Okay, okay. Altijd als ik op werk zit en ik heb ècht geen zin meer om te werken, denk ik aan iets wat ik straks ga doen. En dan krijg ik niet spontaan zin om te werken, maar wel een beetje "drift" om de tijd door te komen. Het was een tip van mijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer in werken
Ik heb wel zin in The Deaf vanavond
en dat had ik beter in twee posts kunnen zetten...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bukkake is geil
En ja JB, 12 november komt de beste man, en is het weer tijd voor kruidnoten
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
en dat had ik beter in twee posts kunnen zetten...
Werkt misschien bij jou. Bij mij totaal nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, okay. Altijd als ik op werk zit en ik heb ècht geen zin meer om te werken, denk ik aan iets wat ik straks ga doen. En dan krijg ik niet spontaan zin om te werken, maar wel een beetje "drift" om de tijd door te komen. Het was een tip van mij
Nja, ik zit met mn hoofd nog in de zomer geloof ikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bukkake is geil
En ja JB, 12 november komt de beste man, en is het weer tijd voor kruidnoten
dan lijkt de tijd alleen maar trager te gaanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, okay. Altijd als ik op werk zit en ik heb ècht geen zin meer om te werken, denk ik aan iets wat ik straks ga doen. En dan krijg ik niet spontaan zin om te werken, maar wel een beetje "drift" om de tijd door te komen. Het was een tip van mij
Nice. En wat is het doel van dat alles? Want dat was me nog niet geheel duidelijk...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Plafond is er uit, alles is bij gezaagd. Nog wat kleine dingetjes gedaan. Maar het is verre van af. Zaterdag weer verder. En dat tot ongeveer half januari.
Kruitnoten?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ruimte maken voor de kinderkamerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:52 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Nice. En wat is het doel van dat alles? Want dat was me nog niet geheel duidelijk...
No, I´m gonna suit up.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:42 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
In een t-shirt en korte broek, toch?
Ow.....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
dan lijkt de tijd alleen maar trager te gaan
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nu een appartement van 35m2 en dat is zeker in de huidige indeling te klein voor twee mensen. We wilden verhuizen, maar dat schiet niet op. Dus toen zijn we gaan brainstormen. En nu gaat dus de klerenkast vergroot worden en verplaatsen (reeds klaar). Op de plek waar dat was ingebouwd, zat ook mijn 1 persoonsbed. Dat is helemaal weg, en door een muurtje weg te breken, kunnen we daar een badkamer plaatsen. Waar nu de badkamer zit, komt de keuken. En waar de keuken zit hebben we dan plek voor een normaal bed. Nu slapen we nog op een slaapbank in een uitbouw, dat is dan niet meer nodig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:52 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Nice. En wat is het doel van dat alles? Want dat was me nog niet geheel duidelijk...
Bukakke, schieten.. nevermindquote:
Beetje ver gezocht schat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bukakke, schieten.. nevermind
I know babequote:
Ofwel: je gaat zo'n beetje de hele toko verbouwen. Sterkte... ik weet hoe het voelt... ben er zelf net klaar mee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nu een appartement van 35m2 en dat is zeker in de huidige indeling te klein voor twee mensen. We wilden verhuizen, maar dat schiet niet op. Dus toen zijn we gaan brainstormen. En nu gaat dus de klerenkast vergroot worden en verplaatsen (reeds klaar). Op de plek waar dat was ingebouwd, zat ook mijn 1 persoonsbed. Dat is helemaal weg, en door een muurtje weg te breken, kunnen we daar een badkamer plaatsen. Waar nu de badkamer zit, komt de keuken. En waar de keuken zit hebben we dan plek voor een normaal bed. Nu slapen we nog op een slaapbank in een uitbouw, dat is dan niet meer nodig.
Als we helemaal klaar zijn hebben we overal een nieuwe vloer, is alles opnieuw behangen/betegeld, en geverfd. We hebben dan een open keuken en een kleinere badkamer. Daarachter een slaapkamer die je kunt afsluiten. Evenveel ruimte, maar toch veel ruimer. Zeker op het oog.
HET IS BUKKAKE!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bukakke, schieten.. nevermind
Ah blow mequote:
pff, veel werk, haal je dat er uiteindelijk ook uit qua geld (koop?)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nu een appartement van 35m2 en dat is zeker in de huidige indeling te klein voor twee mensen. We wilden verhuizen, maar dat schiet niet op. Dus toen zijn we gaan brainstormen. En nu gaat dus de klerenkast vergroot worden en verplaatsen (reeds klaar). Op de plek waar dat was ingebouwd, zat ook mijn 1 persoonsbed. Dat is helemaal weg, en door een muurtje weg te breken, kunnen we daar een badkamer plaatsen. Waar nu de badkamer zit, komt de keuken. En waar de keuken zit hebben we dan plek voor een normaal bed. Nu slapen we nog op een slaapbank in een uitbouw, dat is dan niet meer nodig.
Als we helemaal klaar zijn hebben we overal een nieuwe vloer, is alles opnieuw behangen/betegeld, en geverfd. We hebben dan een open keuken en een kleinere badkamer. Daarachter een slaapkamer die je kunt afsluiten. Evenveel ruimte, maar toch veel ruimer. Zeker op het oog.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:06 schreef BukkakeBaas het volgende:
Waarom haat je me ineens, Missb? Heb ik wat verkeerds gezegd?
Ik heb mijn hele leven eigenlijk al in verbouwingen geleefd. Pa begon weer onderaan als de zolder klaar was. Dus ben het gewendquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:04 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ofwel: je gaat zo'n beetje de hele toko verbouwen. Sterkte... ik weet hoe het voelt... ben er zelf net klaar mee.35 m2 is niet al te groot, woon je daar samen met vriending?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:56 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Hmmm, okay... no need to be jealous...
We hebben de kosten geschaald op ~5000 euro. Ik denk dat we er minstens 3k weer uit halen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
pff, veel werk, haal je dat er uiteindelijk ook uit qua geld (koop?)
Succes met de verbouwing in ieder geval!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben de kosten geschaald op ~5000 euro. Ik denk dat we er minstens 3k weer uit halen.
Maar het gaat voornamelijk om ons eigen wooncomfort
ja, als je nog een tijdje wil blijven, is dat zeker het belangrijkst.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben de kosten geschaald op ~5000 euro. Ik denk dat we er minstens 3k weer uit halen.
Maar het gaat voornamelijk om ons eigen wooncomfort
Goedkope keuken scheelt een boelquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, als je nog een tijdje wil blijven, is dat zeker het belangrijkst.
En dat valt mee, de kosten
Dank dank dankquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Succes met de verbouwing in ieder geval!
Dat wordt rukken vanavondquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:14 schreef Ang3l het volgende:
Bukkake..... awesomesauce.... zeg hou op, vriendje is zondag pas weer thuis
Dan nog lukt dat niet in je eentje lijkt mij.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:14 schreef Ang3l het volgende:
Bukkake..... awesomesauce.... zeg hou op, vriendje is zondag pas weer thuis
Hallo, ik ben 30+. Dat wordt opsparen tot zondag en die man verdrinken!quote:
Maar dan gaat ´ie hartstikke doodquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, ik ben 30+. Dat wordt opsparen tot zondag en die man verdrinken!
Opgeruimd staat netjesdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dan gaat ´ie hartstikke dood
Hoi!quote:
Owquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dan gaat ´ie hartstikke dood
Pitspoes!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OwMaar dan ga ik hem missen en zo....
Ik bedoel, ik lag gister al in z'n race-vest de autodampen op te snuiven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |