Die dat ze zich verkleden als oorlogsveteranen om gratis lapdances te krijgen is een van mijn favorietenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:52 schreef GrunnigsTrots het volgende:
"holy shit, Charlie got molested"
nu laatste aflevering van seizoen 1 aan het kijken en daarna seizoen 2 waar Frank erin komt
Die Jersey Shore afleveringen vond ik juist geniaalquote:Op donderdag 19 april 2012 18:40 schreef psychedelicate het volgende:
Heb de afgelopen tijd weer een paar afleveringen van S7 gekeken en ik moet zeggen dat ik ze wel steeds iets leuker vind worden (in tegenstelling tot de eerste keer dat ik ze zag). Die Jersey Shore aflevering is nog steeds verschrikkelijk, though.
Die is geniaal ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:23 schreef neilpad het volgende:
Vond het laatste seizoen ook wat minder.
Net was die aflevering met Lethal Weapon 5 op tv, een ware classic.
Fantastische aflevering iddquote:Op zondag 24 juni 2012 01:07 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zit nu mac en charlie die te kijken, die is/zijn zo geniaal gewoon
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:27 schreef GrunnigsTrots het volgende:
vind dit zo'n geniaal stukje
Soldier Ben is echt geweldig, hij heeft altijd geweldige bijrollen die gast
zou best een serie met hem in de hoofdrol kunnen kijken
Voor ons pas vrijdag eigenlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:00 schreef GrunnigsTrots het volgende:
morgen begint het nieuwe seizoen![]()
google geeft je die link ook, waarom zou ik dat niet mogen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:22 schreef JimmyJames het volgende:
Lijkt me niet zo'n goed idee om die link te posten.
Verder al gezien. Geen fantastische aflevering maar er zaten wel wat leuke momenten in (dat zomerkamp).
Dat was de serie charlie die een act opzette, hij zei zelf nog iets van did you see what I did with my mouth ofzoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:38 schreef DUK het volgende:
Die laatste scene met Charlie vond ik zelfs voor IASIP-begrippen over de top.
Voelde niet goed aan..
Dat was, zoals arucard al zegt, de serie Charlie die zo over the top doet, het was niet serieus bedoeld. Die scene van vorig seizoen waar hij 300 emmers nepbloed begint te kotsen, dat was serieus bedoeld en irritant over the top. Ongeveer de slechtste scene van IASIP, samen met wat scenes uit die Jersey Shore aflevering.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:38 schreef DUK het volgende:
Hmm best leuke momenten maar had er wellicht weer te veel van verwacht waardoor het een beetje tegenviel.
Die laatste scene met Charlie vond ik zelfs voor IASIP-begrippen over de top.
Voelde niet goed aan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |