quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:30 schreef tjoptjop het volgende:
lol @ reacties
Nooit vertellen natuurlijk
30 minuten maar?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:19 schreef famousje het volgende:
[..]
Ja ik baal nog steeds ontzettend dat ik het heb gedaan.
Ik wil eigenlijk niets liever dan doorgaan met deze relatie, maar weet niet echt of er basis voor is. Zelfs al zou ze me vergeven, dan nog zal ze waarsch wantrouwig blijven, en weten haar familie/vrienden "hoe ik ben".
Ik ga dit echt nooit meer doen, het is echt niet chill.
30 minuten genot is het niet waard lol.
als je dronken bent lijkt het heel wat hoor die 5 minutenquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:38 schreef Re het volgende:
[..]
als je dronken bent lijkt het heel wat hoor die 5 minuten
Zou je je best niet doen om haar terug te krijgen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:14 schreef famousje het volgende:
Oke.. Ik heb het haar dus net verteld.. Ik was eerst van plan het gisteravond aan haar te vertellen. Toen ik aankwam waren echter haar broertjes bij haar op bezoek, dus stelde ik het uit tot deze avond.
Ik kwam bij haar aan, en ging maar gelijk straight to the point, en vertelde dat ik met het uitgaan iets ontzettend doms had gedaan. Ze keek vragend, en ik zei dus dat ik met een ander meisje naar bed was gegaan.
Eerst dacht ze dat het een slechte grap was ofzo, maar na een klein poosje zei ze dat ik een grote lul ben en dat ik kon vertrekken..
Daarnet whatsappte ze me dat ze me morgen niet hoeft te zien (haar familie heeft dan een familiedag).
Het is kut, redelijke kans dat dit het einde is, maar ik wacht het wel af.. Kan weinig meer doen.
Dat moet ie zeker doen, maar vooral niet forceren..quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:02 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Zou je je best niet doen om haar terug te krijgen?
Ja. Boft zij even, en respect voor TS hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:23 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hij moet haar nu even rust gunnen zodat ze alles op een rijtje kan zetten. De bal ligt nu bij haar.
Begrijp je dan echt niet dat het in zo'n situatie niet om jou maar om de ander gaat? En ga je nu afgeven op iemand omdat diegene eerlijk is geweest? Niet iedereen verkiest leugens boven de waarheid, sommige mensen durven die onder ogen te komen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:28 schreef Taurus het volgende:
En dat terwijl TS gewoon met haar verder wil, mijn god zeg. Wat een onzinnig bedenksel toch dat dit soodingen vertelt moeten worden.
Ja, en die vriendin is nu dus slechter af. Die heeft er niet voor gekozen dit te horen, lijkt me. Ik durf prima mijn eigen leugens onder ogen te komen, wil niet zeggen dat ik daar anderen ook een 'plezier' mee doe.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:43 schreef Canillas het volgende:
[..]
Begrijp je dan echt niet dat het in zo'n situatie niet om jou maar om de ander gaat? En ga je nu afgeven op iemand omdat diegene eerlijk is geweest? Niet iedereen verkiest leugens boven de waarheid, sommige mensen durven die onder ogen te komen.
Dan heb je dus nog de hele rit naar haar huis gehad om van het plan af te zienquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:14 schreef famousje het volgende:
Oke.. Ik heb het haar dus net verteld.. Ik was eerst van plan het gisteravond aan haar te vertellen. Toen ik aankwam waren echter haar broertjes bij haar op bezoek, dus stelde ik het uit tot deze avond.
Ik kwam bij haar aan, en ging maar gelijk straight to the point, en vertelde dat ik met het uitgaan iets ontzettend doms had gedaan. Ze keek vragend, en ik zei dus dat ik met een ander meisje naar bed was gegaan.
Eerst dacht ze dat het een slechte grap was ofzo, maar na een klein poosje zei ze dat ik een grote lul ben en dat ik kon vertrekken..
Daarnet whatsappte ze me dat ze me morgen niet hoeft te zien (haar familie heeft dan een familiedag).
Het is kut, redelijke kans dat dit het einde is, maar ik wacht het wel af.. Kan weinig meer doen.
Ik snap jou ergens wel..quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:07 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, en die vriendin is nu dus slechter af. Die heeft er niet voor gekozen dit te horen, lijkt me. Ik durf prima mijn eigen leugens onder ogen te komen, wil niet zeggen dat ik daar anderen ook een 'plezier' mee doe.
Ik vind het gewoon raar dat het respect wordt uitgesproken naar een vreemdganger die dit ook nog eens aan zijn vriendin vertelt; alsof dat het goed maakt.
Ik geef overigens niet af op die persoon, ik heb er gewoon geen respect voor. Dat mag in een topic, dit is geen felicitatie of condoleancetopic. Net als mensen die hem toejuichen, zet ik toch nog even een kritische noot neer.
Alsof dat iets met opvoeding te maken heeft. Ik ben echt wel netjes opgevoed, maar ik denk nou eenmaal anders over monogamie dan een hoop van die moraalridders hier. Ik snap i.i.g. wel dat mensen een keer vreemd gaan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Tja, er moet natuurlijk verschil zijn tussen goed opgevoede mensen... en de rest.
Dus jij zou het niet erg vinden als het meisje waar je nu verliefd op bent opeens even zou gaan batsen morgen met iemandquote:Op maandag 31 oktober 2011 01:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Alsof dat iets met opvoeding te maken heeft. Ik ben echt wel netjes opgevoed, maar ik denk nou eenmaal anders over monogamie dan een hoop van die moraalridders hier. Ik snap i.i.g. wel dat mensen een keer vreemd gaan.
Nou, niet erg is overdreven. Maar ik zou het er wel begrip voor hebben. Maar zoals ik al zei, het hangt ook een beetje van de situatie af. Als iemand vreemd gaat in een dronken bui dan vind ik dat echt geen niet zo'n ramp heurrr...quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus jij zou het niet erg vinden als het meisje waar je nu verliefd op bent opeens even zou gaan batsen morgen met iemand
En waarom ligt dat nou weer anders? Meten met twee matenquote:Op maandag 31 oktober 2011 01:22 schreef ZuidGrens het volgende:
Nou, niet erg is overdreven. Maar ik zou het er wel begrip voor hebben. Maar zoals ik al zei, het hangt ook een beetje van de situatie af. Als iemand vreemd gaat in een dronken bui dan vind ik dat echt geen niet zo'n ramp heurrr...
En bij vrouwen ligt het ook anders dan bij mannen
Helemaal met je eens, daar wordt niemand beter vanquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:28 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja. Boft zij even, en respect voor TS hoor.
En dat terwijl TS gewoon met haar verder wil, mijn god zeg. Wat een onzinnig bedenksel toch dat dit soort dingen vertelt moeten worden.
Omdat een hoop vrouwen meer liefde achter seks zoeken en dat soort ongein. Een hoop meiden die ik ken gaan ook alleen naar bed met een jongen die ze écht leuk vinden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En waarom ligt dat nou weer anders? Meten met twee maten
Wat heb ik toch een hekel aan mensen die denken zoals jou.. Verschrikkelijk. Het zegt evenveel wanneer een man vreemdgaat dan wanneer een vrouw vreemdgaat hoor.. Hoe oud ben jij in vredesnaam..quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Dat gejank over vreemdgaan altijd![]()
Toen ik nog een vriendin had ben ook een keer vreemd gegaan, zo boos was ik ook weer niet op mezelf. Ik was gek op mijn toenmalige vriendin, maar met m'n zatte kop ook een ander meisje gezoend, tja...ik dacht er ook totaal niet bij na. En ja, alcohol is geen excuus, maar wel een verzachtende omstandigheid. Ik zou liever hebben dat mijn vriendin strontlazerus wanneer ze een ander zoent/neukt dan dat ze broodnuchter is![]()
Maar het zegt sowieso wel meer wanneer de vrouw vreemd gaat...mannen zitten nou eenmaal anders in elkaar dan vrouwen. Wij hebben een plek nodig om seks te hebben en vrouwen een reden..
Zie jij het leven als iets waarin jij kiest wat er gebeurd of iets waarvan jij bepaalt wat er gebeurd? Het leven gebeurd altijd, ook niet leuke dingen, hoe je daarmee omgaat is wat te telt. Doen alsof het niet gebeurd is een vorm van ontkenning en daar neem je altijd jezelf in de maling, al is het maar doordat je dan het leven ziet als iets waar jij je tegen zou moeten verdedigen uit angst om een bepaald iets te voelen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:07 schreef Taurus het volgende:
Ja, en die vriendin is nu dus slechter af. Die heeft er niet voor gekozen dit te horen, lijkt me. Ik durf prima mijn eigen leugens onder ogen te komen, wil niet zeggen dat ik daar anderen ook een 'plezier' mee doe.
Ik vind het gewoon raar dat het respect wordt uitgesproken naar een vreemdganger die dit ook nog eens aan zijn vriendin vertelt; alsof dat het goed maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |