Als je 2 of 3 keer per week loopt gaat dat echt snel. Ik ben in Juni begonnen en loop nu alweer 2 maanden meerdere keren 5KM per week.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:16 schreef KathyH. het volgende:
Whoeee, dat heb je goed gedaan dan!![]()
Ben wel benieuwd of ik straks ook echt langer aan één stuk kan rennen. Dat kan ik me nu toch nog niet echt voorstellen haha.
Thanksquote:
Hahaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:02 schreef kruidkoekje het volgende:
gOtc, zulke hardloop kleding heb ik ook zien liggen. Krijg je daar niet een "schaamlip" effect van? :p
Ik ga volgende week ook in den haag kijken, i.i.g voor sportbh. Moet er dan toch zijn.
Ik heb nu al weer zin om actief te beginnen maandag. Mijn buikje mag wel wat strakker worden ;-)
Nope. Ik woon wel in Noord-Holland, maar werk in Katwijk. Daar staat dus in het industrieterrein een gezellige fabriek met opgestapelde doodskisten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
woon je toevallig in Enkhuizen? daar staat een grote grafkistenfabriek
Of gaat dat naadje schuren op een plek waar je het niet hebben wiltquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij horen ze wél tot bovenaan, anders schuren je benen nog tegen elkaar tijdens het lopen.
Ja maar ik bedoel dat de naad niet helemaal..nja..tot bovenaan zitquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij horen ze wél tot bovenaan, anders schuren je benen nog tegen elkaar tijdens het lopen.
Preciesquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:38 schreef E.T. het volgende:
Ik trek m'n tights altijd erg hoog op, goed het touwtje vastsnoeren (niks zo irritant als zakkende broeken) maar geen cameltoe te zien hoor
M'n shirt was 75 euroquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:46 schreef Wolken het volgende:
Ik heb die reflecterende bandjes met rode lampjes, maar dat shirt van GotC is ook gaaf! Mag ik vragen hoeveel dat shirt kost?
Nee, dat is me neit geluktquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:50 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Heb jij die sticker van de rug af kunnen krijgen zonder lijmresten achter op het shirt achter te laten?
Zo ja, hoe?![]()
Mijn shirt plakt nu met stukken lijm er nog op..
Heb je al eerder gelopen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:42 schreef ICND het volgende:
Even Yur en Swetsenegger versterken met wat extra testosteron in dit topic!
Ben er helemaal klaar voor, morgenochtend de eerste les van Evy doorlopen, ik heb het idee dat het totaal 2 kanten op kan gaan. Of het valt zwaar tegen of ik kan er direct een aantal overslaan, het ligt er een beetje aan hoe snel mijn conditie terug komt.
Crappy iPad foto van mijn ren outfit. Als je me ziet langskruipen morgenochtend vooral je mond houden! haha, ben geen geweldig ochtendmens.
[ afbeelding ]
Gewoon lekker gaan lopen morgenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:54 schreef ICND het volgende:
Niet ''echt'' hardlopen nee, laatste keer wat erbij in de buurt kwam was een rondje op de atletiek baan. Die ging me goed af.
Verder loop ik vooral veel, heen/terug vanaf station naar werk etc. En dan steeds sneller wandelen (2.5km ongeveer per trip) om op die manier toch een beetje alvast mijn benen te laten wennen aan wat komen gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |