cool!! ben benieuwd ik ben aardig van de horror/zombiesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:22 schreef grooteron het volgende:
Misschien al eerder gepost, maar een vette running app/game die begin 2012 uitkomt.
Wow, goed bezig! Gefeli!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:45 schreef AntiChrist het volgende:
uiteindelijk in 31 minuten de 5 km gelopen met gepaste trots uiteraard
Nog gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:03 schreef Vincent17 het volgende:
Vandaag jarig dus allemaal nieuwe hardloop-spulletjes gekregenNet meteen even uitgeprobeerd en les 5 met succes afgerond
woon je toevallig in Enkhuizen? daar staat een grote grafkistenfabriekquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:30 schreef Wolken het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd!
Eergisteren s'ochtends vroeg les 17 gelopen over het industrieterrein. Kijk ik binnen bij een bedrijf, blijkt het een doodskistenfabrikant te zijn. Luguber om al die kisten opeengestapeld te zien staan. Maar was wel bevoordelijk voor de verhoging van het looptempo.
Vandaag niet lopen maar eens een stuk fietsen. Ik heb mijn hardloopspullen op het werk laten staan, dus moet maar even behelpen.
Iedereen weer veel loop- plezier/succes!
In Bangkok heb je een winkelstraat waar ze doodskisten verkopenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:30 schreef Wolken het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd!
Eergisteren s'ochtends vroeg les 17 gelopen over het industrieterrein. Kijk ik binnen bij een bedrijf, blijkt het een doodskistenfabrikant te zijn. Luguber om al die kisten opeengestapeld te zien staan. Maar was wel bevoordelijk voor de verhoging van het looptempo.
Vandaag niet lopen maar eens een stuk fietsen. Ik heb mijn hardloopspullen op het werk laten staan, dus moet maar even behelpen.
Iedereen weer veel loop- plezier/succes!
Heb je de "oude" of de "nieuwe" Evy?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 08:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Zonet Evy les 3 uitgelopen. Dat ging ook goed.
Ik heb de neiging om een paar lessen over te slaan, is dat verstandig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |