SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierDo what you love, love what you do!
Uhu maar als je een relatie wil is het vrij handig om te weten hoe je ze vast moet houden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat een maagd niet persé van zijn maagd-zijn-status af wil, maar net als heel veel andere mensen ook graag een vriend(in) wil hebben. Sex is leuk, maar een relatie biedt zoveel meer dan alleen sex.
Ik heb het nummer van vuurvlieg, laat maar even aan hem weten als je niet kuntquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:23 schreef minibeer het volgende:
trouwens flepke, misschien handig als we even nummers uitwisselen, ik heb het morgen erg druk, en misschien ga ik nog uit, dan lig ik de hele vrijdag voor pampus, dus dan zal ik wel niet zo veel op fok zitten.
Wat een onzin. Denk je dat mensen vroeger ervaring hadden met relaties en vrouwen versieren voordat ze in het huwelijk traden? Je leert elkaar vanzelf kennen. Genoeg mensen die bij hun eerste relatie blijven. En de ware bestaat niet. Er zijn genoeg mensen die bij je passen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:23 schreef Flepke het volgende:
Uhu maar als je een relatie wil is het vrij handig om te weten hoe je ze vast moet houden.
Sowieso handig om een beetje een gevoel te krijgen voor hoe je met vrouwen moet communiceren.
Dit beide leer je simpelweg door veel te doen, dat ene ideale meisje/vrouw komt dan vanzelf wel.
Bijkomend voordeel dat je veel leert tijdens je zoektocht naar de ware.
ok, ik heb hem net een pmmetje gestuurd met mijn nummer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:24 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik heb het nummer van vuurvlieg, laat maar even aan hem weten als je niet kunt
Genoeg mensen die bij je passen, klopt. Maar er zijn maar weinig mensen waar je een connectie mee hebt op zielsniveau.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:25 schreef Cactus1 het volgende:
Wat een onzin. Denk je dat mensen vroeger ervaring hadden met relaties en vrouwen versieren voordat ze in het huwelijk traden? Je leert elkaar vanzelf kennen. Genoeg mensen die bij hun eerste relatie blijven. En de ware bestaat niet. Er zijn genoeg mensen die bij je passen.
Zit ik er nu ook al opquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wie weet, misschien zit je er wel als enige
Zelfs dat biedt geen garantie dat het wederzijds blijft of uberhaupt is.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:26 schreef Nairua het volgende:
Genoeg mensen die bij je passen, klopt. Maar er zijn maar weinig mensen waar je een connectie mee hebt op zielsniveau.
Nee daarom eindigt 1 op de 3 huwelijken in een echtscheiding en is in 4 van de 5 echtscheidingen de vrouw de eisende partij. Dat is juist het hele probleem > mannen weten niet hoe ze met vrouwen om moeten gaan & nemen genoegen met wat ze pakken kunnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Denk je dat mensen vroeger ervaring hadden met relaties en vrouwen versieren voordat ze in het huwelijk traden?
Er zijn meerdere ware's & / of in iedergeval vrouwen die je niet graag wilt verliezen.quote:Je leert elkaar vanzelf kennen. Genoeg mensen die bij hun eerste relatie blijven. En de ware bestaat niet. Er zijn genoeg mensen die bij je passen.
Nee. Bovendien hoef ik heul niet te trouwenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:27 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ga je blij worden van een zitje op de reservebank?.
Precies wat jou idee is dus.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:27 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nee daarom eindigt 1 op de 3 huwelijken in een echtscheiding en is in 4 van de 5 echtscheidingen de vrouw de eisende partij. Dat is juist het hele probleem > mannen weten niet hoe ze met vrouwen om moeten gaan & nemen genoegen met wat ze pakken kunnen.
[..]
Er zijn meerdere ware's & / of in iedergeval vrouwen die je niet graag wilt verliezen.
Zielsniveau is altijd wederzijds. Doch, gezien de aardse wereld waar we op leven blijft het altijd werken aan je relatie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:27 schreef Cactus1 het volgende:
Zelfs dat biedt geen garantie dat het wederzijds blijft of uberhaupt is.
Ik zou willen dat ik dat fysiek konquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:28 schreef kree het volgende:
[..]
Precies wat jou idee is dus.
Niet die van mij
Nu doe je net alsof mannen genoegen nemen met wat ze kunnen krijgen. Dat geldt voor veel vrouwen hetzelfde. Maar zelfs als je die speciale hebt gevonden kan het nog eindigen. Zekerheid heb je nooit. En wat als die ene ware voortijdig sterft? Is er dan niemand meer voor jou? Een relatie creëer je samen en daar moet je dus ook samen aan (willen) werken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:27 schreef Flepke het volgende:
Nee daarom eindigt 1 op de 3 huwelijken in een echtscheiding en is in 4 van de 5 echtscheidingen de vrouw de eisende partij. Dat is juist het hele probleem > mannen weten niet hoe ze met vrouwen om moeten gaan & nemen genoegen met wat ze pakken kunnen.
Er zijn meerdere ware's & / of in iedergeval vrouwen die je niet graag wilt verliezen.
Te zweverig voor mij. Ik geloof dan ook niet in soulmates en dat soort dingen. Waar je ook ter wereld komt er is altijd wel iemand op wie je verliefd kunt worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:29 schreef Nairua het volgende:
Zielsniveau is altijd wederzijds. Doch, gezien de aardse wereld waar we op leven blijft het altijd werken aan je relatie.
Sommige wel ja, net zo goed als dat voor vrouwen geldt. Mannen hebben misschien over het algemeen een grotere behoefte aan seks, maar vrouwen hebben over het algemeen gezien een grotere behoefte aan geborgenheid.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:31 schreef Nairua het volgende:
Mannen zijn al blij met een vinger. Letterlijk.
Ik neem niet zomaar genoegen (of zeg ga erop in) met iemand die makkelijk te krijgen is.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:30 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat fysiek kon
Veel misschien maar zeker in (veel) mindere maten dan mannen. Volgens veel mannen bepaald de vrouw namelijk of er relatie/seks whatever gebeurd. En dus ook qua scheiding zoals ik hierboven aangaf.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof mannen genoegen nemen met wat ze kunnen krijgen. Dat geldt voor veel vrouwen hetzelfde.
Ik heb wel eens verhalen gehoord van mensen (die op leeftijd zijn) en zeggen "zo eentje vind ik er toch niet meer". Zelf denk ik dat er meerdere ware's zijn echter ontmoet 90%+ van de mensheid die simpel weg niet.quote:Maar zelfs als je die speciale hebt gevonden kan het nog eindigen. Zekerheid heb je nooit. En wat als die ene ware voortijdig sterft? Is er dan niemand meer voor jou? Een relatie creëer je samen en daar moet je dus ook samen aan (willen) werken.
Uhu maar het schijnt dat er nog een niveau dieper is dan verliefdheid (soulmates is een leuk naampje inderdaad). Zelf nooit mogen ervaren, zie het hier en daar wel eens met eigen ogen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Te zweverig voor mij. Ik geloof dan ook niet in soulmates en dat soort dingen. Waar je ook ter wereld komt er is altijd wel iemand op wie je verliefd kunt worden.
Verliefd worden heeft er dan ook weinig mee te maken. Dat is een veel lager niveau. Zielsverwant is als thuiskomen. Ik begrijp je helemaal dat je het te zweverig vindt, je moet het ervaren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:31 schreef Cactus1 het volgende:
Te zweverig voor mij. Ik geloof dan ook niet in soulmates en dat soort dingen. Waar je ook ter wereld komt er is altijd wel iemand op wie je verliefd kunt worden.
Misschien stopt een man met moeite doen als hij eenmaal een relatie heeft en is de vrouw nog in haar eentje aan het werk om de relatie voort te zetten, tot zij ook geen puf meer heeft. Hoe het eindigt wil niks zeggen over hoe het is begonnen. Dus ik denk niet dat mannen zondermeer sneller genoegen nemen dan vrouwen, het verandert alleen misschien in de loop der tijd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:33 schreef Flepke het volgende:
Veel misschien maar zeker in (veel) mindere maten dan mannen. Volgens veel mannen bepaald de vrouw namelijk of er relatie/seks whatever gebeurd. En dus ook qua scheiding zoals ik hierboven aangaf.
Nouja, met niveaus enzo, ik weet het niet hoor. Als twee mensen uit een stelletje een beetje hetzelfde wereldbeeld hebben enzo, denk ik dat ze elkaar al snel als soulmates kunnen gaan zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Uhu maar het schijnt dat er nog een niveau dieper is dan verliefdheid (soulmates is een leuk naampje inderdaad). Zelf nooit mogen ervaren, zie het hier en daar wel eens met eigen ogen.
Hoe uit zich dat anders dan verliefdheid dan? En is dat er al vanaf het eerste moment of noem ik dat gewoon houden vanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:35 schreef Flepke het volgende:
Uhu maar het schijnt dat er nog een niveau dieper is dan verliefdheid (soulmates is een leuk naampje inderdaad). Zelf nooit mogen ervaren, zie het hier en daar wel eens met eigen ogen.
Dan noem ik ze naïef en wereldvreemd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:36 schreef minibeer het volgende:
Nouja, met niveaus enzo, ik weet het niet hoor. Als twee mensen uit een stelletje een beetje hetzelfde wereldbeeld hebben enzo, denk ik dat ze elkaar al snel als soulmates kunnen gaan zien.
Nou dan hoop ik dat ooit nog te ervaren, zodat ik terug kan komen en kan vertellen dat ik begrijp wat je bedoelt. Maar ik denk dat de meeste mensen een gewone relatie hebben en elkaar leren kennen en van elkaar leren houden en daar heel gelukkig mee kunnen worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:35 schreef Nairua het volgende:
Verliefd worden heeft er dan ook weinig mee te maken. Dat is een veel lager niveau. Zielsverwant is als thuiskomen. Ik begrijp je helemaal dat je het te zweverig vindt, je moet het ervaren.
Ik heb gefaald, verdomme!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik dat ooit nog te ervaren, zodat ik terug kan komen en kan vertellen dat ik begrijp wat je bedoelt. Maar ik denk dat de meeste mensen een gewone relatie hebben en elkaar leren kennen en van elkaar leren houden en daar heel gelukkig mee kunnen worden.
Metafoor: Je ziet een bekende op straat. Als dat gebeurt dan realiseer je je dat je diegene kent en doorgaans ga je er dan een praatje mee maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:37 schreef Cactus1 het volgende:
Hoe uit zich dat anders dan verliefdheid dan? En is dat er al vanaf het eerste moment of noem ik dat gewoon houden van
Trustenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:42 schreef kree het volgende:
Ben er vandoor mensen, laat genoeg alweer.
Was weer gezellig
Weltrust
Het gros blijft daar op steken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:38 schreef Cactus1 het volgende:
Nou dan hoop ik dat ooit nog te ervaren, zodat ik terug kan komen en kan vertellen dat ik begrijp wat je bedoelt. Maar ik denk dat de meeste mensen een gewone relatie hebben en elkaar leren kennen en van elkaar leren houden en daar heel gelukkig mee kunnen worden.
Grote woorden klein hartje denk hahahaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:43 schreef Flepke het volgende:
Lijkt me trouwens wel leuk om naar zo'n speeddate event te gaan en dan letterlijk de knapste eruit pakken, optillen en er mee door de deur heen naar buiten rennen.
Ik hoop met je mee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:38 schreef Cactus1 het volgende:
Datte.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:38 schreef Flepke het volgende:
soulmate
A person with whom you have an immediate connection the moment you meet -- a connection so strong that you are drawn to them in a way you have never experienced before. As this connection develops over time, you experience a love so deep, strong and complex, that you begin to doubt that you have ever truly loved anyone prior. Your soulmate understands and connects with you in every way and on every level, which brings a sense of peace, calmness and happiness when you are around them. And when you are not around them, you are all that much more aware of the harshness of life, and how bonding with another person in this way is the most significant and satisfying thing you will experience in your lifetime. You are also all that much aware of the beauty in life, because you have been given a great gift and will always be thankful.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=soulmate
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:43 schreef kree het volgende:
[..]
Grote woorden klein hartje denk hahaha
maar ik gaat
En jij denkt dat de vrouw geen inspraak heeft en zich zo laat meevoeren?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:43 schreef Flepke het volgende:
Lijkt me trouwens wel leuk om naar zo'n speeddate event te gaan en dan letterlijk de knapste eruit pakken, optillen en er mee door de deur heen naar buiten rennen.
Gelijk hebben ze. Waarom het onbekende nastreven niet zeker wetend of er zo iemand voor jou is terwijl ze ook heel gelukkig kunnen zijn met iemand die wel binnen handbereik is? Ik weet dat ik voor het sprookje ga, maar zou liever willen dat ik wat makkelijker zou zijn.quote:
Geen idee of het werkt om haar naar buiten te tillen, maar naar de andere kant van de club/bar whatever werkt het. Zolang je het maar op de juiste manier doet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En jij denkt dat de vrouw geen inspraak heeft en zich zo laat meevoeren?
quote:[..]
Gelijk hebben ze. Waarom het onbekende nastreven niet zeker wetend of er zo iemand voor jou is terwijl ze ook heel gelukkig kunnen zijn met iemand die wel binnen handbereik is? Ik weet dat ik voor het sprookje ga, maar zou liever willen dat ik wat makkelijker zou zijn.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En jij denkt dat de vrouw geen inspraak heeft en zich zo laat meevoeren?
Howie Dayquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:49 schreef Flepke het volgende:
Geen idee of het werkt om haar naar buiten te tillen, maar naar de andere kant van de club/bar whatever werkt het. Zolang je het maar op de juiste manier doet.
Zo doen zigeuners dat, ik zie het probleem niet zoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Howie Day
De juiste manier is haar als een zak zand over je schouder gooien?
Mensen werken zichzelf inderdaad tegen door ongeduld, nood aan veiligheid en gemakzucht. Het idee van 'gelukkig zijn' wordt zwaar onderschat, gewoonweg omdat men denkt dat ze gelukkig zijn. En dat denken ze omdat ze niet weten, niet eerder gevoeld hebben dat waarlijk geluk veel verder gaat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:46 schreef Cactus1 het volgende:
Gelijk hebben ze. Waarom het onbekende nastreven niet zeker wetend of er zo iemand voor jou is terwijl ze ook heel gelukkig kunnen zijn met iemand die wel binnen handbereik is? Ik weet dat ik voor het sprookje ga, maar zou liever willen dat ik wat makkelijker zou zijn.
Niet nodig. Ik denk dat mensen ook teveel verwachten van een relatie en het geluk uit de ander proberen te halen. Dus als het niet meer werkt gaan ze op zoek naar iets nieuws. Consumptie maatschappij FTL. Waarom zou je werken voor iets als je het ook makkelijk kunt inruilen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:54 schreef Nairua het volgende:
Mensen werken zichzelf inderdaad tegen door ongeduld, nood aan veiligheid en gemakzucht. Het idee van 'gelukkig zijn' wordt zwaar onderschat, gewoonweg omdat men denkt dat ze gelukkig zijn. En dat denken ze omdat ze niet weten, niet eerder gevoeld hebben dat waarlijk geluk veel verder gaat.
Kan iemand de relatie/echtscheidings statistieken nog even naar boven toveren?
Ook. Een relatie lijkt voor velen hét middel om geluk te vinden, terwijl geluk, liefde, in jezelf zit. Een relatie moet een toevoeging zijn, geen bron. De bron ben jezelf.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:56 schreef Cactus1 het volgende:
Niet nodig. Ik denk dat mensen ook teveel verwachten van een relatie en het geluk uit de ander proberen te halen. Dus als het niet meer werkt gaan ze op zoek naar iets nieuws. Consumptie maatschappij FTL. Waarom zou je werken voor iets als je het ook makkelijk kunt inruilen?
Ja, wat Kelso zegt enzo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:56 schreef Cactus1 het volgende:
Waarom zou je werken voor iets als je het ook makkelijk kunt inruilen?
Ik dacht me te herinneren dat die aziaat van:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De juiste manier is haar als een zak zand over je schouder gooien?
En toch weet ik van mezelf dat ik gelukkiger ben met een relatie dan zonder. Ik kan het erg vaak goed met mezelf vinden en vind het zalig om alleen te zijn met momenten, maar alleen is ook maar alleen. Ik ben gewoon niet het type dat echt uber gelukkig is alleen. Ik hou van delenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:58 schreef Nairua het volgende:
Ook. Een relatie lijkt voor velen hét middel om geluk te vinden, terwijl geluk, liefde, in jezelf zit. Een relatie moet een toevoeging zijn, geen bron. De bron ben jezelf.
Mooi, jij houd van geven, ik hou van nemen, we can make this work.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En toch weet ik van mezelf dat ik gelukkiger ben met een relatie dan zonder. Ik kan het erg vaak goed met mezelf vinden en vind het zalig om alleen te zijn met momenten, maar alleen is ook maar alleen. Ik ben gewoon niet het type dat echt uber gelukkig is alleen. Ik hou van delen
Wie is Kelso?quote:
Waarom zou je een vrouw willen verplaatsen? Als je het goed doet komt ze uit eigen beweging wel mee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:59 schreef Flepke het volgende:
Het ooit ook eens voor de grap deed & er later mee stond te zoenen maar kan het zo snel niet vinden.
Maar het is een effectieve manier om vrouwen te verplaatsen
Ik hou nog meer van gelijkheid. Delen is een wisselwerking van 2 kanten. Alles draait om een juiste balans.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:01 schreef Flepke het volgende:
Mooi, jij houd van geven, ik hou van nemen, we can make this work.
20 kapers op de kust (in speeddate omgeving) lijkt me reden genoeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom zou je een vrouw willen verplaatsen? Als je het goed doet komt ze uit eigen beweging wel mee.
Helemaal gelijk, schatje.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hou nog meer van gelijkheid. Delen is een wisselwerking van 2 kanten. Alles draait om een juiste balans.
Jij bent duidelijk nog nooit op een speeddate geweestquote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:03 schreef Flepke het volgende:
20 kapers op de kust (in speeddate omgeving) lijkt me reden genoeg.
Is het zo erg gesteld met dat soort mannen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit op een speeddate geweestDe meeste mannen zijn geen concurrenten. Ik heb het 1 keer gedaan met 2 vriendinnen en uiteindelijk gingen we er met 7 meiden vandoor aan het einde van de dag en stappen in A'dam
Leuke ervaring maar nooit meer voor mij
Ik denk dat ik in alle eerlijkheid kan zeggen dat de vrouwen die er komen leuker, vlotter en spontaner zijn dan de mannen. Ik denk dat bij veel leuke mannen ook nog een soort schaamte heerst om naar zoiets toe te gaan.Helaas.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:08 schreef Flepke het volgende:
Is het zo erg gesteld met dat soort mannen?
Maar ik kan toch geen 7 vrouwen dragen, wat denk jij wel niet van me?
Beetje "aapjes kijken" idee dus?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:08 schreef Cactus1 het volgende:
Moet zeggen dat sommigen er wel werk van maakten. Zoals aankomen met een fles wijn en een glas of koekjes uit de fabriek waar hij werkzaam was. Sommigen staken een 3 minuten ingestudeerd verhaal af, anderen hadden weer een standaard vragenlijstje opgesteld. Heel divers en erg grappig
Je zou er bijna pot van worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in alle eerlijkheid kan zeggen dat de vrouwen die er komen leuker, vlotter en spontaner zijn dan de mannen. Ik denk dat bij veel leuke mannen ook nog een soort schaamte heerst om naar zoiets toe te gaan.Helaas.
Same here. Lijkt me ook niets mis mee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:00 schreef Cactus1 het volgende:
En toch weet ik van mezelf dat ik gelukkiger ben met een relatie dan zonder. Ik kan het erg vaak goed met mezelf vinden en vind het zalig om alleen te zijn met momenten, maar alleen is ook maar alleen. Ik ben gewoon niet het type dat echt uber gelukkig is alleen. Ik hou van delen
Zij is gewoon super dronkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:10 schreef Flepke het volgende:
Beetje "aapjes kijken" idee dus?![]()
Hierzo, heb het optil filmpje gevonden:
Op 4:26
Ik heb het al vaker overwogen, maar mis de behoefte om een vrouw aan te raken. Ze zijn heerlijk om naar te kijken, maar ik wil niet een zacht lichaam tegen me aanvoelenquote:
Het komt alleen altijd zo over alsof je al geweldig gelukkig moet zijn met jezelf. Ik zie gewoon de meerwaarde van een relatie t.o.v alleen zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:12 schreef Nairua het volgende:
Same here. Lijkt me ook niets mis mee.
Hij deed het meer omdat die andere gast die er bij kwam staan ook zo'n pua is met eigen show.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zij is gewoon super dronkenZe valt bijna om. Dat is een easy target.
Ooit geprobeerd?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker overwogen, maar mis de behoefte om een vrouw aan te raken. Ze zijn heerlijk om naar te kijken, maar ik wil niet een zacht lichaam tegen me aanvoelen
Ik denk dat het bij mij niet had gewerkt. Ik had me laten neerzetten en was net zo hard weer weggelopenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:15 schreef Flepke het volgende:
Hij deed het meer omdat die andere gast die er bij kwam staan ook zo'n pua is met eigen show.
Ik hug ook wel eens een vriendin en als ik dan haar borsten tegen de mijne voel dan denk ik...bahquote:
Wel als ik het deed hoor. Nee maar dat is natuurlijk het "bank perspectief", lekker makkelijk om mensen voor "dom" uit te schelden die aan TV spelletjes mee doen en daar in een studio zitten met publiek, camera's presentatoren, geldprijs etc etc.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij mij niet had gewerkt. Ik had me laten neerzetten en was net zo hard weer weggelopen
Ik denk dat het belangrijk is dat je gelukkig bent met jezelf, als basis. As said, ik ben ook doorgaans gelukkiger in een relatie hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:15 schreef Cactus1 het volgende:
Het komt alleen altijd zo over alsof je al geweldig gelukkig moet zijn met jezelf. Ik zie gewoon de meerwaarde van een relatie t.o.v alleen zijn.
Borstenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hug ook wel eens een vriendin en als ik dan haar borsten tegen de mijne voel dan denk ik...bah
Verder geen behoefte aan gehad, dus nee.
Je bent nogal zeker van je zaak. Makkelijk praten vanachter je beeldscherm. Ik denk dat het alleen werkt als ik een fysieke klik met iemand zou hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:19 schreef Flepke het volgende:
Wel als ik het deed hoor. Nee maar dat is natuurlijk het "bank perspectief", lekker makkelijk om mensen voor "dom" uit te schelden die aan TV spelletjes mee doen en daar in een studio zitten met publiek, camera's presentatoren, geldprijs etc etc.
Zo zal je als iemand je op straat aanspreekt last hebben van gevoelens, emoties etc.
Hmm, als het gaat om liefkozingen vrouw-vrouw. Als het gaat om puur seks (met name oraal) man-manquote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:20 schreef Flepke het volgende:
Borsten![]()
Wat zie je liever, man-man of vrouw-vrouw?
Cactus heeft tieten hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:24 schreef Strani het volgende:
Ik dacht ik kom eens kijken in dit topic, hoe lief men hier met elkaar flirt en subtiel dates probeert te krijgen.
Zit ik ineens naar een topic over homoporno te kijken
Je leest alleen de laatste 2 posts?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:24 schreef Strani het volgende:
Ik dacht ik kom eens kijken in dit topic, hoe lief men hier met elkaar flirt en subtiel dates probeert te krijgen.
Zit ik ineens naar een topic over homoporno te kijken
En dit idd.quote:
Keren dat ik het heb geprobeerd (<5) ging het goed(dat het zichtbaar het gesprek/gevoelens/emoties verbeterde).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bent nogal zeker van je zaak. Makkelijk praten vanachter je beeldscherm. Ik denk dat het alleen werkt als ik een fysieke klik met iemand zou hebben.
Ja letterlijk de laatste tweequote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je leest alleen de laatste 2 posts?
[..]
En dit idd.
Bedankt voor het mental image van man-manquote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hmm, als het gaat om liefkozingen vrouw-vrouw. Als het gaat om puur seks (met name oraal) man-manKnuffelende mannen vind ik gek om te zien en vrouwen die seks met elkaar hebben vind ik niks.
Maar ik neem aan dat er al een wederzijdse klik was? Je tilt niet zomaar een vrouw op toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:26 schreef Flepke het volgende:
Keren dat ik het heb geprobeerd (<5) ging het goed(dat het zichtbaar het gesprek/gevoelens/emoties verbeterde).
Maar als ik het nooit had geprobeerd zou ik even zeker weten dat het goed gaat als dat jij zou weten dat het niet goed gaat.
Niet als openingszin neequote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat er al een wederzijdse klik was? Je tilt niet zomaar een vrouw op toch?
Ik heb dat heel vaak gehoord, dat vrouwen dat een aantrekkelijk idee vinden. 'Lief' is vaak het woord wat ze gebruiken, vreemd genoeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:27 schreef Flepke het volgende:
[..]
Bedankt voor het mental image van man-man![]()
Stel dan geen vragen waar je het antwoord niet op wil hebbenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:27 schreef Flepke het volgende:
Bedankt voor het mental image van man-man![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Stel dan geen vragen waar je het antwoord niet op wil hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Ik vind er niks liefs aan:') Het is gewoon geil, maar dat heeft er ook mee te maken dat mannen in gayporn aantrekkelijker zijn dan in normale porn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:28 schreef Strani het volgende:
Ik heb dat heel vaak gehoord, dat vrouwen dat een aantrekkelijk idee vinden. 'Lief' is vaak het woord wat ze gebruiken, vreemd genoeg.
Daar zit wat in. Ik moet zeggen dat ik vrouw-op-vrouw zelf ook niet zo bijzonder vind hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind er niks liefs aan:') Het is gewoon geil, maar dat heeft er ook mee te maken dat mannen in gayporn aantrekkelijker zijn dan in normale porn.
Potten>hetro in porno inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind er niks liefs aan:') Het is gewoon geil, maar dat heeft er ook mee te maken dat mannen in gayporn aantrekkelijker zijn dan in normale porn.
Tssk, nep man.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Ik moet zeggen dat ik vrouw-op-vrouw zelf ook niet zo bijzonder vind hoor.
Nee, ik vind het minder interessant omdat ik me dan niet in de situatie kan verplaatsen. Het is een beetje kijken niet aankomen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:31 schreef Flepke het volgende:
[..]
Potten>hetro in porno inderdaad
[..]
Tssk, nep man.
Je raakt het beeldscherm wel aan bij normale porn?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:32 schreef Strani het volgende:
Nee, ik vind het minder interessant omdat ik me dan niet in de situatie kan verplaatsen. Het is een beetje kijken niet aankomen.
Dat krijg je al snel met porno inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, ik vind het minder interessant omdat ik me dan niet in de situatie kan verplaatsen. Het is een beetje kijken niet aankomen.
Je moest eens wetenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je raakt het beeldscherm wel aan bij normale porn?
Ik heb zo'n vermoeden dat ik heel blij ben dat ik dat niet weetquote:
Haha..nee ik ben heel zuinig op m'n laptop en volgens mij zou dat enorme schade aanrichten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ik heel blij ben dat ik dat niet weet
Jaagt mental image van een wit beeldscherm weg
Ik zou het niet weten. Droogt vrij snel op toch? Maar vertel eens... Hoe versier jij vrouwen? Heb je nog tips voor Flepke?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:36 schreef Strani het volgende:
Haha..nee ik ben heel zuinig op m'n laptop en volgens mij zou dat enorme schade aanrichten.
in het echt: uiteraard 2 vrouwen is altijd beter dan 1 vrouw.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij verkiest twee vrouwen boven man-vrouw?
Je vraagt toch ofdat ze online zijn als openingszin ofzo?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Droogt vrij snel op toch? Maar vertel eens... Hoe versier jij vrouwen?
Ik schatte je al in als het type dat zich graag láát verwennen. Ook wel het egoistische type genoemdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:38 schreef Flepke het volgende:
in het echt: uiteraard 2 vrouwen is altijd beter dan 1 vrouw.
Mag ik hier zeggen dat ik getrouwd ben? Of word ik dan uit het topic getrapt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Droogt vrij snel op toch? Maar vertel eens... Hoe versier jij vrouwen?
Beetje raar als je ziet dat ze gewoon nog aan het posten zijn toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:39 schreef Flepke het volgende:
Je vraagt toch ofdat ze online zijn als openingszin ofzo?
Klopt, meestal kan je ook een antwoord terug verwachten als "half" ofzo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Beetje raar als je ziet dat ze gewoon nog aan het posten zijn toch?
Alles mag hierquote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:39 schreef Strani het volgende:
Mag ik hier zeggen dat ik getrouwd ben? Of word ik dan uit het topic getrapt?
En ik was echt heel slecht in versieren, sterker nog, ik heb het niet eens echt geprobeerd omdat ik er te verlegen voor was. Ik moest het van mensen hebben die ik toevallig op internet tegen kwam. Geen datingsites of zo, wel iets meer 'naturel' dan dat.
Even kijken, kom zo met een editquote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:39 schreef Flepke het volgende:
Cactusje van me, hoeveel mannen denk je dat er in je fobo hebben gepost die je probeerde te versieren?
Zeker niet de eerste de beste, er zaten ook wat gefaalde pogingen voor, maar zo heb ik wel wat meer van de wereld gezienquote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alles mag hierMaar toch heb je een vrouw gescoord! Heb je het idee dat je maar genoegen hebt genomen met de eerste de beste of heb je gezocht naar het neusje van de zalm?
Wel een interessant antwoord, want dat houdt in dat je het uitdagend moet maken om de ander geheel online te krijgen. Ik denk dat het me zou lukken... met momentenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:41 schreef Flepke het volgende:
Klopt, meestal kan je ook een antwoord terug verwachten als "half" ofzo.
Fijn dat het zo goed heeft uitgepakt dan! En nu er voor zorgen dat je niet één van de (Flepke gooi 'm er maar in, want ik weet het niet meer) X-aantal wordt die gaat scheiden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:43 schreef Strani het volgende:
Zeker niet de eerste de beste, er zaten ook wat gefaalde pogingen voor, maar zo heb ik wel wat meer van de wereld gezien
Laat ik zeggen dat m'n vrouw enorm goed bij me past, en daar heb ik veel geluk mee gehad want we zijn best snel in het diepe gesprongen destijds.
Ofyles2 met zijn "Ik probeer nog een gesprek aan te knopen..."quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Even kijken, kom zo met een edit
Edit: Nul. Want ze hadden geen van allen doorzettingsvermogen, wat mijn inzien wijst op gebrek aan interesse
1 op de 3 huwelijken schat, 4 op de 5 eisende partij = vrouwquote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Fijn dat het zo goed heeft uitgepakt dan! En nu er voor zorgen dat je niet één van de (Flepke gooi 'm er maar in, want ik weet het niet meer) X-aantal wordt die gaat scheiden.
Ja, gewoon vriendelijk enzo. Ik bedoel waarom zou je iemand willen versieren die geen foto heeft?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:48 schreef Flepke het volgende:
Ofyles2 met zijn "Ik probeer nog een gesprek aan te knopen..."
rijsttafel met zijn "Ziet er goed uit Leuk jurkje. "
2NutZ met zijn Dat er nog dames zijn die dat durven![]()
![]()
Godshand met zijn "En waarom zebra's he? Geen cactussen? "
Karzai met zijn "Je hebt de mooiste billen die ik ooit gezien heb, daten?"
muhahaha met zijn "Wordt een lui weekje, geen plannen gemaakt om ergens heen te gaan "
Allemaal best logisch eigenlijk.
Haha tja, pas op je sterfbed weet je helemaal zeker of je dat gehaald hebtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Fijn dat het zo goed heeft uitgepakt dan! En nu er voor zorgen dat je niet één van de (Flepke gooi 'm er maar in, want ik weet het niet meer) X-aantal wordt die gaat scheiden.
Iemand die geen foto heeft is of zeker genoeg van zichzelf, of stelt zijn privacy op prijs, of is lelijk als de nacht. 2/3 zijn aantrekkelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, gewoon vriendelijk enzo. Ik bedoel waarom zou je iemand willen versieren die geen foto heeft?
Ohja, ik ga het nu een keer proberen te onthouden. Echt 1 op de 3? En zijn dit dan nog huwelijken na een bepaald jaar gesloten of heb je meer garantie als je zoveel jaar samen bent?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:49 schreef Flepke het volgende:
1 op de 3 huwelijken schat, 4 op de 5 eisende partij = vrouw
Getrouwd met mijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:51 schreef Strani het volgende:
[..]
En jij, wat is jouw status om het plastisch te zeggen?
Officiële burgelijke status: Alleenstaand. Maar officieus wat Flepke hierboven zegt, denk ik dan zoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:51 schreef Strani het volgende:
Haha tja, pas op je sterfbed weet je helemaal zeker of je dat gehaald hebt
En jij, wat is jouw status om het plastisch te zeggen?
Het schijnt dat Flepke daar anders over denkt. Weet hij dat jij jullie huwelijk niet erkent?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Officiële burgelijke status: Alleenstaand.
Ja klopt http://www.heinpragt.com/scheiding/echtscheidingcijfers.phpquote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ohja, ik ga het nu een keer proberen te onthouden. Echt 1 op de 3? En zijn dit dan nog huwelijken na een bepaald jaar gesloten of heb je meer garantie als je zoveel jaar samen bent?
Op datingsites zijn de mensen zonder foto voor 98% lelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:51 schreef Flepke het volgende:
Iemand die geen foto heeft is of zeker genoeg van zichzelf, of stelt zijn privacy op prijs, of is lelijk als de nacht. 2/3 zijn aantrekkelijk.
ik bedoelde dat 2 van de door mij opgenoemde puntjes als + gezien mag worden. Aantal lelijke vs niet lelijke mensen op het internet ligt volgens mij erg scheef ja. Maar sowieso zijn er veel lelijke mensen op deze wereld.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Op datingsites zijn de mensen zonder foto voor 98% lelijk.
Op naar de volgendequote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:54 schreef Strani het volgende:
Ik zit nu in 5-9 jaar dus het wordt spannend. De eerste staaf van de grafiek hebben we in elk geval overleefd.
Ik zou m'n foto gewoon plaatsen, is meteen een aardig filter voor mensen die je toch niet zien zitten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Op datingsites zijn de mensen zonder foto voor 98% lelijk.
Haha, of een kist.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Op naar de volgendeJe krijgt een button als je de eindstreep haalt
Meer lelijke dan aantrekkelijke ja. Ik verwacht dat het op FOK! zeker niet anders gesteld is.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:55 schreef Flepke het volgende:
ik bedoelde dat 2 van de door mij opgenoemde puntjes als + gezien mag worden. Aantal lelijke vs niet lelijke mensen op het internet ligt volgens mij erg scheef ja. Maar sowieso zijn er veel lelijke mensen op deze wereld.
Sowieso nogal kansloos om een date te regelen zonder foto op een datingsite.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:55 schreef Strani het volgende:
Ik zou m'n foto gewoon plaatsen, is meteen een aardig filter voor mensen die je toch niet zien zitten.
Als ik me een paar minuten op in topics / subforums begeef dan krijg ik het idee dat 99% autist is op fok. it's all a matter of perspectivequote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Meer lelijke dan aantrekkelijke ja. Ik verwacht dat het op FOK! zeker niet anders gesteld is.
Ook dat, ook dat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sowieso nogal kansloos om een date te regelen zonder foto op een datingsite.
Associeer jij autisme ook met minder aantrekkelijk?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:58 schreef Flepke het volgende:
Als ik me een paar minuten op in topics / subforums begeef dan krijg ik het idee dat 99% autist is op fok. it's all a matter of perspective
Sinds wanneer is FOK! een datingsite dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:58 schreef Strani het volgende:
Ook dat, ook dat.
Jij ziet er een beetje zebra-erig uit vind ik.
Nee maar het is makkelijker om autistische kenmerken te herkennen dan dat het is om te ruiken ofdat iemand knap/niet knap is.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Associeer jij autisme ook met minder aantrekkelijk?
Realistisch, sinds 1999 geloof ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 04:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is FOK! een datingsite dan?
Hangt jou pmbox niet vol met berichtjes van fokkertjes?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 04:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is FOK! een datingsite dan?
Je kunt het soms wel een beetje opmaken uit hoe mensen posten. De vrouwenhaters bijv heb ik niet een beeld van hele aantrekkelijke mensen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 04:00 schreef Flepke het volgende:
Nee maar het is makkelijker om autistische kenmerken te herkennen dan dat het is om te ruiken ofdat iemand knap/niet knap is.
No comment.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 04:01 schreef Flepke het volgende:
Hangt jou pmbox niet vol met berichtjes van fokkertjes?
Hehe ik ook niet, maar als ik single was geweest had ik vast m'n geluk wel beproefd op FOK!, gok ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 04:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ok, dat is nieuw voor mij. Ik gebruik het iig niet zo
En als de date/relatie niet zo loopt als gewenst, dan open je vrolijk een topic in R&P en kan je ex lekker meelezen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 04:04 schreef Strani het volgende:
Hehe ik ook niet, maar als ik single was geweest had ik vast m'n geluk wel beproefd op FOK!, gok ik.
Oh nee die komt niet op FOK!, sterker nog ze is niet eens Nederlands. Maar ik was niet van plan dat te doen hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 04:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En als de date/relatie niet zo loopt als gewenst, dan open je vrolijk een topic in R&P en kan je ex lekker meelezen?
Je hebt toch geen Thaise versierd hè?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 04:05 schreef Strani het volgende:
Oh nee die komt niet op FOK!, sterker nog ze is niet eens Nederlands. Maar ik was niet van plan dat te doen hoor.
Inderdaad, ik kan dat apple product/auto/huis niet kopen en daarom is het kudt & daarom mag niemand het hebben enzoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 04:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je kunt het soms wel een beetje opmaken uit hoe mensen posten. De vrouwenhaters bijv heb ik niet een beeld van hele aantrekkelijke mensen.
Oh nee dat zijn niet echt mijn types. Een Colombiaanse.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 04:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt toch geen Thaise versierd hè?
Stuur mij eens een linkje van die import site?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 04:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee dat zijn niet echt mijn types. Een Colombiaanse.
Bogota.com.co, kies er maar eentje.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 04:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
Stuur mij eens een linkje van die import site?
Handeld ze in drugs?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 04:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Bogota.com.co, kies er maar eentje.
Nee serieus, ik leerde haar kennen via werk.
In al die jaren ben jij de eerste die een grapje over drugs maaktquote:
Hangt ze wel eens lijken aan bruggen van mensen die om zijn gekomen in drugs oorlogen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 04:16 schreef Strani het volgende:
[..]
In al die jaren ben jij de eerste die een grapje over drugs maaktIk dacht al, wie komt nou eens met die grap.
Nee, alleen van mensen die grapjes maken over drugshandel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 04:20 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hangt ze wel eens lijken aan bruggen van mensen die om zijn gekomen in drugs oorlogen?
Hakt ze daar dan ook eerst de hoofden af voordat ze ze ophangt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 04:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, alleen van mensen die grapjes maken over drugshandel.
Alleen in de mildste gevallen. Vaak prikt ze eerst de ogen uit, hangt het slachtoffer dan ondersteboven op, dan pelt ze de huid af met een scherpe kaaschaaf en pas daarna trekt ze het hoofd er af met een tractor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 04:22 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hakt ze daar dan ook eerst de hoofden af voordat ze ze ophangt?
Truste manquote:Op donderdag 27 oktober 2011 04:24 schreef Flepke het volgende:
Ik ga even verhuizen, mijn sloten vervangen en onder mijn bed kruipen met een shotgun in afwachting van boze colombianen. Welterusten.
Auti bash tijd?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:59 schreef Cactus1 het volgende:
Associeer jij autisme ook met minder aantrekkelijk?
Idem voor vrouwenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 07:56 schreef Myraela het volgende:
Vroeg opstaan, niet mijn ding. minpunten voor mannen die in het weekend ook vroeg opstaan.
Ik sta in het weekend nooit voor 12 uur op.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 07:56 schreef Myraela het volgende:
Vroeg opstaan, niet mijn ding. minpunten voor mannen die in het weekend ook vroeg opstaan.
Hey van harte gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:58 schreef Catbert het volgende:
Ola guys!
Omdat een aantal van jullie er steeds naar vroegen: gister is onze dochter geboren! Ze heet EmmaHet gaat super goed met zowel dochter als moeder, zelf ben ik nog een beetje ondersteboven
Feliquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:58 schreef Catbert het volgende:
Ola guys!
Omdat een aantal van jullie er steeds naar vroegen: gister is onze dochter geboren! Ze heet EmmaHet gaat super goed met zowel dochter als moeder, zelf ben ik nog een beetje ondersteboven
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:58 schreef Catbert het volgende:
Ola guys!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:58 schreef Catbert het volgende:
Ola guys!
Wauw gefeliciteerdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:58 schreef Catbert het volgende:
Ola guys!
Oeh gefeliciteerd, mooie naam ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:58 schreef Catbert het volgende:
Ola guys!
Gefeliciteerd met jullie dochtertje ! Leuke naam trouwens Emma, zo heet mijn nichtje ook die noemen we altijd: Em, Emmy, eigenlijk nooit Emmaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:58 schreef Catbert het volgende:
Ola guys!
Van die "originele" vaak engelse namen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
Gefeliciteerd. He he een normale naam. Wat ik af en toe in mijn omgeving hoor qua namen, bah
omg bentley of zo?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van die "originele" vaak engelse namen.Afschuwelijk. Ik ben wel blij met mijn naam.
Maar mijn nichtjes heten beide naar bloemen. En mijn neefjes naar automerken.
Een dochter van een kennis van mij kreeg een naam door de vader uitgekozen. Bleek later de naam te zijn van een coffeeshopquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van die "originele" vaak engelse namen.Afschuwelijk. Ik ben wel blij met mijn naam.
Maar mijn nichtjes heten beide naar bloemen. En mijn neefjes naar automerken.
Nah dat kan ongelukkig toeval zijn natuurlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een dochter van een kennis van mij kreeg een naam door de vader uitgekozen. Bleek later de naam te zijn van een coffeeshop
Het was opzet want ze trokken lootjesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nah dat kan ongelukkig toeval zijn natuurlijk
Of was het opzet?
Leuk! Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:58 schreef Catbert het volgende:
Ola guys!
Ik bedoel opzat dat het kindje naar de coffeeshop genoemd isquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het was opzet want ze trokken lootjes
Hij had met opzet de naam van een coffeeshop op 1 van die lootjes geschreven. Met opzetquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoel opzat dat het kindje naar de coffeeshop genoemd is
of toeval omdat de vader het een mooie naam vond en er toevallig ook een coffeeshop zo heet
ik hoop dat ie het mooi vondquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij had met opzet de naam van een coffeeshop op 1 van die lootjes geschreven. Met opzet
Ik weet niet of hij het een mooie naam vond, het was namelijk notabene een mannennaam
oh dan moeten wij maar een baby maken want ik heb het precies andersom hahaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:41 schreef heloef het volgende:
Qua namen ben ik later simpel
Jongen: Usain
Meisje: der moeder zoekt maar wat uit.
Het best een mooie naam eigenlijk.quote:
Stiekem wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Het best een mooie naam eigenlijk.
Echt? heeft dat niet te veel 'fok-smaak' er aan zitten nu?quote:
Ik was niet helemaal serieus, ookal vind ik het wel een hele mooie naam. Ik wil eigenlijk sowieso geen kinderen dus met namen ben ik nog lang niet bezig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt? heeft dat niet te veel 'fok-smaak' er aan zitten nu?
Ik wou mijn hond altijd rhubarb noemen maar dat doe ik nou ook maar niet meer
Heb hem voor mezelf verknald haha
Ik wil ook geen kinderen maar namen verzinnen vind ik dan wel weer leukquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was niet helemaal serieus, ookal vind ik het wel een hele mooie naam. Ik wil eigenlijk sowieso geen kinderen dus met namen ben ik nog lang niet bezig.
Wat?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:47 schreef heloef het volgende:
Onderzoek doen naar concurrenten door een standaard cijfer 1 t/m 5 lijstje in te vullen.
Hoe verzin je het.
Verlies je het vertrouwen in de mensheid al?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:47 schreef heloef het volgende:
Onderzoek doen naar concurrenten door een standaard cijfer 1 t/m 5 lijstje in te vullen.
Hoe verzin je het.
Ik moet een onderzoek doen naar de concurrenten van mijn webwinkel.quote:
Gefeliciteerd! En een mooie naam ja, Emmaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:58 schreef Catbert het volgende:
Ola guys!
Ik moest een hele concurrenten analyse makenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet een onderzoek doen naar de concurrenten van mijn webwinkel.
Maar in plaats van echt onderzoek te doen, moet ik nu een dom lijstje invullen waar je bij 20 verschillende vragen een cijfer 1 t/m 5 geven. Waar je dus geen reet van leert.
Oh ik dacht versier concurrenten of zoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet een onderzoek doen naar de concurrenten van mijn webwinkel.
Maar in plaats van echt onderzoek te doen, moet ik nu een dom lijstje invullen waar je bij 20 verschillende vragen een cijfer 1 t/m 5 geven. Waar je dus geen reet van leert.
Welke van de 3 waren een match?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:57 schreef Nairua het volgende:
Matchmail nav speeddate is binnen. 1 match en 4 vrouwen hadden bij mij een ja aangevinkt. Jeej.
Nicequote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:57 schreef Nairua het volgende:
Matchmail nav speeddate is binnen. 1 match en 4 vrouwen hadden bij mij een ja aangevinkt. Jeej.
Waarom is datquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:57 schreef Nairua het volgende:
Het is een opdracht.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh ik dacht versier concurrenten of zo
Heb je echt een webwinkel of is het een opdracht?
En wat zit er in je webwinkel?
Ik wil stiekem al heel lang een webwinkel beginnen maar ik ben een mietje die niet in het diepe durft te springen
Ja maar daar zou ik nog wat aan hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:53 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik moest een hele concurrenten analyse maken
Gefeliciteerd paps met je kleine meisjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:58 schreef Catbert het volgende:
Ola guys!
Oh wat goed!! Ego boost en dus een match. Jij gaat datenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:57 schreef Nairua het volgende:
Maar je gaat het wel echt uitvoeren?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een opdracht.
En mijn webwinkel word een rollator speciaalzaak als het ware, met maar 12 producten en 12 accessoires.
Ja die site gaat gebouwd worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar je gaat het wel echt uitvoeren?
Cool
Super tof!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja die site gaat gebouwd worden.
Maar eerste doelgroep onderzoek, onderzoek naar de markt enz.
Ik laat mijn ego niet afhangen van externe factoren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh wat goed!! Ego boost en dus een match. Jij gaat daten
Je hoeft je ego ook niet van anderen af te laten hangen, om het toch leuk te vinden dat andere vrouwen jou wel als match hebben aangevinkt. Stuur haar een mail en dan krijg je er vanzelf 1 terug met een naam als afsluitingquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:34 schreef Nairua het volgende:
Ik laat mijn ego niet afhangen van externe factoren.
Maar eigenlijk kan ik me haar naam niet herinneren. Of het moet die psychologe zijn geweest. *e-mailadres door de Google haalt*
Dat is slim, want de internet generatie is langzaam aan begonnen met vergrijzen. En straks krijg je wen belen erg mensen die gaan vergrijzen uit de internet tijdperkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een opdracht.
En mijn webwinkel word een rollator speciaalzaak als het ware, met maar 12 producten en 12 accessoires.
Cute!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:17 schreef Catbert het volgende:
Jongens, bedankt voor de leuke reacties!Het gaat echt super, ze heeft netjes gedronken nu net en ligt tevreden om zich heen te kijken.
Schopje OUDquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:17 schreef Catbert het volgende:
Jongens, bedankt voor de leuke reacties!Het gaat echt super, ze heeft netjes gedronken nu net en ligt tevreden om zich heen te kijken.
Heh, inderdaad. M'n vriendin en m'n dochter liggen beiden ff te slapen dus ik heb op dit moment niet zo veel te doen (behalve iedereen lastig vallen met foto's enzo), maar vanavond komt gezellig de hele familie langs en ik kan eigenlijk niet wachten. Geinig wat het met je doet eigenlijk. Ik vind kinderen "op zich" wel leuk, maar wat betreft je eigen kind is dat heel anders. Dat is gewoon niet te beschrijven. En ja, ik weet dat ik net zo klink als die rare types in OUDquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:51 schreef Cactus1 het volgende:
Schopje OUD![]()
Just kidding, heerlijk om naar te kijken
Hou der van het internet af in totaliteit.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:01 schreef Axel1988 het volgende:
Hey Catbert! Gefeliciteerd man! Zorg ervoor dat ze niet over 18 jaar in dit topic te vinden is.
Het gaat ontmoetingsplek #1 worden denk ik. Niet per definitie slechtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Hou der van het internet af in totaliteit.
Als je kijk hoeveel jongeren er tegenwoordig al een relatie hebben met iemand van het internet.
Ja, dat zou echt afschuwelijk zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je kijk hoeveel jongeren er tegenwoordig al een relatie hebben met iemand van het internet.
Komt goed, als ze tenminste de looks van d'r moeder heeftquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:01 schreef Axel1988 het volgende:
Hey Catbert! Gefeliciteerd man! Zorg ervoor dat ze niet over 18 jaar in dit topic te vinden is.
Hehe. Nou, ik ben wel van de "uurtje internet, drie uur buitenspelen" hoor. Ik vind het zonde dat zo veel kinderen zo veel binnen zitten. Maarja, dan moeten ze natuurlijk ook kids in de buurt hebben die willen buitenspelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
Nou als je kind geen sociale vaardigheden leert omdat ie al zijn tijd op internet door brengt vind ik dat op zijn minst zorgelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dat zou echt afschuwelijk zijn
Ken je eigenlijk niet, maar toch van harte gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Komt goed, als ze tenminste de looks van d'r moeder heeft
[..]
Hehe. Nou, ik ben wel van de "uurtje internet, drie uur buitenspelen" hoor. Ik vind het zonde dat zo veel kinderen zo veel binnen zitten. Maarja, dan moeten ze natuurlijk ook kids in de buurt hebben die willen buitenspelen.
Ik neem aan dat je bedoelt: Een relatie hebben met iemand die ze kennen van het internet?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad. Je mis compleet de nonverbale communicatie. Ik weet dat ik hier ook wel eens overkom als iemand die compleet van leer gaat tegen iemand maar vaak zit ik dan met een grijns achter m'n scherm bijvoorbeeld. Ik ben ook tegen langdurig chatten e.d. online. Als ze met een vriendinnetje een uur wil praten stapt ze maar lekker op de fietsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
Nou als je kind geen sociale vaardigheden leert omdat ie al zijn tijd op internet door brengt vind ik dat op zijn minst zorgelijk
Ik heb liever dat ze iemand 'gewoon' leert kennen. Maargoed, ik ga nu me daar nog niet bezig mee houden. Dat hele hockeyfeest gebeuren moet ik nog niet aan denken...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:18 schreef palawan het volgende:
Ik neem aan dat je bedoelt: Een relatie hebben met iemand die ze kennen van het internet?
Snap niet wat daar mis mee is, helemaal prima toch?
Sommige kinderen brengen hun tijd door op internet omdat ze geen sociale vaardigheden bezitten en door iedereen worden uitgekotstquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou als je kind geen sociale vaardigheden leert omdat ie al zijn tijd op internet door brengt vind ik dat op zijn minst zorgelijk
Ik ook nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige kinderen brengen hun tijd door op internet omdat ze geen sociale vaardigheden bezitten en door iedereen worden uitgekotst
Het is vaak de oorzaak van veel internetten en niet het gevolg.
Bovendien doelde heloef zoals ik het las op het krijgen van een relatie via internet, en ik zie niet in wat daar mis mee is...
Een kind word niet geboren zonder sociale vaardigheden die worden dan niet aangeleerdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige kinderen brengen hun tijd door op internet omdat ze geen sociale vaardigheden bezitten en door iedereen worden uitgekotst
Het is vaak de oorzaak van veel internetten en niet het gevolg.
Bovendien doelde heloef zoals ik het las op het krijgen van een relatie via internet, en ik zie niet in wat daar mis mee is...
Bij sommige kinderen is correctie teveel gevraagd, jammer genoeg. Het aanleren gaat niet bij iedereen zo goed. Dan kun je als ouders je kind nog zoveel pushen, daar wordt het alleen maar vaker door teleurgesteld zodat de sociale vaardigheden er vaak nog sterker op achteruit gaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Een kind word niet geboren zonder sociale vaardigheden die worden dan niet aangeleerd
En dat kun je bij een kind nog prima corrigeren
Als je als ouder dan mee gaat in dat hele dag op internet zitten laat je in mijn ogen nogal een steek vallen qua opvoeding
Als je als jong iemand (echt jong bedoel ik dan, wanneer de meeste hun eerste stapjes zetten op het gebied van verkering) niet mee kunt met je leeftijdsgenoten en daarom jezelf 'verstopt' op internet om wel mee te kunnen praten etc maar niet daad werkelijk sociaal contact zonder internet aan te gaan vind ik dat zeer zeker een teken aan de wand
En ik dacht dat Heloef daar op doelde: steeds jongere kinderen/pubers die 'verkering' krijgen met iemand die ze via internet kennen (en vaak niet eens ontmoeten ooit'
Dan mis je de stappen van echt verliefd worden op een echt persoon (en niet op een image via een scherm) en daarin actie ondernemen (hoe spannend dat voor iedereen ook is)
En dan eindig je gegarandeerd hier in het topic hoor
Wat een onzinquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij sommige kinderen is correctie teveel gevraagd, jammer genoeg. Het aanleren gaat niet bij iedereen zo goed. Dan kun je als ouders je kind nog zoveel pushen, daar wordt het alleen maar vaker door teleurgesteld zodat de sociale vaardigheden er vaak nog sterker op achteruit gaan.
Alles wat je doet buiten je werk/studie om en niet verplicht cq noodzakelijk is, dat is je hobby. Fok! dus.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:54 schreef HiddenResponse het volgende:
Gisteren werd mij gevraagd wat mijn hobbies zoal zijn. Ik wist niet eens wat ik moest antwoorden, ik heb helemaal geen hobbies, denk ik.
Wat zijn jullie hobbies ?
Leuke naam.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:58 schreef Catbert het volgende:
Ola guys!
Iets wat je leuk vind om te doen? Ook al is het punniken of brijen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:54 schreef HiddenResponse het volgende:
Gisteren werd mij gevraagd wat mijn hobbies zoal zijn. Ik wist niet eens wat ik moest antwoorden, ik heb helemaal geen hobbies, denk ik.
Wat doe je zoal graag op een dag? Tenzij je de hele dag thuis zit en absoluut niets doet, heb je echt wel hobbies.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:54 schreef HiddenResponse het volgende:
Allemaal geen echte groepsactiviteiten, of wel..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben dol op fantasyliteratuur en mythologie, ik speel piano en accordeon, en ik maak graag legpuzzels en zweeds raadsels.
De tijd die dan nog overblijft breng ik maar door op internet
Nou als je al die verhalen hoort over loverboys enzovoort enzovoort begrijp dat je niet wil dat je kind mensen van internet in huis gaat halen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dat zou echt afschuwelijk zijn
Ik heb net zoveel vrienden over gehouden aan het internet als aan het echte leven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:18 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt: Een relatie hebben met iemand die ze kennen van het internet?
Snap niet wat daar mis mee is, helemaal prima toch?
Als je ze daarna gewoon kan ontmoeten zie ik het probleem niet echt. We leven in een tijdperk waar iedereen constant op z'n GSM loopt te kijken om met elkaar te pingen en sociale media wordt gehyped van hier tot Tokyo, maar toch rust er dan nog een soort van taboe op relaties die via internet starten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou als je al die verhalen hoort over loverboys enzovoort enzovoort begrijp dat je niet wil dat je kind mensen van internet in huis gaat halen.
Ik snap het ook wel, maar het lijkt me niet veel risicovoller dan mensen die je in de stad tegenkomt in huis gaat halen, dat kunnen net zo goed loverboys zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou als je al die verhalen hoort over loverboys enzovoort enzovoort begrijp dat je niet wil dat je kind mensen van internet in huis gaat halen.
Ja, maar dan heb je ze al een keer in het echt gezienquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar het lijkt me niet veel risicovoller dan mensen die je in de stad tegenkomt in huis gaat halen, dat kunnen net zo goed loverboys zijn.
Ik durf te wedden dat ik bepaalde mensen hier in de reeks online veel beter heb leren kennen dan ik gedaan zou hebben als ik ze een avond had gesproken in de stadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:44 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je ze al een keer in het echt gezien
Maar voor mensen die je net kent geldt natuurlijk ook wel een beetje hetzelfde
En hoe komt dat dan denk je?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik bepaalde mensen hier in de reeks online veel beter heb leren kennen dan ik gedaan zou hebben als ik ze een avond had gesproken in de stad
Probeer maar zoveel info uit iemand te krijgen in een discotheek als op een forum.quote:
Doordat je hier en naast het topic via DM of msn de persoonlijkheid van mensen beter leert kennen dan op een willekeurige uitgaangsavond. Je weet veel beter wat er in de ander omgaat, dat is tenminste mijn ervaring.quote:
lol/emotie/gevoelens in het echt > forumquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Probeer maar zoveel info uit iemand te krijgen in een discotheek als op een forum.
Dat valt denk ik wel mee. Hangt van het gesprek en je vragen af.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doordat je hier en naast het topic via DM of msn de persoonlijkheid van mensen beter leert kennen dan op een willekeurige uitgaangsavond. Je weet veel beter wat er in de ander omgaat, dat is tenminste mijn ervaring.
Ik zou in een discotheek idd niet doodleuk vermelden dat ik ga fappen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Probeer maar zoveel info uit iemand te krijgen in een discotheek als op een forum.
Dat moet je dan ook gewoon niet doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik zou in een discotheek idd niet doodleuk vermelden dat ik ga fappen.
Hoezo?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook gewoon niet doen.
Waarom zou je vermelden wanneer je gaat fappen?quote:
Niet nu bedoel ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Mij kan het niet zoveel schelen hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom zou je vermelden wanneer je gaat fappen?
En dit ook, in een discotheek kan ik helemaal mezelf niet zijn, ik kom dan over als een stil en oninteressant persoon, terwijl ik in een besloten omgeving best leuk gezelschap kan zijn. Een indruk die mensen van mij krijgen in een bepaalde setting in het uitgaansleven zal meestal niet kloppen met hoe ik in het dagelijks leven ben.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niet nu bedoel ik.
En anders, ik vind het gewoon ronduit niet leuk om überhaupt naar een discotheek te gaan.
Waarom wel?quote:
Ik heb ook iemand ontmoet via internet en daar een relatie mee gehad ooitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als je ze daarna gewoon kan ontmoeten zie ik het probleem niet echt. We leven in een tijdperk waar iedereen constant op z'n GSM loopt te kijken om met elkaar te pingen en sociale media wordt gehyped van hier tot Tokyo, maar toch rust er dan nog een soort van taboe op relaties die via internet starten.
Beetje lullig.
Boeiend. Of wil je indruk maken met je fonteintje?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:01 schreef Supersoep het volgende:
Ik ga vandaag niet fappen. Ik moet het opsparen. Anders komt er niks uit bij het volblaffen.
Anders sijpelt het er maar een beetje uit. Het moet een krachtige vulkaanexplosie zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:03 schreef minibeer het volgende:
[..]
Boeiend. Of wil je indruk maken met je fonteintje?
Ik kom ook stil en oninteressant over. Ik moet altijd 'wennen' in een grote groep mensen om niet zo over te komen, en er is met uitgaan gewoon niet genoeg tijd voor mij om te 'wennen' aan de nieuwe personen. Om maar niet te vergeten, ik haat mensenmenigtes en als ik uitga sta ik de helft van de tijd buiten met rokers te kletsen (mits genoeg alcohol op) omdat het binnen te druk en te warm is naar mijn zin.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dit ook, in een discotheek kan ik helemaal mezelf niet zijn, ik kom dan over als een stil en oninteressant persoon, terwijl ik in een besloten omgeving best leuk gezelschap kan zijn. Een indruk die mensen van mij krijgen in een bepaalde setting in het uitgaansleven zal meestal niet kloppen met hoe ik in het dagelijks leven ben.
Ik heb liever dat mensen al voordat ze me voor het eerst zien een beetje op de hoogte zijn van hoe apart ik soms kan reageren, en dat ik hen ook al een beetje ken, dan kan ik beter functioneren in een gesprek dan als ik zomaar iemand aanspreek. Internet is dan een hulpmiddel bij je functioneren, ik vind het dus meer een oplossing dan een probleem.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb ook iemand ontmoet via internet en daar een relatie mee gehad ooit
Ik ben daar ook echt niet op tegen
Ik vind het een probleem als dat je enige optie is omdat je niet kunt functioneren in face to face situaties
Omdat het niet sociaal is geaccepteerd.quote:
Okee.quote:
+1quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:04 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik kom ook stil en oninteressant over. Ik moet altijd 'wennen' in een grote groep mensen om niet zo over te komen, en er is met uitgaan gewoon niet genoeg tijd voor mij om te 'wennen' aan de nieuwe personen. Om maar niet te vergeten, ik haat mensenmenigtes en als ik uitga sta ik de helft van de tijd buiten met rokers te kletsen (mits genoeg alcohol op) omdat het binnen te druk en te warm is naar mijn zin.
Daar kan je ook tenminste nog gewoon lullen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
+1
Ik rook niet eens, maar toch sta ik altijd buiten
Ik vind dat echt symptoom bestrijdingquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mensen al voordat ze me voor het eerst zien een beetje op de hoogte zijn van hoe apart ik soms kan reageren, en dat ik hen ook al een beetje ken, dan kan ik beter functioneren in een gesprek dan als ik zomaar iemand aanspreek. Internet is dan een hulpmiddel bij je functioneren, ik vind het dus meer een oplossing dan een probleem.
Ook dit, muziek de te hard staat is zo klote. Zeker als het rotmuziek is (lees: top40, vind ik dan)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar kan je ook tenminste nog gewoon lullen.
Das altijd beter.
Wat voor een nicht ben jij dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee.
Leuk filmpje, leuke muziek er ook onder.
Dan ga je naar de verkeerde tenten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:09 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ook dit, muziek de te hard staat is zo klote. Zeker als het rotmuziek is (lees: top40, vind ik dan)
Mijn sarcasme kwam niet over merk ik.quote:
Blijven we gewoon samen thuis jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Of samen gewoon niet uitgaan, nog beter
Oh nee sommige mensen kunnen wel sarcasme zien.quote:
Idd, het is namelijk best een leuk filmpje. Zeik altijd mijn broek onder als ik naar die gasten kijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn sarcasme kwam niet over merk ik.
D'r is ook gewoon no way dat onze kleine naar iemand toe gaat die ze via internet heeft leren kennen. Als ze zo iemand leert kennen die leuk is, prima, maar dan komt 'ie maar naar ons huis. En als wij het een creep vinden is het jammer maar helaas.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:40 schreef heloef het volgende:
Dat zijn de enige soort tenten die er zijn in mijn kleine dorpjen. Tevens gaan mijn vrienden daar altijd heen. Als ik ze niet kan overhalen een besloten zuipfeest te houden. Wat meestal wel lukt omdat zij ook niet zo supersociaal zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:09 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dan ga je naar de verkeerde tenten.
Ze werken op je blaas?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
Idd, het is namelijk best een leuk filmpje. Zeik altijd mijn broek onder als ik naar die gasten kijk.
Balenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
Idd, het is namelijk best een leuk filmpje. Zeik altijd mijn broek onder als ik naar die gasten kijk.
Haal ze dan over om een dorpje/stad verder te gaan stappen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:11 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat zijn de enige soort tenten die er zijn in mijn kleine dorpjen. Tevens gaan mijn vrienden daar altijd heen. Als ik ze niet kan overhalen een besloten zuipfeest te houden. Wat meestal wel lukt omdat zij ook niet zo supersociaal zijn
Je bent niet de enige.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |