Ok, dus elke vrouw stuurt natuurlijk een gratis interesse bericht en de man is zo dom genoeg om zijn geld te besteden aan een full membership.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:09 schreef Chawi het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Is een standaard template mail.
Precies.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ok, dus elke vrouw stuurt natuurlijk een gratis interesse bericht en de man is zo dom genoeg om zijn geld te besteden aan een full membership.
Ze heeft een liefde gevonden op RP, en weer kwijtgeraakt. [/sherlock modus]quote:Op donderdag 3 november 2011 12:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]![]()
... maar wat is er nu gebeurt?
Zorg dat je ergens tactisch gaat staan!quote:Op donderdag 3 november 2011 16:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Leuke meid leren kennen op RP. Ze is wel 2cm langer dan ik, dat kan nog welTotdat ze hakken aantrekt..
Op een krukje?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:03 schreef Djieluh het volgende:
[..]
Zorg dat je ergens tactisch gaat staan!
Ja ik neem overal een kratje bier mee naartoequote:Op donderdag 3 november 2011 17:03 schreef Djieluh het volgende:
[..]
Zorg dat je ergens tactisch gaat staan!
Dan doe jij dat toch ook. Was een tijdje terug nog een topic over.. schijnt hip te worden.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Leuke meid leren kennen op RP. Ze is wel 2cm langer dan ik, dat kan nog welTotdat ze hakken aantrekt..
Hmm ik zal eens kijkenquote:Op donderdag 3 november 2011 17:05 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Dan doe jij dat toch ook. Was een tijdje terug nog een topic over.. schijnt hip te worden.
De kerst zit er ook aan te komenquote:Op donderdag 3 november 2011 17:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hmm ik zal eens kijken
Krijg wel ineens veel berichten van leuke meiden op RP, pfff druk druk
laat haar in de goot lopen.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja, druk druk. Als je verschillende lijntjes tegelijk begint, kom je zeker in de knel want over say 2,5 week is het wel tijd om af te spreken. En dat combineert lastigerquote:Op donderdag 3 november 2011 17:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hmm ik zal eens kijken
Krijg wel ineens veel berichten van leuke meiden op RP, pfff druk druk
Nee nee, gewoon leuk door blijven daten! Ik heb van het weekend date 6 met mijn leuke meisje. We gaan naar een wijnproeverij (althans, ik ging al, en zij bobtquote:Op donderdag 3 november 2011 17:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Ja, druk druk. Als je verschillende lijntjes tegelijk begint, kom je zeker in de knel want over say 2,5 week is het wel tijd om af te spreken. En dat combineert lastiger
Komend weekend date nummer twee met dat mooie meisje. Maar ergens heb ik er toch minder vertrouwen in gekregen. We zullen zien..
Ga je dan alleen proeven (waarbij ik voor mij zie een slokje wijn nemen en dan weer 'uitspugen') of ook een paar glazen drinken?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee nee, gewoon leuk door blijven daten! Ik heb van het weekend date 6 met mijn leuke meisje. We gaan naar een wijnproeverij (althans, ik ging al, en zij bobtdat weet ze alleen nog niet)
Als ik wijn ga proeven slik ik het door ook, de afdronk is niet hetzelfde als je het weer uitspuugt. Dus ik zal wel een enkel glaasje wijn drinken ja. Dat haalt ze maar in als we thuis zijnquote:Op donderdag 3 november 2011 17:29 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ga je dan alleen proeven (waarbij ik voor mij zie een slokje wijn nemen en dan weer 'uitspugen') of ook een paar glazen drinken?
Ik zou nooit aangeschoten met een nuchtere man willen zijn waarmee ik aan het daten ben, slecht plan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |