Sorry, hoorde gister iets op tv over dat het woord "het" zou gaan verdwijnen; daar zie ik tegenop; vandaar!quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:16 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
Ik moet de het trauma van Human Centipede 1 nog verwerken voordat ik deel 2 ook wil zien![]()
...
Thx! Vind dat alleen bij verkleinwoorden niet echt passen maar voor de rest boeit het me niet zoquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:30 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Sorry, hoorde gister iets op tv over dat het woord "het" zou gaan verdwijnen; daar zie ik tegenop; vandaar!
"het meisje?" Hm, klinkt super!quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:08 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
Thx! Vind dat alleen bij verkleinwoorden niet echt passen maar voor de rest boeit het me niet zo
trouwens, iemand al The Devil's Backbone gezien?
Ik vond het juist een enorm toffe suspense/horror. Vooral int donker, geluid erg hard. Apart sfeertje heeft die film.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:11 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Gisteravond Silent house gezien ( La Casa Muda)
Vond em best aardig, zogenaamd in 1 take opgenomen, en zaten wel een paar goede schrik momentjes in... Spanning opbouw was ook goed, maar toch was t geen echt Zware topper, maar voor de mensen die in dit topic rondhuppelen denk ik wel de moeite waard...
The Silent House (2010)
Uruguay
Drama / Horror
79 minuten
geregisseerd door Gustavo Hernández
met Gustavo Alonso, Florencia Colucci en Abel Tripaldi
Laura en haar vader Wilson reizen af naar een huisje dat ze gekocht hebben en het is bedoeling dat ze daar de nacht doorbrengen en de volgende dag met het opknappen beginnen. Alles loopt op rolletjes, totdat Laura een geluid hoort afkomstig van de bovenste verdieping dat alsmaar luider wordt. Laura wacht beneden terwijl haar vader naar boven gaat om het te onderzoeken.
http://www.imdb.com/title/tt1646973/
http://www.imdb.com/video/imdb/vi2832112921/
De continuiteitsfouten verpestten het een beetje voor mij.... veelbelovend begin, zwak eind.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:11 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Gisteravond Silent house gezien ( La Casa Muda)
Vond em best aardig, zogenaamd in 1 take opgenomen, en zaten wel een paar goede schrik momentjes in... Spanning opbouw was ook goed, maar toch was t geen echt Zware topper, maar voor de mensen die in dit topic rondhuppelen denk ik wel de moeite waard...
The Silent House (2010)
Uruguay
Drama / Horror
79 minuten
geregisseerd door Gustavo Hernández
met Gustavo Alonso, Florencia Colucci en Abel Tripaldi
Laura en haar vader Wilson reizen af naar een huisje dat ze gekocht hebben en het is bedoeling dat ze daar de nacht doorbrengen en de volgende dag met het opknappen beginnen. Alles loopt op rolletjes, totdat Laura een geluid hoort afkomstig van de bovenste verdieping dat alsmaar luider wordt. Laura wacht beneden terwijl haar vader naar boven gaat om het te onderzoeken.
http://www.imdb.com/title/tt1646973/
http://www.imdb.com/video/imdb/vi2832112921/
Ja, hopelijk zal dat dan weer niet veranderenquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:53 schreef Luna3 het volgende:
[..]
"het meisje?" Hm, klinkt super!
De "Devils Backbone" is geweldig mooi! "El Orfanato" van hetzelfde kaliber!
Jaaa, prachtig!! En spannend! En eng, maar vooral een prachtig goed in elkaar gestoken verhaal!quote:Op zondag 6 november 2011 12:40 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
[..]
Ja, hopelijk zal dat dan weer niet veranderen
Die film heeft indd een mooi verhaal en die jongen is ook wel een beetje freaky![]()
El Orfanato, volgens mij is dat de film waar ik al een tijdje naar gezocht heb!Is hij het waard om te kijken?
Dat dus ja. Erg mooie film!quote:Op zondag 6 november 2011 13:25 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Jaaa, prachtig!! En spannend! En eng, maar vooral een prachtig goed in elkaar gestoken verhaal!
Next Episodequote:Op zondag 6 november 2011 20:49 schreef haakon het volgende:
Op welke dag komen de nieuwe afleveringen eigenlijk online van an american horror story?
inderdaad qua sfeer komt don't be afraid of the dark ook wel een beetje zo overquote:Op zondag 6 november 2011 13:25 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Jaaa, prachtig!! En spannend! En eng, maar vooral een prachtig goed in elkaar gestoken verhaal!
Donderdagochtendquote:Op zondag 6 november 2011 20:49 schreef haakon het volgende:
Op welke dag komen de nieuwe afleveringen eigenlijk online van an american horror story?
Hahaha die ga ik kijken!quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:21 schreef Pulzzar het volgende:
Pas Sick Nurses gezien. Een horrorfilm zoals ze die alleen in Azie maken.![]()
Hehehe iiiieeeeuww!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:21 schreef Pulzzar het volgende:
Dracula.quote:Op zondag 6 november 2011 13:42 schreef DeHovenier het volgende:
Gisteren Dracula en The Hunchback of Notre Dame gezien
ziet er goed uit. dank voor de tipquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:21 schreef Pulzzar het volgende:
Ziet er goed uit? Whaha! Ik vond het vooral lachwekkend.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ziet er goed uit. dank voor de tip
ik ben nu btw de hele Halloweenreeks aan het doorwerken en die vallen me geen van allen echte tegenmoet nu alleen de laatste nog en dan de Rob Zombie-Halloweens
daar houd ik wel vanquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit? Whaha! Ik vond het vooral lachwekkend.
Lijken net beelden die rechtstreeks uit een freaky droom zijn gekomenquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:21 schreef Pulzzar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |