Ja, ik ben een vrouw en geen haan. Ik poneer mijn mening niet om dat maar te blijven verdedigen zoals men in POL op de voorgrond allemaal wel doet. En dan de dagelijkse twee handjes vol theemutsen in de SC. Het zijn nepdiscussies en dan gaat het over wie de grootste horloge heeft. Wat ik dan weer leuk vind is in gesprek gaan met een user over een onderwerp. Maar dat doe ik dan niet met users uit POL.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, merk ik bij Stali ook idd, heeft altijd contact ook via andere kanalen e.d.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:06 schreef Staal het volgende:
Wat ik dan weer leuk vind is in gesprek gaan met een user over een onderwerp. Maar dat doe ik dan niet met users uit POL.
Ik heb maar een klein horloge.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is niet het geval. Het is ook niet iets om benieuwd naar te zijn. Reden? Dit jaar zijn de verkiezingen mislukt .
Gelukkig benadruk je het feit dat je een niet-POLler bent, want anders moesten wij de VK inlichtenquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:28 schreef Staal het volgende:
Ik ga het als niet POLler morgen even invullen.
Wat ben je toch ook een heerlijk vrijwel onuitstaanbaar hysterische entiteit, he? Kun je niet een eigen forumpje oprichten? Pol=kut ofzo. Ik hoop voor de mensen in je buurt dat je in het echt wel een aangenaam persoon bent.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, ik ben een vrouw en geen haan. Ik poneer mijn mening niet om dat maar te blijven verdedigen zoals men in POL op de voorgrond allemaal wel doet. En dan de dagelijkse twee handjes vol theemutsen in de SC. Het zijn nepdiscussies en dan gaat het over wie de grootste horloge heeft. Wat ik dan weer leuk vind is in gesprek gaan met een user over een onderwerp. Maar dat doe ik dan niet met users uit POL.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Okay, fair. Met vrouwen is het wel zo dat je als je dan dezelfde mening ergens over hebt dat je het dan vervolgens nooit meer met die vrouw oneens kunt zijn in een topic. Want dan val je haar zogenaamd af en dan zal ze ook nooit meer op je reageren als je bijv. je huis aan het verbouwen bent. Daar speelt zich onderhuids dan kennelijk meer af.
Kan niet meer. Deadline is tot 25 november.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:28 schreef Staal het volgende:
Ik ga het als niet POLler morgen even invullen.
De term "entiteit" roept een vege glimlach bij me op.quote:Op vrijdag 25 november 2011 07:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een heerlijk vrijwel onuitstaanbaar hysterische entiteit, he? Kun je niet een eigen forumpje oprichten? Pol=kut ofzo. Ik hoop voor de mensen in je buurt dat je in het echt wel een aangenaam persoon bent.
Het zit je dwars dat ik je niet heb genoemdquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:40 schreef DS4 het volgende:
Toch wel knap dat ik ongeveer een nominatie per geplaatste post in POL gekregen heb...
Omdat ik zo weinig post heb ik helemaal geen idee (hoewel mij de klinkende overwinning van Disana dan weer wel verbaast, maar wie weet kom ik haar steeds op een uiterst ongelukkig moment tegen, of heeft ze, geheel terecht natuurlijk, zo'n hekel aan mij dat ze daardoor niet in staat is om met mij een discussie te voeren), dus ik laat het stemmen maar even achterwege.
Geweldig. Nee, ik kom gewoon gezellig langs vanwege dit soort reacties.quote:Op vrijdag 25 november 2011 07:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een heerlijk vrijwel onuitstaanbaar hysterische entiteit, he? Kun je niet een eigen forumpje oprichten? Pol=kut ofzo. Ik hoop voor de mensen in je buurt dat je in het echt wel een aangenaam persoon bent.
Je hebt gefaald dit jaar. daar kan Disana echt niks aan doen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:40 schreef DS4 het volgende:
Toch wel knap dat ik ongeveer een nominatie per geplaatste post in POL gekregen heb...
Omdat ik zo weinig post heb ik helemaal geen idee (hoewel mij de klinkende overwinning van Disana dan weer wel verbaast, maar wie weet kom ik haar steeds op een uiterst ongelukkig moment tegen, of heeft ze, geheel terecht natuurlijk, zo'n hekel aan mij dat ze daardoor niet in staat is om met mij een discussie te voeren), dus ik laat het stemmen maar even achterwege.
Dat kon toch niet meer?quote:
Horloge staande klokken. Ik wil wel eentje.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:18 schreef remlof het volgende:
Ik heb helemaal geen horloge. En EG doelde op de weinige inzendingen.
Het hele leven bestaat uit uitzonderingen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tot 25 november was dus tot gisteren.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Het hele leven bestaat uit uitzonderingen.
Het leven is serieus, maar deze kermisattractie natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:30 schreef Tem het volgende:
Je neemt het allemaal ietwat te serieus EG.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |