Nou niet meteen gaan hosselen hequote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:11 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Vertellen.
Dit blijft in je hoofd spoken..en dan maar hopen voor je of ze bij je blijft
Ik ken het gevoel dus als je erover wilt hebben, stuur me dan een pm
Dat is ook niet mijn bedoelingquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou niet meteen gaan hosselen he
Tja je kunt het inderdaad maar beter vertellen, maar je moet je wel voorbereiden op minstens maanden van paranoide gedrag van je vriendin, als de relatie het al overleeft.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:07 schreef mawtje het volgende:
De waarheid vertellen. Hopelijk vergeeft ze zo een ZAK zoals jij !
En ookal kloppen deze cijfers niet, het blijft normaler dan bijvoorbeeld homofilie.quote:Het eerstvolgende grote onderzoek naar vreemdgaan was van de psycholoog Henk Noort. Hij onderzocht 1700 heteroseksuele mannen en vrouwen tussen de 20 en 45 jaar. De percentages die hij vond liggen beduidend hoger dan die van het Nisso. Hij vond dat 25% van de mannen en 27% van de vrouwen wel eens was vreemdgegaan.
Dat de TS voor zak uitmaken hypocriet is en niet helpt. Iedereen heeft wel dingen op zijn/haar kerfstok wat de maatschappij zum kotsen vindt.quote:
Precies. En hopen dat zij nog iets in de relatie ziet! goodluckquote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:31 schreef jcdragon het volgende:
Opbiechten.
Zorg er wel voor dat er geen breekbare, scherpe, dure dingen, hete koffie of thee binnen handbereik van vriendin is.
dat! Heeft geen enkel nutquote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:30 schreef tjoptjop het volgende:
lol @ reacties
Nooit vertellen natuurlijk
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:30 schreef tjoptjop het volgende:
lol @ reacties
Nooit vertellen natuurlijk
Dat is dan maar een gevoel waar TS mee moet leren leven. Eigen schuld dikke bult.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 04:05 schreef Strani het volgende:
Je kunt wel 'nooit vertellen' zeggen, maar dan blijf je weer jaren met een schuldgevoel zitten. En het is wel duidelijk dat TS niet het type is dat zich hier direct overheen zet.
Da's een begrijpelijk standpunt maar TS zal zichzelf niet echt kunnen zijn in de relatie tót hij het opbiecht. Verdient z'n vriendin dat dan, een man met zo'n geheim?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 04:07 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat is dan maar een gevoel waar TS mee moet leren leven. Eigen schuld dikke bult.
Het perse willen opbiechten is eigenlijk een vrij egoistische daad om maar proberen in het reine te komen. Ik vind het vrij lomp dat hij z'n vriendin met zijn probleem wilt opzadelen.
Tja, iedereen zal daar waarschijnlijk anders in staan. Als de vriendin van TS ook ooit heeft aangegeven het niet te willen weten, moet hij het inderdaad niet vertellen. Anders wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 04:16 schreef tjoptjop het volgende:
Zoals in het geval van TS zou ik dat niet willen weten nee. Mocht ze het toch vertellen is het wel gelijk einde relatie.
Anders wordt het als het frequent wordt, maar dan zit er in de relatie zelf al iets niet snor. Wat imho ook (voortijdig) opgemerkt kan worden.
Het is ook meer een mededeling dat er iets mis is in de relatie, en de vriendin heeft wel het recht dat te weten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 04:22 schreef tjoptjop het volgende:
Het lijkt me niet dat je tijdens een relatie aangeeft dat in een hypothetisch geval het niet te willen wetenIk ga ook niet tegen m'n vriendin zeggen dat vreemdgaan prima is als je het maar niet vertelt.
Je hebt gelijk dat iedereen er anders instaat.
Maar wat ik in feite bedoel is dat TS het alleen vertelt omdat HIJ er mee in de knoop zit. Niet omdat hij zogenaamd zal vinden dat ze recht op de waarheid heeft blabla. En bij die gedachte heb ik zo m'n bedenkingen.
Ah dus dat is het probleem. TS heeft wat problemen met de relatie, vindt vriendin niet meer aantrekkelijk of is niet meer verliefd etc. etc.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 04:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook meer een mededeling dat er iets mis is in de relatie, en de vriendin heeft wel het recht dat te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |