Waar nu de badkamer zit, komt de keuken. En waar de keuken zit hebben we dan plek voor een normaal bed. Nu slapen we nog op een slaapbank in een uitbouw, dat is dan niet meer nodig.
Als we helemaal klaar zijn hebben we overal een nieuwe vloer, is alles opnieuw behangen/betegeld, en geverfd. We hebben dan een open keuken en een kleinere badkamer. Daarachter een slaapkamer die je kunt afsluiten. Evenveel ruimte, maar toch veel ruimer. Zeker op het oog.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:06 schreef BukkakeBaas het volgende:
Waarom haat je me ineens, Missb? Heb ik wat verkeerds gezegd?
Ik heb mijn hele leven eigenlijk al in verbouwingen geleefd. Pa begon weer onderaan als de zolder klaar was. Dus ben het gewendquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:04 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ofwel: je gaat zo'n beetje de hele toko verbouwen. Sterkte... ik weet hoe het voelt... ben er zelf net klaar mee.35 m2 is niet al te groot, woon je daar samen met vriending?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:56 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Hmmm, okay... no need to be jealous...
We hebben de kosten geschaald op ~5000 euro. Ik denk dat we er minstens 3k weer uit halen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
pff, veel werk, haal je dat er uiteindelijk ook uit qua geld (koop?)
Succes met de verbouwing in ieder geval!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben de kosten geschaald op ~5000 euro. Ik denk dat we er minstens 3k weer uit halen.
Maar het gaat voornamelijk om ons eigen wooncomfort
ja, als je nog een tijdje wil blijven, is dat zeker het belangrijkst.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben de kosten geschaald op ~5000 euro. Ik denk dat we er minstens 3k weer uit halen.
Maar het gaat voornamelijk om ons eigen wooncomfort
Goedkope keuken scheelt een boelquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, als je nog een tijdje wil blijven, is dat zeker het belangrijkst.
En dat valt mee, de kosten
Dank dank dankquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Succes met de verbouwing in ieder geval!
Dat wordt rukken vanavondquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:14 schreef Ang3l het volgende:
Bukkake..... awesomesauce.... zeg hou op, vriendje is zondag pas weer thuis
Dan nog lukt dat niet in je eentje lijkt mij.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:14 schreef Ang3l het volgende:
Bukkake..... awesomesauce.... zeg hou op, vriendje is zondag pas weer thuis
Hallo, ik ben 30+. Dat wordt opsparen tot zondag en die man verdrinken!quote:
Maar dan gaat ´ie hartstikke doodquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, ik ben 30+. Dat wordt opsparen tot zondag en die man verdrinken!
Opgeruimd staat netjesdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dan gaat ´ie hartstikke dood
Hoi!quote:
Owquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dan gaat ´ie hartstikke dood
Pitspoes!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OwMaar dan ga ik hem missen en zo....
Ik bedoel, ik lag gister al in z'n race-vest de autodampen op te snuiven![]()
Ja sorry hoor, maar ik ken wat duimen die fout waren in de oorlog en mijn oma flink te grazen hebben genomen.quote:
Ik denk dat het een complot is.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik ken wat duimen die fout waren in de oorlog en mijn oma flink te grazen hebben genomen.
Ja zoietsquote:
Das Duimelotschenshof Complex?quote:
Dat is op zich wel erg ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoietsPitskatertje.
Hij had het vest laten hangen hier en is nu eenw eek weg .... dus het ging gister mee naar bed.Ik lachte mezelf keihard uit.
Ik lach even mee, ok?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoietsPitskatertje.
Hij had het vest laten hangen hier en is nu eenw eek weg .... dus het ging gister mee naar bed.Ik lachte mezelf keihard uit.
Truequote:
Ach joh, wat boeit het toch, als jij met dat vest in bed wil liggen moet je dat gewoon doen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True
Het verbaast me echt hoe vreemd het is weer alleen te slapen. We slapen nl echt vrijwel elke avond samen. Of bij hem, of bij mij. En in het begin vond ik dan een avond alleen slapen heeeerlijk. Echt BAM languit diagonaal over m'n bed heen. En nou had ik echt zoiets van:Jamaaaaaar!
En vanavond wordt dat vest gedragen door een levensgrote teddybeerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach joh, wat boeit het toch, als jij met dat vest in bed wil liggen moet je dat gewoon doen!
Ik moest een beetje aan dat stomme kussen denken, met zo'n arm waar je dan op kan slapenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach joh, wat boeit het toch, als jij met dat vest in bed wil liggen moet je dat gewoon doen!
Ja, wat voor vreselijke MI's het ons ook oplevert! You go girl!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vreselijke MI´s? Wat voor weke geest heb jij opeens?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, wat voor vreselijke MI's het ons ook oplevert! You go girl!
Nog steeds dezelfde hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vreselijke MI´s? Wat voor weke geest heb jij opeens?
Nou, ik begon ook vieze dingen te denken toen jij over die beer begon.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vreselijke MI´s? Wat voor weke geest heb jij opeens?
quote:
Jullie. Therapie. Neem het.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, ik begon ook vieze dingen te denken toen jij over die beer begon.
Ik slaap niet met een teddybeer!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En vanavond wordt dat vest gedragen door een levensgrote teddybeer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Binnenkort weer, he kluts?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Jullie. Therapie. Neem het.
Op de divan met een fles vodka?quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op de divan dansvloer met een fles vodka?
Is bij ons op de bank ook goed?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op de divan met een fles vodka?
Nee, we praten ook. Een heleboel. Ask beetmanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van de slechte shrink, die jullie alleen even wat happy pills geeft en dat is het.
Tuurlijk. De patient moet zich natuurlijk wel op haar gemak voelenquote:
Ik denk dat hij het elke keer probeert te verdringen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, we praten ook. Een heleboel. Ask beetman
Arme beetmanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, we praten ook. Een heleboel. Ask beetman
Het schattigst is dat hij toch elke keer weer een dappere poging waagt om zich er in te mengenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het elke keer probeert te verdringen.
Het is alleen kluts en ik maar hoorquote:
O even alleen zijn vind ik wel fijn hoor. Ga maar lekker een weekje weg, kan ik eindelijk weer eens playstationnen en zoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:33 schreef stbabylon het volgende:
Oh ik vind het echt heerlijk om alleen te slapen, hoeveel ik ook van mrs. hou en het heerlijk vind om naast haar te liggen.
Weekend van de 4de gaat ze 3 dagen naar Belgie met vriendinnen, zaaaaaaaaaalig!
Wel met matchende pyama´s dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O even alleen zijn vind ik wel fijn hoor. Ga maar lekker een weekje weg, kan ik eindelijk weer eens playstationnen en zo
Maar 's avonds in bed..... we liggen als we samen slapen ook echt de hele avond lepeltjelepeltjeAls de ene omdraait wordt de ander wakker en kruipt en weer tegenaan. Zo gaan we naar bed en zo worden we ook weer wakker. Maar goed, dat zal vast wel het begin zijn of zo, wordt wel een keer anders. Dan slapen we als ieder langdurig stel gewoon lekker ieder aan een ander kant van het bed met de ruggen naar elkaar
Jij vindt dat vast een heule lieve MIquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, wat voor vreselijke MI's het ons ook oplevert! You go girl!
2 jaar scharellen en 1,5 jaar relatie en nog steeds altijd l-lquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O even alleen zijn vind ik wel fijn hoor. Ga maar lekker een weekje weg, kan ik eindelijk weer eens playstationnen en zo
Maar 's avonds in bed..... we liggen als we samen slapen ook echt de hele avond lepeltjelepeltjeAls de ene omdraait wordt de ander wakker en kruipt en weer tegenaan. Zo gaan we naar bed en zo worden we ook weer wakker. Maar goed, dat zal vast wel het begin zijn of zo, wordt wel een keer anders. Dan slapen we als ieder langdurig stel gewoon lekker ieder aan een ander kant van het bed met de ruggen naar elkaar
Ja, naaktheid matchtquote:
Ja ik ben een vreselijke dweil, maar shhhht!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij vindt dat vast een heule lieve MI
Net als dat meisje wat vol vertedering in de trein naar ons zat te kijken toen we per ongeluk in de trein tegen elkaar aan in slaap waren gevallen
Als je in capslock gaat typen kan ik niet slapenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
NAAKT! is de enige manier van slapen!
Enjoy!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga maar eens loesoe. Treinen, eten, pc wegbrengen, The Deaf \m/
quote:
Al 12 jaar lepeltje lepeltje hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dan ook heerlijk hequote:
Hoe was het jong?quote:
en mort?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed natuurlijk!
Met jou? Hoe was het? Heb je pinguins gezien?
Ja!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
Q bewaart zichzelf voor mij hoor
Ik hoef geen AIDS.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
Q je bent terugnog inheems schonen geneukt?
Het was mieters!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed natuurlijk!
Met jou? Hoe was het? Heb je pinguins gezien?
Wat denkt die tijn wel nietquote:
Dan is je televisie over een week stuk, be prepared!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:12 schreef Q. het volgende:
En natuurlijk is mn wasmachine nu kapot. Timing!
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:12 schreef Q. het volgende:
En natuurlijk is mn wasmachine nu kapot. Timing!
Ware liefde.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]Oh dus je hebt ook je vieze sokken voor me bewaard?
Q boft maar met me.quote:
Moet jij niet concerten nu?quote:
En daarna je katquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan is je televisie over een week stuk, be prepared!
Komt door al die juichende boobs natuurlijk.quote:
En het temperatuurverschilquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Komt door al die juichende boobs natuurlijk.
Ah kunnen we nog heel even van je genieten dusquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:20 schreef missbehavin het volgende:
Veronica vertaalt 'having sex' gewoon als neuken, het is nog niet eens half acht
Ja en kleine man maar grinniken..quote:
Het valt mee, de laatste week waren we al aan het afbouwen van 40+ naar 30.quote:
Zet die televisie uit.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en kleine man maar grinniken..
Dan is er altijd nog internetquote:
Vandaag was ook best mooi weer hierquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Het valt mee, de laatste week waren we al aan het afbouwen van 40+ naar 30.
Geen idee, ik heb 14 uur in een vliegtuig opgevouwen gezeten, middenstoel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag was ook best mooi weer hier
Hier heerst er al totale anarchie. Compleet los geslagen. Ik stop m in een internaat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan is er altijd nog internetEn alles de deur uit... dan krijg ik hier anarchie..
Heb je het nu over je nieuwe flirt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier heerst er al totale anarchie. Compleet los geslagen. Ik stop m in een internaat.
Breng 'm maar hier anders, wat zal hij schrikken na zo'n lieve mama als jij.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier heerst er al totale anarchie. Compleet los geslagen. Ik stop m in een internaat.
Dat doet het goed voor je marktwaarde.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:28 schreef L-E het volgende:
De beste plekquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb 14 uur in een vliegtuig opgevouwen gezeten, middenstoel.
Alleen maar voordelen dus.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat doet het goed voor je marktwaarde.
Nee, die blijft wél in bed liggen als het bedtijd is.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb je het nu over je nieuwe flirt?
Heel gezellig, met een bejaarde zeur-frans aan de ene kant en een straalbezopen Oekrainer genaamd Igor aan de andere kant.quote:
Ook op school?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:32 schreef missbehavin het volgende:
Met kleine man gaat het trouwens steeds beter
Volgens mij wel. Nu zaten de problemen ook niet vooral daar he.quote:
Super zeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:32 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Mooiquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Nu zaten de problemen ook niet vooral daar he.
Mieters!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:32 schreef missbehavin het volgende:
Waarom maar een beetje?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja echt! Ben er zo blij mee! En trots op hem. en een beetje op mezelf
Omdat hij het toch vooral doet he.quote:
Waaajooooquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat hij het toch vooral doet he.
Je staat toch naast hem?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat hij het toch vooral doet he.
Wajo?quote:
En er achter, beetje duwenquote:
Parbleu?quote:
quote:
Ja.quote:
Klinkt lekker, stuur maar een stukje opquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:48 schreef L-E het volgende:
Ik wil even delen dat ik vanmiddag een chocoladetaart heb gemaakt met een vulling van ganache van oreo-koekjes.
al een maandje bijnaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij moet weer bijna een nieuwe code hebben of niet?
Klinkt als een mooie caloriebom voor de lekkere trek.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:48 schreef L-E het volgende:
Ik wil even delen dat ik vanmiddag een chocoladetaart heb gemaakt met een vulling van ganache van oreo-koekjes.
Verwoord jezelf dan ook eens wat beterquote:
Oh, ik dacht dat het weer zo'n gemeen wajong grapje wasquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja.
Sorry.
Ik was een beetje vrolijk, en dat werd versterkt door jouw aanwezigheid en nog meer door jouw bericht.
Ik wil het niet horenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:48 schreef L-E het volgende:
Begrijp me dan gewoonquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verwoord jezelf dan ook eens wat beter
Ja en nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was ik het vergeten afgelopen maand?
Had dan even gezegd muts
Ik ben aan het oefenen, ik heb een aantal verjaardagen/feestdagen op de planning en wil alles zelf maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt als een mooie caloriebom voor de lekkere trek.
Weer? Ben ik vaak gemeen tegen je?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het weer zo'n gemeen wajong grapje was
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weer? Ben ik vaak gemeen tegen je?
Kus op je wang en deze aan je snoezige voetje
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Morgen ben ik er niet maar zal er zaterdag meteen even 1 sturen
Ah je bent me niet vergeten!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben aan het oefenen, ik heb een aantal verjaardagen/feestdagen op de planning en wil alles zelf maken.
Ik heb een taart voor je gemaakt Engel!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:53 schreef -Engel- het volgende:
Dit was de beste verjaardag ever!!!!Me's happy
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:53 schreef -Engel- het volgende:
Dit was de beste verjaardag ever!!!!Me's happy
Jawel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah je bent me niet vergeten!
quote:
Hmm, mijn zus is ook zo'n taartprinsesje.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben aan het oefenen, ik heb een aantal verjaardagen/feestdagen op de planning en wil alles zelf maken.
Whut?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, mijn zus is ook zo'n taartprinsesje.
Maar die heeft zich nooit gewaagd aan PimpMySnack-achtige praktijken.
* missbehavin begint vast met vasten om ruimte te makenquote:
Ms de toko?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:57 schreef L-E het volgende:
Voor Sinterklaas wil ik een chocoladeachtige cake of taart maken met speculaas. Maar, zou dat lekker zijn? Kan dat wel? Waar haal ik speculaaskruiden, de supermarkt had ze niet. Zo veel vragen!
http://www.pimpthatsnack.com/project/279/1quote:
Hi L-Equote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een taart voor je gemaakt Engel!
Hij is wel bijna op, maar hij was heerlijk.
Een fatsoenlijke drogist moet het ook wel hebben. Afaik heb ik daar -- wel lang geleden trouwens -- speculaaskruiden gefikst.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zit een Turk. Sinterklaas komt uit Turkije, dus je kan gelijk hebben.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wist niet dat jij jarig was. Gefeliciteerd!
Dat ken ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]Dat zeg ik meestal niet van te voren....
Ik vier mijn verjaardag niet altijd
chocolade met speculaas kan misschien wat machtig zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:57 schreef L-E het volgende:
Voor Sinterklaas wil ik een chocoladeachtige cake of taart maken met speculaas. Maar, zou dat lekker zijn? Kan dat wel? Waar haal ik speculaaskruiden, de supermarkt had ze niet. Zo veel vragen!
Gefeliciteerd Engelquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]Dat zeg ik meestal niet van te voren....
Ik vier mijn verjaardag niet altijd
32quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ken ik.Ik ga het dit jaar goed inluiden, op de dansvloer
En ik weet ook al wat ik wil.
Hoe jong ben je geworden?
Ja,dat is ook jaren geleden. Maar dit wordt mijn jaar, ik voel het!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
32
Verjaardagen op dansvloeren zijn ook altijd fijn ja
Ik vind het echt leuk om te doenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga het dit jaar goed inluiden door mezelf flink te bezattenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ken ik.Ik ga het dit jaar goed inluiden, op de dansvloer
En ik weet ook al wat ik wil.
Hoe jong ben je geworden?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga het dit jaar goed inluiden door mezelf flink te bezatten
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:05 schreef L-E het volgende:
Ik mail met mijn schoonmoeder.
Ik heb nog nooit een schoonmoeder gehad die met mij wilde mailen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:05 schreef L-E het volgende:
Ik mail met mijn schoonmoeder.
Ik heb nog nooit een schoonmoeder gehad die met mij wilde mailen.
We moesten een verlanglijst inleveren voor kerst, dat wordt groots gevierd met een overdaad aan kado's natuurlijk. We horen erbij.quote:
Ah lief man! Ik mis het welquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:08 schreef L-E het volgende:
[..]
We moesten een verlanglijst inleveren voor kerst, dat wordt groots gevierd met een overdaad aan kado's natuurlijk. We horen erbij.Wij hebben geen budget om voor iedereen iets te kopen dus nu gaan Peuter en ik "iets leuks knutselen voor de kerstdagen".
Ik wacht nog even, het zal een dezer dagen toch wel in de supermarkt moeten liggen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:05 schreef -Engel- het volgende:
30 gr kaneel
10 gr kruidnagelenpoeder
10 gr nootmuskaat
5 gr witte peper
5 gr anijszaad
5 gr korianderzaad
Bereidingswijze
Doe alle kruiden in een kom en schud ze door elkaar. Bewaar de kruiden in een goed afsluitbaar potje.
Toegevoegd na 7 minuten:
Het verschil zit ‘m in de kruidnagel. In "echte" koekkruiden zit geen kruidnagel, in speculaaskruiden wel.
Er schijnen verschillende mengsels te zijn
>>> volgens de site zou het aan het seizoen liggen, maar die begint juist weer >>>> anders misschien een bakkerij vragen????
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:08 schreef L-E het volgende:
[..]
We moesten een verlanglijst inleveren voor kerst, dat wordt groots gevierd met een overdaad aan kado's natuurlijk. We horen erbij.Wij hebben geen budget om voor iedereen iets te kopen dus nu gaan Peuter en ik "iets leuks knutselen voor de kerstdagen".
Ja schat, knutselen.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:08 schreef L-E het volgende:
Ik wacht nog even, het zal een dezer dagen toch wel in de supermarkt moeten liggen.
En anders bel ik mijn broer, die is banketbakker.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil je mee, met kerst? Dan gaat Peuter je bodypainten en ben jij ons geknutselde kado.
quote:
Tallyquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan ken 'ie je tattoo inkleuren!
Je krijgt all the glitter you can handle.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Maar dan wil ik wel glitters!
Dat is wel een hoop hoor!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Je krijgt all the glitter you can handle.
Cadeautje voor je verjaardag?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]Die is dan al ingekleurd als het goed is.
Jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Cadeautje voor je verjaardag?
Een IJzeren Vuist kun je krijgen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
JaIk wil van iedereen geld.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een IJzeren Vuist kun je krijgen.
Geen Oreo-taart?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
JaIk wil van iedereen geld.
quote:
Alle beetjes helpen. Dat is toch wel een bloemetje ofzo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan krijg je vier euro. Dat kost die taart ongeveer.
Je hebt helemaal gelijk hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
ik geef echt nooit geld op verjaardagen, een cadeautje kunnen ze krijgen of niks
ouders enzo vind ik iets anders aan hun kind (als die ouder/volwassen is) maar verder cadeautjesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor.Mijn ouders weten toch nooit wat ze moeten halen, dus daar krijg ik wel geld van. Verder krijg ik niet zo veel denk ik.
Ja ik ook wel hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ouders enzo vind ik iets anders aan hun kind (als die ouder/volwassen is) maar verder cadeautjesen ik kan best leuke cadeautjes bedenken altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Doe dan maar een klompje goud als cadeau, wissel ik het zelf wel in voor geld.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
ik geef echt nooit geld op verjaardagen, een cadeautje kunnen ze krijgen of niks
Een gevulde Ccquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe dan maar een klompje goud als cadeau, wissel ik het zelf wel in voor geld.
Die vul ik zelf liever.quote:
Hebberd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe dan maar een klompje goud als cadeau, wissel ik het zelf wel in voor geld.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
Oh wat is het toch lekker als je mood en de muziek die je luistert elkaar complementeren.
quote:
Dank!quote:
Ik wil alleen grote en dure dingen. Dan koop ik liever van het cadeaugeld zelf zo'n ding in plaats van dat ik allemaal neuzelarij krijg waar ik toch niks mee doe.quote:
Ja stiekem snap ik het ook wel hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil alleen grote en dure dingen. Dan koop ik liever van het cadeaugeld zelf zo'n ding in plaats van dat ik allemaal neuzelarij krijg waar ik toch niks mee doe.
Mede-kapitalist.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
Ja stiekem snap ik het ook wel hoor.
quote:
Als ik een vrouw was en heel dronken zou zijn zou ik mezelf laten nemen door een negerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:54 schreef MissMSX het volgende:
Als ik een man was en carnaval zou vieren zou ik als Eduard Khill gaan
Ik wil als Alice!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:54 schreef MissMSX het volgende:
Als ik een man was en carnaval zou vieren zou ik als Eduard Khill gaan
Daar hoef je toch geen vrouw voor te zijn?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was en heel dronken zou zijn zou ik mezelf laten nemen door een neger
Ah thanks.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:55 schreef dawg het volgende:
[..]
copycat. een oude dame die eens een hele goede mod was op r&p.
Niet na jouw recensie in het Batmantopic.quote:
Een vrouw waar de borsten zo mogelijk nog groter zijn dan haar hersenen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:55 schreef dawg het volgende:
copycat. een oude dame die eens een hele goede mod was op r&p.
Je denkt toch niet dat ik me als kerel door een neger laat nemenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen vrouw voor te zijn?
Ja, weet ik veel waar jij van houdt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik me als kerel door een neger laat nemen
Anaal naar ik aanneemquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was en heel dronken zou zijn zou ik mezelf laten nemen door een neger
Zo mogelijk? Laat dat maar wegquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vrouw waar de borsten zo mogelijk nog groter zijn dan haar hersenen.
ik had destijds meer aandacht voor die andere oude dame, moonah. dus de tieten van cc kan ik me niet zo herinneren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vrouw waar de borsten zo mogelijk nog groter zijn dan haar hersenen.
Ik mis haar nog dagelijks als mod. Wat een vrouw!quote:
Ik word niet gehinderd door kennis van het uiterlijk van de andere dame. Dus ik hou 't bij Cc!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:59 schreef dawg het volgende:
ik had destijds meer aandacht voor die andere oude dame, moonah. dus de tieten van cc kan ik me niet zo herinneren.
Geen idee hoe die er uit zagquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:59 schreef dawg het volgende:
[..]
ik had destijds meer aandacht voor die andere oude dame, moonah. dus de tieten van cc kan ik me niet zo herinneren.
jij als tietenliefhebber had haar vast wel kunnen waarderen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik word niet gehinderd door kennis van het uiterlijk van de andere dame. Dus ik hou 't bij Cc!
nee, post nog weleens in oud. kind etc.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen idee hoe die er uit zag
Opeens was ze weg van FOK!
The end of an era...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen idee hoe die er uit zag
Opeens was ze weg van FOK!
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:02 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, post nog weleens in oud. kind etc.
Oh echt? geen idee had ik weer eensquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:02 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, post nog weleens in oud. kind etc.
Ach, genoeg mooie alternatieven in de wereld. Ik overleef het wel denk ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:01 schreef dawg het volgende:
jij als tietenliefhebber had haar vast wel kunnen waarderen.
helaas voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |