Dat zeg ik toch ook niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:28 schreef RinaOki het volgende:
[..]
Jullie Nederlanders klagen te veel over zogenaamd 'werk'. Jullie weten (doorgaans) niet wat werken inhoudt.
Hier gaat in minder dan een maand voor 2 maanden het licht uitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:40 schreef RinaOki het volgende:
TS, je zou maar daar wonen waar het een half jaar lang donker is!
Proleten die zo vroeg beginnenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:01 schreef proletariteit het volgende:
dude, wat een mietje ben jij. Ik sta altijd om 5:15 op, en dan is het in augustus al donker. Heb ik toen een topic geopend om te lopen janken? NEE!
Het gevoel dat je dan alleen op de wereld bentquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:46 schreef Eenskijken het volgende:
onterechte klacht. 's nachts fietsen is hemels. die rust.. die kalmte
Gewoon party hard op je stage, man.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:38 schreef o.us het volgende:
Over een paar maanden moet ik stage lopen. In het donker naar je werk en in het donker naar huis. Wat een despressir wordt dat dan.
Inderdaad, of het nou in de winter is of in de zomer, het voelt zo sereenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:19 schreef Muisraket het volgende:
's Avonds fietsen met een muziekje op terwijl en weinig/geen mensen op straat:
waarom zou je daar depressief van worden¿quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:37 schreef Posucice het volgende:
Dan kijk je door het badkamerraampje en zie je de donkere lucht, word je gewoon spontaan depressief van
Het idee hebben dat je leven niet veel meer voorstelt als de wereld die je bewandelt; duisternis, droevigheid, stilte, kou.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:38 schreef wise het volgende:
[..]
waarom zou je daar depressief van worden¿
Omdat het lijkt alsof je gewoon 's nachts opstaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:38 schreef wise het volgende:
[..]
waarom zou je daar depressief van worden¿
En datquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:41 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Het idee hebben dat je leven niet veel meer voorstelt als de wereld die je bewandelt; duisternis, droevigheid, stilte, kou.
Voor jou heeft het voordelen ja, ben je immers een neger voor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:44 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een emo's allemaal gelijk met depressie omdat het nog donker is
Neger? wat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:49 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Voor jou heeft het voordelen ja, ben je immers een neger voor.
Onzichtbaar tijdens een nachtelijke overval.
owh, geen last vanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:41 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Het idee hebben dat je leven niet veel meer voorstelt als de wereld die je bewandelt; duisternis, droevigheid, stilte, kou.
pipa tegen je voorhoofd mattie?!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:51 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Uncle Ruckus, gaan we problemen krijgen?
Dat hebben ze hier tussen '40 en '45 wel geprobeerd, was geen groot succes.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |