Ze weten niet wat ze ermee aan moeten. Het heeft geen prio!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:50 schreef ayumu het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, Dat ze dat dan maar eens gaan doen.
Eén van mijn werkhonden werd 6 jaar geleden gebeten door een Bull mastif. Politie wilde de aangifte niet opnemen. Ik heb mijn baas ingelicht (kmar). Binnen een dag kreeg ik excuses van de Ovj. Met de mededeling dat de dienstdoende agent laks was geweest.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Politie moét helemaal niets.
[..]
Ik ook(maar de relevantie ontgaat me)
[..]
Naast dat ik niets lees over een aangifte, zie ik er verder ook niet echt aanleiding toe. (gevaarlijk dier?)
Het is een gevaarlijk dier.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Politie moét helemaal niets.
[..]
Ik ook(maar de relevantie ontgaat me)
[..]
Naast dat ik niets lees over een aangifte, zie ik er verder ook niet echt aanleiding toe. (gevaarlijk dier?)
Welk lid?quote:
Titel I. Overtredingen betreffende de algemene veiligheid van personen en goederenquote:
Ja, ik kan ook wel lezen hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:43 schreef ayumu het volgende:
[..]
Titel I. Overtredingen betreffende de algemene veiligheid van personen en goederen
Artikel 425
Met hechtenis van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie wordt gestraft:
1°. hij die een dier op een mens aanhitst of een onder zijn hoede staand dier, wanneer het een mens aanvalt, niet terughoudt;
2°. hij die geen voldoende zorg draagt voor het onschadelijk houden van een onder zijn hoede staand gevaarlijk dier.
Ja en die vraag is hiermee nog niet beantwoordquote:
Nummer 2.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja en die vraag is hiermee nog niet beantwoord
Dat had ik graag van de messenger zelf gehoordquote:
Die moest aan het werk!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:25 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat had ik graag van de messenger zelf gehoord
Omdat m'n ouders neukten. Ik heb er niet om gevraagd. Blijft dus de vraag: waarom een hond?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |