Nee, je hebt helemaal gelijk. Je ziet geen lul in een baby verdwijnen whatsoever.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, de illusie wordt toch alleen gewekt? Ze laten zien dat een kind geboren wordt en daarna hoor je vooral een hoop gejank, maar ze laten het toch niet daadwerkelijk zien? Of is mijn geheugen nu zo slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, okay.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:09 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee, je hebt helemaal gelijk. Je ziet geen lul in een baby verdwijnen whatsoever.
dat dus. het idee is shockerend, maar als het daadwerkelijk vol in beeld in de film zou gebeuren was de film echt niet overal op het niet te vinden, maar alleen alleen op pedonetwerken.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:24 schreef HAL9000S het volgende:
Je ziet het van achter, de suggestie wordt zeer duidelijk gewekt maar je ziet het niet gebeuren. Vandaar dat ik dat hele gebeuren ook niet echt schokkend vond.
Je vrienden hebben te veeel fantasie of hebben een heel andere film gekekenquote:Op donderdag 17 november 2011 16:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde van wel?
Dat er een baby werd geboren, het kind op de kont werd geslagen (zodat ze vroeger deden), en toen zijn/haar mond open ging, stak een gozer z'n lul erin.
D'r is nog wel een film, onder het kopje Horror, waar alleen maar in gemarteld en geschreeuwd wordt. Ik vond 'm dodelijk saai, maar er wordt wel een baby in verkracht (en dat zie je wel in beeld, maar was duidelijk een pop vond ik) en een vrouw haar buik wordt opengesneden en dan wordt ze in die bengelende darmen geneukt. Niet eens schokkend in beeld gebracht, omdat het gewoon een iritante film was. Allemaal met een zogenaamde handycam in beeld gebracht. En dan dat nepgeschreeuw; het leek nog net geen bandje; zoals dat met gelach in een sitcom wel eens klinkt...quote:Op donderdag 17 november 2011 17:04 schreef znarch het volgende:
[..]
Je vrienden hebben te veeel fantasie of hebben een heel andere film gekeken
Btw: Dark water was volgens mij ook wel schrikachtig, schiet me net te binnen.
Niet de remake uit 2005 kijken natuurlijk. http://www.imdb.com/title/tt0308379/
inderdaad, je ziet de acteur met een pop in z'n hand en dan doet ie alsof ie dat kind verkracht maar je ziet niks en je ziet al helemaal niks in dat kind z'n mond gaan.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:10 schreef Faxie het volgende:
Je kon het niet zien nee in a Serbian Film, het werd wel gesuggereerd.
Ik vond het trouwens best een goede film in z'n totaliteit.
Kerst een ideequote:Op donderdag 17 november 2011 18:07 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
inderdaad, je ziet de acteur met een pop in z'n hand en dan doet ie alsof ie dat kind verkracht maar je ziet niks en je ziet al helemaal niks in dat kind z'n mond gaan.
overigens vond ik het al sick genoeg dat ze de illusie wekken dat er een pas geboren kind wordt verkracht maar dat terzijde.
misschien dat ik met mijn verjaardagsfeestje de blu ray eens op zet. dat zal de sfeer ten goede komen
Leuke 'familiefilm' iddquote:Op donderdag 17 november 2011 18:07 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
misschien dat ik met mijn verjaardagsfeestje de blu ray eens op zet. dat zal de sfeer ten goede komen
Was dat niet zo'n Guinee Pig film? Ranzig en heel irritant inderdaad, heb 'm afgezet.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:08 schreef Luna3 het volgende:
[..]
D'r is nog wel een film, onder het kopje Horror, waar alleen maar in gemarteld en geschreeuwd wordt. Ik vond 'm dodelijk saai, maar er wordt wel een baby in verkracht (en dat zie je wel in beeld, maar was duidelijk een pop vond ik) en een vrouw haar buik wordt opengesneden en dan wordt ze in die bengelende darmen geneukt. Niet eens schokkend in beeld gebracht, omdat het gewoon een iritante film was. Allemaal met een zogenaamde handycam in beeld gebracht. En dan dat nepgeschreeuw; het leek nog net geen bandje; zoals dat met gelach in een sitcom wel eens klinkt...
Ben de naam kwijt; iemand?
Jep.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:57 schreef RedAlert het volgende:
Is het jullie opgevallen dat de klassieke muziek uit de serie American horror story dezelfde is als de OST van Bram Stoker's Dracula (1992)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep.Ik heb net 3 afleveringen achter elkaar gekeken vandaar dat het me opvielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ook omdat ik de OST - bezit van Bram Stoker's Dracula.![]()
Hmm, net ff gezocht en komt niks in me op doemen. Weet niet meer hoe ie heet; kon 'm wel ergens streamen, maar niet downloaden...quote:Op donderdag 17 november 2011 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
Was dat niet zo'n Guinee Pig film? Ranzig en heel irritant inderdaad, heb 'm afgezet.
ow ja een gezellige trilogie is datquote:Op vrijdag 18 november 2011 01:48 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Hmm, net ff gezocht en komt niks in me op doemen. Weet niet meer hoe ie heet; kon 'm wel ergens streamen, maar niet downloaden...
edit: heb 'm denk ik gevonden: Als 'm dat is dan staat hij op de tweede plaats op de lijst van de meest gruwelijkste films!! Haha, dat klopt dan wel ja: August Underground's Murdom
http://www.runningwithscissors.com/top-100-most-violent-movies
Waarom wil iemand zulke films kijkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 01:48 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Hmm, net ff gezocht en komt niks in me op doemen. Weet niet meer hoe ie heet; kon 'm wel ergens streamen, maar niet downloaden...
edit: heb 'm denk ik gevonden: Als 'm dat is dan staat hij op de tweede plaats op de lijst van de meest gruwelijkste films!! Haha, dat klopt dan wel ja: August Underground's Murdom
shock value!! ik hou ervan om geshockeerd te wordenquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:59 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Waarom wil iemand zulke films kijken.
Ik word al naar van de omschrijving en de afbeeldingen...
Die zijn zo slechtquote:Op vrijdag 18 november 2011 01:48 schreef Luna3 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |