cool!! ben benieuwd ik ben aardig van de horror/zombiesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:22 schreef grooteron het volgende:
Misschien al eerder gepost, maar een vette running app/game die begin 2012 uitkomt.
Wow, goed bezig! Gefeli!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:45 schreef AntiChrist het volgende:
uiteindelijk in 31 minuten de 5 km gelopen met gepaste trots uiteraard
Nog gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:03 schreef Vincent17 het volgende:
Vandaag jarig dus allemaal nieuwe hardloop-spulletjes gekregenNet meteen even uitgeprobeerd en les 5 met succes afgerond
woon je toevallig in Enkhuizen? daar staat een grote grafkistenfabriekquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:30 schreef Wolken het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd!
Eergisteren s'ochtends vroeg les 17 gelopen over het industrieterrein. Kijk ik binnen bij een bedrijf, blijkt het een doodskistenfabrikant te zijn. Luguber om al die kisten opeengestapeld te zien staan. Maar was wel bevoordelijk voor de verhoging van het looptempo.
Vandaag niet lopen maar eens een stuk fietsen. Ik heb mijn hardloopspullen op het werk laten staan, dus moet maar even behelpen.
Iedereen weer veel loop- plezier/succes!
In Bangkok heb je een winkelstraat waar ze doodskisten verkopenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:30 schreef Wolken het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd!
Eergisteren s'ochtends vroeg les 17 gelopen over het industrieterrein. Kijk ik binnen bij een bedrijf, blijkt het een doodskistenfabrikant te zijn. Luguber om al die kisten opeengestapeld te zien staan. Maar was wel bevoordelijk voor de verhoging van het looptempo.
Vandaag niet lopen maar eens een stuk fietsen. Ik heb mijn hardloopspullen op het werk laten staan, dus moet maar even behelpen.
Iedereen weer veel loop- plezier/succes!
Heb je de "oude" of de "nieuwe" Evy?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 08:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Zonet Evy les 3 uitgelopen. Dat ging ook goed.
Ik heb de neiging om een paar lessen over te slaan, is dat verstandig?
Als je 2 of 3 keer per week loopt gaat dat echt snel. Ik ben in Juni begonnen en loop nu alweer 2 maanden meerdere keren 5KM per week.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:16 schreef KathyH. het volgende:
Whoeee, dat heb je goed gedaan dan!![]()
Ben wel benieuwd of ik straks ook echt langer aan één stuk kan rennen. Dat kan ik me nu toch nog niet echt voorstellen haha.
Thanksquote:
Hahaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:02 schreef kruidkoekje het volgende:
gOtc, zulke hardloop kleding heb ik ook zien liggen. Krijg je daar niet een "schaamlip" effect van? :p
Ik ga volgende week ook in den haag kijken, i.i.g voor sportbh. Moet er dan toch zijn.
Ik heb nu al weer zin om actief te beginnen maandag. Mijn buikje mag wel wat strakker worden ;-)
Nope. Ik woon wel in Noord-Holland, maar werk in Katwijk. Daar staat dus in het industrieterrein een gezellige fabriek met opgestapelde doodskisten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
woon je toevallig in Enkhuizen? daar staat een grote grafkistenfabriek
Of gaat dat naadje schuren op een plek waar je het niet hebben wiltquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij horen ze wél tot bovenaan, anders schuren je benen nog tegen elkaar tijdens het lopen.
Ja maar ik bedoel dat de naad niet helemaal..nja..tot bovenaan zitquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij horen ze wél tot bovenaan, anders schuren je benen nog tegen elkaar tijdens het lopen.
Preciesquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:38 schreef E.T. het volgende:
Ik trek m'n tights altijd erg hoog op, goed het touwtje vastsnoeren (niks zo irritant als zakkende broeken) maar geen cameltoe te zien hoor
M'n shirt was 75 euroquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:46 schreef Wolken het volgende:
Ik heb die reflecterende bandjes met rode lampjes, maar dat shirt van GotC is ook gaaf! Mag ik vragen hoeveel dat shirt kost?
Nee, dat is me neit geluktquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:50 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Heb jij die sticker van de rug af kunnen krijgen zonder lijmresten achter op het shirt achter te laten?
Zo ja, hoe?![]()
Mijn shirt plakt nu met stukken lijm er nog op..
Heb je al eerder gelopen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:42 schreef ICND het volgende:
Even Yur en Swetsenegger versterken met wat extra testosteron in dit topic!
Ben er helemaal klaar voor, morgenochtend de eerste les van Evy doorlopen, ik heb het idee dat het totaal 2 kanten op kan gaan. Of het valt zwaar tegen of ik kan er direct een aantal overslaan, het ligt er een beetje aan hoe snel mijn conditie terug komt.
Crappy iPad foto van mijn ren outfit. Als je me ziet langskruipen morgenochtend vooral je mond houden! haha, ben geen geweldig ochtendmens.
[ afbeelding ]
Gewoon lekker gaan lopen morgenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:54 schreef ICND het volgende:
Niet ''echt'' hardlopen nee, laatste keer wat erbij in de buurt kwam was een rondje op de atletiek baan. Die ging me goed af.
Verder loop ik vooral veel, heen/terug vanaf station naar werk etc. En dan steeds sneller wandelen (2.5km ongeveer per trip) om op die manier toch een beetje alvast mijn benen te laten wennen aan wat komen gaat.
Yur heeft net een semi-tight gekochtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:59 schreef ICND het volgende:
Wel een korte broek overigens!
Vestje neem ik voor de zekerheid denk ik even mee, better safe then sorry.
En het hele zooitje is van Dri-Fit gelukkig, dat scheelt ook.
Voor de echt koude dagen....iemand een idee hoe een light-weight nylon ripstop broek zich houd tijdens het hardlopen? (aluin, ademend) Ik ben niet zo van de tights namelijk. (ok, ik voel me gewoon gay in een legging there I said it)
Toevallig weet ik dat jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:16 schreef ICND het volgende:
Die zag er inderdaad wel goed uit!
Weet je toevallig waar Yur die vandaan heeft?
Was toevallig vandaag even in de stad, tovert nog steeds een glimlach op mijn gezicht als ik in de Schoolstraat mensen hardloopschoenen zie uitproberen in rokjes etc.
Maar wat was het weer achterlijk druk.
Hahahquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:15 schreef GotC het volgende:
[..]
HahaNee absoluut niet, mits je alles in de goede maat koopt.Nog nooit gezien ook bij hardloopsters
. Bij mij zitten die tights nooit tot helemaal 'bovenaan', dus vrij onmogelijk
Mmm ik koop t meeste bij echte hardloopwinkels. Maar heb ook shirts van Perry Sport, de lidl, jasje van de AH, sokken van de lidl.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:20 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
HahahAh ja ik wel, vandaar, dus wil dat voorkomen
En aangezien ik dit gevoel zelf al ervaar met zwemkleding ben ik bang met zulke strakke kleding het ook te zien. Ik wil namelijk ook wat aanschaffen qua hardloop kleding. Heb nu eigenlijk niets qua hardloop kleding wat echt lekker / fijn zit.
Kopen jullie dat allemaal in van die speciale winkels of hebben andere winkels ook dingen?
Ah die in de bijenkorf! Good to know, van de week maar even een kijkje nemen dan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Toevallig weet ik dat ja(is m'n vriend). Gekocht bij Runnersworld, merk is Ron Hill. 55 euro geloof ik
t zal ook verschillen per persoon denk ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:38 schreef E.T. het volgende:
Ik trek m'n tights altijd erg hoog op, goed het touwtje vastsnoeren (niks zo irritant als zakkende broeken) maar geen cameltoe te zien hoor
Ah okequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Mmm ik koop t meeste bij echte hardloopwinkels. Maar heb ook shirts van Perry Sport, de lidl, jasje van de AH, sokken van de lidl.
Speciale hardloopsokken, naadloos en op bepaalde plekken verstevigd. Tegen blaren enzo. Gewone sokken gaan snel op verkeerde plekken wrijven enzo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:24 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ah okeWaarvoor heb je sokken?!
Ah oke. Is voor mij dan ook wel handig. Blaren heb ik sowieso heel erg snel omdat ik snel last heb van mijn voeten. Misschien ook maar een verlanglijstje maken voor kerstquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Speciale hardloopsokken, naadloos en op bepaalde plekken verstevigd. Tegen blaren enzo. Gewone sokken gaan snel op verkeerde plekken wrijven enzo.
Dat is toch leuk!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:29 schreef GotC het volgende:
Heb best veel hardloopkleding bedenk ik me nu4 of 5 shirts (2 lange mouwen), 2 lange tights, 1 3kwarttight, 1 korte hardloopbroek, 1 jasje, 1 bh en (samen met yur) 10 paar hardloopsokken
ik denk als je een beetje serieus loop dat ook wel nodig hebt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:29 schreef GotC het volgende:
Heb best veel hardloopkleding bedenk ik me nu4 of 5 shirts (2 lange mouwen), 2 lange tights, 1 3kwarttight, 1 korte hardloopbroek, 1 jasje, 1 bh en (samen met yur) 10 paar hardloopsokken
Ik vind dat er nou niet perse mee te maken hebben. Niet iedereen verdient heel veel om zoveel spullen aan te schaffen. Ik ga het ook in grote delen doen. Maar goed het hardlopen gaat dan wel serieus ondanks dat ik niet de "serieuze" kleding draag ;-)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk als je een beetje serieus loop dat ook wel nodig hebt.
Hier mijn lijstje
2 shirts korte mouw
2 shirts lange mouw dun
2 shirts lange mouw dik
2 mutsen
1 shorts
1 tight
1 wind jack
4 paar sokken
Maar hier kan ik dan ook weer een hele tijd vooruit
Al mijn loopshirts en de mutsen zijn van marinowol gemaakt
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:54 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik vind dat er nou niet perse mee te maken hebben. Niet iedereen verdient heel veel om zoveel spullen aan te schaffen. Ik ga het ook in grote delen doen. Maar goed het hardlopen gaat dan wel serieus ondanks dat ik niet de "serieuze" kleding draag ;-)
Ah zo ;-) Ja het is maar afwachten ook hoe een koude winter we krijgen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]don't play the poor/rich card with me girl
met serieus bedoel ik dat je je kleed op de omstandigheden...mensen die in de winter door blijven lopen en dan langere afstanden lopen moeten zich daar wel op kleden imo.
Een katoenen shirtje tijdens 10km run op een windere, koude decemberavond lijkt me niet verstandig omdat dit koud en nat wordt.
Het zelfde geldt voor goed ventilerende kleding tijdens een lange run in de zomer etc.
En kleding die hierop afgetemd is kost nu eenmaal meer dan een tshirtje van de Action, ongeacht het merk
Voor mij is wol nu eenmaal het materiaal met de voorkeur omdat het warm is, het ademt, en het is hier relatief goedkoop t.o.v bijv. Nederland
Ik ben het met je eens dat merken het over het algemeen beter voor elkaar hebben als de niet-merken. Daarom heb ik ook geïnvesteerd in goede schoenen en een goede sport BH.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]don't play the poor/rich card with me girly
met serieus bedoel ik dat je je kleed op de omstandigheden...mensen die in de winter door blijven lopen en dan langere afstanden lopen moeten zich daar wel op kleden imo.
Een katoenen shirtje tijdens 10km run op een windere, koude decemberavond lijkt me niet verstandig omdat dit koud en nat wordt.
Het zelfde geldt voor goed ventilerende kleding tijdens een lange run in de zomer etc.
En kleding die hierop afgetemd is kost nu eenmaal meer dan een tshirtje van de Action, ongeacht het merk
Voor mij is wol nu eenmaal het materiaal met de voorkeur omdat het warm is, het ademt, en het is hier relatief goedkoop t.o.v bijv. Nederland
wat is dit nu weer voor een onzin?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:22 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ah zo ;-) Ja het is maar afwachten ook hoe een koude winter we krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
ik heb het meeste van mijn spullen in het begin gehaald bij een outlet store van een van de grote buitensport merken hier MacPac, alles met 50% korting, imo daardoor betaalbare kwaliteit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat merken het over het algemeen beter voor elkaar hebben als de niet-merken. Daarom heb ik ook geïnvesteerd in goede schoenen en een goede sport BH.
Maar verder moet ik wel realistisch blijven, denk ik. Ik ben een beginner, die voorlopig eerst nog maar eens moet zien dat ze de 5km haalt. Ik vind het dan een beetje overdreven om nu al allerlei pro-spul in huis te halen.
Daarom ben ik bij de actie van het Kruidvat flink losgegaan en heb ik m'n hardloopgarderobe flink aangevuld. Voorlopig is dat goed genoeg voor mij. Als ik behoorlijk kan lopen, kijken we wel weer verder.
En als ik in januari en februari in jouw land kom lopen, schaf ik misschien ook wel wat kleding van echte merino-wol aanmaar dan ben ik als het goed is ook alweer wat verder gevorderd
ik zelf zou zeggen beiden maar ja, dat moet je budget wel toelaten......ik zou zeggen koop een goedkope tight en een goed jack.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:31 schreef Vincent17 het volgende:
Oké, zo ver ben ik nog lang niet. Maarja, heb ook pas net les 5 uitgelopen. Heb nu alleen een hardloopshirt en van die reflecterende bandjes. Maar wat kan ik het beste eerst kopen, een winddicht jack of een tight?
Het gaat me ook niet op hoe het eruit ziet, ik ga niet lopen om de looks van m'n kleding.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb het meeste van mijn spullen in het begin gehaald bij een outlet store van een van de grote buitensport merken hier MacPac, alles met 50% korting, imo daardoor betaalbare kwaliteit.
En geloof me, ik hoef me echt niet als een pro te kleden voor de buren want ik woon zo landelijk dat ik op zondagmorgen 15kmkan lopen zonder dan maar ook iemand tegen te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |