Die dat ze zich verkleden als oorlogsveteranen om gratis lapdances te krijgen is een van mijn favorietenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:52 schreef GrunnigsTrots het volgende:
"holy shit, Charlie got molested"
nu laatste aflevering van seizoen 1 aan het kijken en daarna seizoen 2 waar Frank erin komt
Die Jersey Shore afleveringen vond ik juist geniaalquote:Op donderdag 19 april 2012 18:40 schreef psychedelicate het volgende:
Heb de afgelopen tijd weer een paar afleveringen van S7 gekeken en ik moet zeggen dat ik ze wel steeds iets leuker vind worden (in tegenstelling tot de eerste keer dat ik ze zag). Die Jersey Shore aflevering is nog steeds verschrikkelijk, though.
Die is geniaal ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:23 schreef neilpad het volgende:
Vond het laatste seizoen ook wat minder.
Net was die aflevering met Lethal Weapon 5 op tv, een ware classic.
Fantastische aflevering iddquote:Op zondag 24 juni 2012 01:07 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zit nu mac en charlie die te kijken, die is/zijn zo geniaal gewoon
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:27 schreef GrunnigsTrots het volgende:
vind dit zo'n geniaal stukje
Soldier Ben is echt geweldig, hij heeft altijd geweldige bijrollen die gast
zou best een serie met hem in de hoofdrol kunnen kijken
Voor ons pas vrijdag eigenlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:00 schreef GrunnigsTrots het volgende:
morgen begint het nieuwe seizoen![]()
google geeft je die link ook, waarom zou ik dat niet mogen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:22 schreef JimmyJames het volgende:
Lijkt me niet zo'n goed idee om die link te posten.
Verder al gezien. Geen fantastische aflevering maar er zaten wel wat leuke momenten in (dat zomerkamp).
Dat was de serie charlie die een act opzette, hij zei zelf nog iets van did you see what I did with my mouth ofzoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:38 schreef DUK het volgende:
Die laatste scene met Charlie vond ik zelfs voor IASIP-begrippen over de top.
Voelde niet goed aan..
Dat was, zoals arucard al zegt, de serie Charlie die zo over the top doet, het was niet serieus bedoeld. Die scene van vorig seizoen waar hij 300 emmers nepbloed begint te kotsen, dat was serieus bedoeld en irritant over the top. Ongeveer de slechtste scene van IASIP, samen met wat scenes uit die Jersey Shore aflevering.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:38 schreef DUK het volgende:
Hmm best leuke momenten maar had er wellicht weer te veel van verwacht waardoor het een beetje tegenviel.
Die laatste scene met Charlie vond ik zelfs voor IASIP-begrippen over de top.
Voelde niet goed aan..
dat bloed spugen vond ik eigenlijk een van de betere momentenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:57 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Dat was, zoals arucard al zegt, de serie Charlie die zo over the top doet, het was niet serieus bedoeld. Die scene van vorig seizoen waar hij 300 emmers nepbloed begint te kotsen, dat was serieus bedoeld en irritant over the top. Ongeveer de slechtste scene van IASIP, samen met wat scenes uit die Jersey Shore aflevering.
Nah, het was zo Problem Child 2-achtig* over the top, sloeg echt nergens op. Als het nou gewoon kotsen was, okay, maar dit leek gewoon op een kotskanon.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat bloed spugen vond ik eigenlijk een van de betere momenten
maar werd wel een beetje uitgemolken jamaar vond het zeker grappig
Staat er allang opquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:04 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zit te wachten tot de nieuwe aflevering online staat
bij mij toch echt nietquote:
nooit wat van begrepenquote:
Nog leuker als blijkt dat ze het hebben voorzien. Heerlijk meta allemaalquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:16 schreef GrunnigsTrots het volgende:
leuk zoals ze charlie uit dat busje lieten springen
masterquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:59 schreef JanPiraat het volgende:
Mooi cadeau gekregen van zusje die naar Philadelphia is geweest
[ afbeelding ]
Wonderschoonquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:59 schreef JanPiraat het volgende:
Mooi cadeau gekregen van zusje die naar Philadelphia is geweest
[ afbeelding ]
ik heb hem ook gewoon van een stream moeten downloaden, geen idee waarom dat zo lang duurtquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:10 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Wonderschoon
Kan de ep nog steeds niet vinden via torrents.
Mac en Dee zijn wel een echte kroeg begonnen in Philly: http://macstavern.com/quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
master
is dat echt een kroeg?
He? Ik gebruik dan geen torrents, maar op eztv.it staat die gewoon, en als je wat langer op internet zit kan je het gewoon via Usenet downloaden, zelfs geautomatiseerd via Sickbeard.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik heb hem ook gewoon van een stream moeten downloaden, geen idee waarom dat zo lang duurt
ik gebruik geen usenet, en heb de aflevering al dagen geleden gezien dus mij hoor je niet klagen hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:11 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
He? Ik gebruik dan geen torrents, maar op eztv.it staat die gewoon, en als je wat langer op internet zit kan je het gewoon via Usenet downloaden, zelfs geautomatiseerd via Sickbeard.
Bedankt. eztv it is!quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:11 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
He? Ik gebruik dan geen torrents, maar op eztv.it staat die gewoon, en als je wat langer op internet zit kan je het gewoon via Usenet downloaden, zelfs geautomatiseerd via Sickbeard.
Nee is wel gewoon sunny merchandise, de kroeg bestaat niet voor zover ik weetquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
master
is dat echt een kroeg?
Wat grappig! Een bezoekje waard mocht ik ooit die kant opgaan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:02 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Mac en Dee zijn wel een echte kroeg begonnen in Philly: http://macstavern.com/
quote:When Charlie and Dee invade the rarefied world of the 1%, they find a romantic connection with two members of one of Philly's wealthiest families. When they catch wind of the fancy dinners, tennis matches and big parties, Mac, Dennis and Frank try to get a piece of the action. But when all the scheming comes to a head, the whole gang learns a lesson in love.
Thanksquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
staat alweer niet online
voor de liefhebbers is hier een downloadbare stream
Lijkt me een aardig meisje, ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:10 schreef DUK het volgende:
Die chick die voor Charlie viel was trouwens wel jammie!
Zag er wel sympathiek uit idd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:23 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Lijkt me een aardig meisje, ja.
[ afbeelding ]
Ook erg mooie ogen (nee, echt).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |