abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 november 2011 @ 21:38:08 #126
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_104179967
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:33 schreef Flibble het volgende:
Ik ben echt van de enge films, maar écht eng vind ik ze niet meer de laatste tijd. Heb van de week PA3, Martyrs en Dead snow gezien. Vond de 1e waardeloos (net als zn voorganger), de 2e goed maar gruwelijk en de 3e hilarisch geniaal. Drag me to hell vond ik echt bloedstollend toen ik m in de bios zag, maar hoor van anderen dat ze dr op dvd niks aan vonden. Dat heb ik met de Paranormal activity's, saai.....
Wie weet er nog films die écht eng zijn zonder smerig te worden? Eens ff nieuwe inspiratie opdoen in dit topic. :)
In voor Aziatische films? Ju-On 1 en vooral 2, Shutter, Dark Water, The Eye, My Ex, Exte, Twin Alone, A Tale of Two Sisters... _O_ Verder de meer voor de hand liggende films zoals The Others en The Sixth Sense, misschien het pas uitgekomen Dream House, zelf nog niet gezien btw. The Orphanage is ook een toffe spookfilm uit Spanje, Fragilés schijnt ook zoiets te zijn, nog niet gezien.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:47:24 #127
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_104180568
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:38 schreef Nitrouz het volgende:

[..]

In voor Aziatische films? Ju-On 1 en vooral 2, Shutter, Dark Water, The Eye, My Ex, Exte, Twin Alone, A Tale of Two Sisters... _O_ Verder de meer voor de hand liggende films zoals The Others en The Sixth Sense, misschien het pas uitgekomen Dream House, zelf nog niet gezien btw. The Orphanage is ook een toffe spookfilm uit Spanje, Fragilés schijnt ook zoiets te zijn, nog niet gezien.
Ik vind Aziatische films vaak enorm tegenvallen. Heb the eye gezien en nog een of andere film over dat je je laatste woorden over de telefoon te horen krijgt. Die films werden imo meer een soort kweestes dan dat het eng werd. The Others en 6th sense vond ik destijds idd wel spannend, the orphanage een stuk minder. Maar ik zal iig Shutter eens proberen, daar hoor ik goeie berichten over. Dank voor de tips!
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
  woensdag 9 november 2011 @ 21:59:30 #128
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_104181329
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:47 schreef Flibble het volgende:

[..]

Ik vind Aziatische films vaak enorm tegenvallen. Heb the eye gezien en nog een of andere film over dat je je laatste woorden over de telefoon te horen krijgt. Die films werden imo meer een soort kweestes dan dat het eng werd. The Others en 6th sense vond ik destijds idd wel spannend, the orphanage een stuk minder. Maar ik zal iig Shutter eens proberen, daar hoor ik goeie berichten over. Dank voor de tips!
The Eye en ik neem aan One Missed Call zijn inderdaad niet de engste, maar als ik jou was zou ik toch nog zeker de Ju-On films en A Tale of Two Sisters kijken, geweldige films.
pi_104185795
als we het over aziatise films hebben iema nd deze aziatise horror gezien::
http://asianmediawiki.com/The_Cat_(2011-Korean_Movie)
the cat
  woensdag 9 november 2011 @ 23:29:49 #130
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_104186494
Ju-On, The Eye, Dark Water, The Ring, ... hoeveel films kunnen ze daar eigenlijk maken over enge, bleke kinderen met lang haar?

A Tale of Two Sisters is eigenlijk ook nog eens dezelfde film, maar dan overgoten met wat overdreven moeilijkdoenerij.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_104188458
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:33 schreef Flibble het volgende:
Ik ben echt van de enge films, maar écht eng vind ik ze niet meer de laatste tijd. Heb van de week PA3, Martyrs en Dead snow gezien. Vond de 1e waardeloos (net als zn voorganger), de 2e goed maar gruwelijk en de 3e hilarisch geniaal. Drag me to hell vond ik echt bloedstollend toen ik m in de bios zag, maar hoor van anderen dat ze dr op dvd niks aan vonden. Dat heb ik met de Paranormal activity's, saai.....
Wie weet er nog films die écht eng zijn zonder smerig te worden? Eens ff nieuwe inspiratie opdoen in dit topic. :)
Drag Me To Hell vond ik hilarisch :D Ranzig en grappig tegelijk. PA1 vond ik doodeng, net zoals de Blair Witch Project. Verder vond ik Insidious best eng, de eerste helft in ieder geval. El Orfanato was wel leuk, net zoals The Devil's Backbone.
Tap tap tap
  donderdag 10 november 2011 @ 00:34:40 #132
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_104189073
quote:
19s.gif Op woensdag 9 november 2011 23:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ju-On, The Eye, Dark Water, The Ring, ... hoeveel films kunnen ze daar eigenlijk maken over enge, bleke kinderen met lang haar?

A Tale of Two Sisters is eigenlijk ook nog eens dezelfde film, maar dan overgoten met wat overdreven moeilijkdoenerij.
Knappe is wel dat imo deze films toch vaak van uitzonderlijke kwaliteit zijn. Die laatste is imo bijna pure perfectie _O_
pi_104190371
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 00:34 schreef Nitrouz het volgende:

[..]

Knappe is wel dat imo deze films toch vaak van uitzonderlijke kwaliteit zijn. Die laatste is imo bijna pure perfectie _O_
A tale of two sisters vond ik inderdaad ook een briljant vehaal; alles klopte achteraf gewoon, net als bij Shutter, el orfanato en the devils backbone.
Horror met een goed plot vind ik toch het vermakelijkste; helemaal als het plot een Oh my God teweeg brengt ;)
pi_104192868
Helaas heeft Haute Tension een minder goed plot maar is wel een geweldige slasher. Sfeer is voor mij vele malen belangrijker dan logica of een goed verhaal in een horrorfilm..
  donderdag 10 november 2011 @ 13:22:26 #135
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_104199656
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 16:34 schreef Smeich het volgende:

[..]

Dat dus ja. Erg mooie film!
Gister gekeken, topfilm ^O^ :Y
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 10 november 2011 @ 22:12:20 #136
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_104223918
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 00:34 schreef Nitrouz het volgende:

[..]

Knappe is wel dat imo deze films toch vaak van uitzonderlijke kwaliteit zijn. Die laatste is imo bijna pure perfectie _O_
Ok wordt dat mn eerste projectje denk ik! Ben zo blij met m'n videotheek, die heeft echt álles.
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
  donderdag 10 november 2011 @ 22:48:56 #137
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_104226151
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:12 schreef Flibble het volgende:

[..]

Ok wordt dat mn eerste projectje denk ik! Ben zo blij met m'n videotheek, die heeft echt álles.
Achteraf wel zeggen wat je ervan vond hé.

Dit weekend maar is kijken naar The Loved Ones, Fragilès en Ils. :)
pi_104227029
Ik hoop dat jij (Flibble) er meer lol aan kunt beleven dan ik want ik vond A Tale of Two Sisters nu echt niets, maar dan ook niets, aan. Niet spannend, niet eng en waar de neuk ging het toch over. Toch één van de meest teleurstellende films die ik mij kan herinneren. Maar hey, don't wanna ruin it for you ;)

The Loved Ones ^O^

pi_104228178
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 23:04 schreef Smeich het volgende:

The Loved Ones ^O^

Geweldige film ja! :)
pi_104228268
The Loved Ones vond ik wel redelijk.

A Tale Of Two Sisters maar binnengehaald, ben toch wel benieuwd. Moet zeggen dat ik die Oosterse films toch iets te vaak vind tegenvallen.... Ze beginnen goed, maar eindigen matig (Shutter, The Eye bv)
  donderdag 10 november 2011 @ 23:33:35 #141
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_104228496
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 23:28 schreef Faxie het volgende:
The Loved Ones vond ik wel redelijk.

A Tale Of Two Sisters maar binnengehaald, ben toch wel benieuwd. Moet zeggen dat ik die Oosterse films toch iets te vaak vind tegenvallen.... Ze beginnen goed, maar eindigen matig (Shutter, The Eye bv)
Waarom eindigt Shutter matig?
pi_104229391
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 23:04 schreef Smeich het volgende:
Ik hoop dat jij (Flibble) er meer lol aan kunt beleven dan ik want ik vond A Tale of Two Sisters nu echt niets, maar dan ook niets, aan. Niet spannend, niet eng en waar de neuk ging het toch over. Toch één van de meest teleurstellende films die ik mij kan herinneren. Maar hey, don't wanna ruin it for you ;)

The Loved Ones ^O^

A Tale of Two Sisters vond ik ook hélemaal niks aan. Dus tja, niks eigenlijk. Smaken verschillen.

Zelf deze week Bereavement, Secrets in the Walls, Don't Be Afraid of the Dark en 11-11-11 gezien.

Allemaal niet heel bijzonder maar keek wel lekker weg. Ik ben niet zo heel kritisch als het om horror gaat :+ .

Heb nog liggen: Growth, Respire en Human Centipede II. Beetje films van hetzelfde kaliber denk ik, behalve dan Human Centipede uiteraard. Zal vast wel weer ranzig zijn maar wil 'm toch zien (of doorskippen).
pi_104229576
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 23:33 schreef Nitrouz het volgende:

[..]

Waarom eindigt Shutter matig?
De spanning vond ik helemaal verdwenen op het eind. De 'twist' kon me niet zo boeien eigenlijk....

Zelfde met The Eye. Halverwege heb ik gewoon ineens het gevoel dat het eigenlijk niet eng is.

En ja, ik weet dat ik een zeiksnor ben, maar daarom kan ik de goede dingen ook weer meer waarderen ;)
  vrijdag 11 november 2011 @ 00:00:09 #144
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_104229741
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 23:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

De spanning vond ik helemaal verdwenen op het eind. De 'twist' kon me niet zo boeien eigenlijk....

Zelfde met The Eye. Halverwege heb ik gewoon ineens het gevoel dat het eigenlijk niet eng is.

En ja, ik weet dat ik een zeiksnor ben, maar daarom kan ik de goede dingen ook weer meer waarderen ;)
Totaal niet mee eens eigenlijk, ik vond de film alleen maar enger worden en geweldig opbouwen naar die 'twist'/climax. _O_ Smaken verschillen dus blijkbaar! The Eye moet ik nog eens herzien, misschien dit weekend.
  vrijdag 11 november 2011 @ 00:10:31 #145
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_104230277
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 00:00 schreef Nitrouz het volgende:

[..]

Totaal niet mee eens eigenlijk, ik vond de film alleen maar enger worden en geweldig opbouwen naar die 'twist'/climax. _O_ Smaken verschillen dus blijkbaar! The Eye moet ik nog eens herzien, misschien dit weekend.
Smaken verschillen 'gelukkig!'
The Outside Agency
pi_104230992
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 00:00 schreef Nitrouz het volgende:

[..]

Totaal niet mee eens eigenlijk, ik vond de film alleen maar enger worden en geweldig opbouwen naar die 'twist'/climax. _O_ Smaken verschillen dus blijkbaar! The Eye moet ik nog eens herzien, misschien dit weekend.
Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn ja. Shutter is vinden wij dus geweldig. Ik vond The Eye ook super al is het enige dat ik me nog kan herinneren..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104238708
is shark night een beetje geinige horror?
  vrijdag 11 november 2011 @ 18:04:07 #148
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_104254793
The Outside Agency
pi_104254920
:D
Tap tap tap
pi_104255864
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2011 18:04 schreef haakon het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')