SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Klacht lijkt me duidelijk!Jeukt jouw jeukerige neusje net zo jeukerig als mijn jeukerige neusje jeukt?
Als je denkt dat het ook maar één iemand kan boeien........ .dan zit je er naast.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:47 schreef geluidstechnicus het volgende:
TS is eigenaar van een professioneel webradiostation dat draait met professionele en wat minder professionele vrijwilligers.
Laat TS nu net een niet zo professionele vrijwilliger hebben die een opname in 128 kbps goed vind klinken...
" Persoon X: naaar welke email adres moet ik de opname sturen?
TS: gewoon via msn of bijv. mediafire.com
Persoon X: ok
TS: en graag MP3 bij 320 kbps.
Persoon X: god ik weet niet eens of ik wel zo hoog heb opgenomen
maar ik ga het niet opnieuw doen
TS: hmm....
kijk bij de eigenschappen van het bestand.
Persoon X: ok
Shit 128
kan je processing in de studio dan niet wat hoger zetten
TS: dan accepteer ik heb niet, sorry.
Persoon X:
TS: nee dat gaat niet.
de bitrate blijft slecht.
Presoon X: ach joh het klinkt volgens mij gewoon nog hartstikke goed
TS: en de processing in de studio doet niets met de bitrate.
nee, 128 klinkt slecht.
Persoon X: en ik ga het echt niet opnieuw doen!
TS: ja dan vervalt het voor deze week.
sorry.
Persoon X: ok shitzooi
TS: volgende keer graag in MP3 bij 320 kbps opnemen.
Persoon X: hoe moet ik dat instellen bij adobe audition
maar kan he echt niet voor deze week 1 keer op 128
TS: nee, de opname is in wav
maar het afmixen is standaard in 128 kbps
dat kan je wijzigen bij de opties.
Persoon X: ik heb de opname in mp3
TS:
Persoon X: hoezo?
TS: omdat dat nergens naar klinkt, 't is kut.
Persoon X: wat is kut
TS: 128 kbps
Persoon X: maar wil je dat echt niet uitzenden?
Please? Please?
TS: nee, dat staat in het nieuwe contract
Persoon X: FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK"![]()
![]()
Klacht lijkt me duidelijk!
Bohhhhquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:47 schreef geluidstechnicus het volgende:
TS is eigenaar van een professioneel webradiostation dat draait met professionele en wat minder professionele vrijwilligers.
Laat TS nu net een niet zo professionele vrijwilliger hebben die een opname in 128 kbps goed vind klinken...
" Persoon X: naaar welke email adres moet ik de opname sturen?
TS: gewoon via msn of bijv. mediafire.comPersoon X: ok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:49 schreef Darkestrah het volgende:
Terechte klacht, maar die tekst kon best wat korter.
dit dus. Lekker boeie.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Voor thuis als het echt niet anders kan is het al niet fijn, op de radio al helemaal niet.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:47 schreef geluidstechnicus het volgende:
Hier het verhaal:Dude, MP3 is sowieso kut, .ogg of flac heerst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Klacht lijkt me duidelijk!To doom or not to doom
Ja ga jij nu maar weer onder je steenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:54 schreef Manu. het volgende:
TS is op de hoogte van de controversialiteit van dit onderwerp snakt naar aandacht.
Foutjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:53 schreef Dimens het volgende:
Jongeren / Ouderen die met 96 kbps mp3 / Youtube draaien...
Is nog een topic echt nodig?
Inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:54 schreef geluidstechnicus het volgende:
een berg soundprocessing
En dat gaat er niet beter op klinken.
Niet dat loudness ons motto is, maar dat wilde jeugd wel horen tegenwoordig.
Nu is de betreffende processing zo afgeregeld dat het niet te luid en niet te "kil" over komt.
Veel mensen vergeten dat er nog een processingchain tussen komt
En morgen open je een topic over mensen die muziek hebben van met een bitrate van 160kbps?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:55 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Foutje![]()
En ja, eigenlijk wel, want dit is een geheel andere situatie en het is 128 kbps
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |