abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 november 2011 @ 18:34:53 #256
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_104004138
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 10:54 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Ervaren dater die Macondo :)
haha, ik heb geen ervaring met afwijzingen om wat te gaan drinken hoor - die twee heb ik er gratis bij verzonnen voor DigitalGirl en Fateless ;)

Vanavond date afgelast. Ze is nog steeds ziek. Jammerrr.
Overal verstand van.
  zaterdag 5 november 2011 @ 18:46:01 #257
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_104004493
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 18:34 schreef macondo het volgende:

Ze is nog steeds ziek.
Lees: ze heeft een andere date gepland.

;)
Gourmetten of steengrillen?
pi_104005546
Wat ben je toch een Don Juan macondo... proest. Sommige mensen in dit topic hebben een beetje een te grote ego.
Drama means nothing, it's part of the game.
  zondag 6 november 2011 @ 01:37:38 #259
57047 macondo
pi_104019914
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 19:12 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat ben je toch een Don Juan macondo... proest. Sommige mensen in dit topic hebben een beetje een te grote ego.
Te groot ego, geen "te grote ego".

Als je mailtjes heen en weer stuurt met iemand, dan is het niet zo'n kunst om aan te voelen of ze ook zin heeft in een date.

quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2011 18:46 schreef Silenus het volgende:
Lees: ze heeft een andere date gepland.

;)
Agreed, ziek zijn is meestal smoesje. Sluit het niet uit, maar denk dat het in dit geval wel oprecht is.
Overal verstand van.
pi_104020052
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:37 schreef macondo het volgende:

[..]
Als je mailtjes heen en weer stuurt met iemand, dan is het niet zo'n kunst om aan te voelen of ze ook zin heeft in een date.
Ben je soms bang om afgewezen te worden of zo dat je uitsluitend eerst via mailtjes communiceert, om voornamelijk te achterhalen of iemand zin heeft in een date?
  † In Memoriam † zondag 6 november 2011 @ 02:35:23 #261
21636 Feestkabouter
pi_104021049
ik zal ook eens mee gaan doen in deze reeks (hetero man, bijna 40, 188 lang).
zit er al lang tegenaan te hikken om online te gaat daten......... of nee dat klopt eigenlijk niet:
ik ben er eigenlijk wel klaar voor en ook best zin in, maar ik vind dat ik eerst een paar leuke foto's moet hebben voordat ik kan beginnen (die moet ik nog maken, ik heb ze echt niet).

maar goed: nu toch al eens wat om me heen aan het kijken, ook o.a. op www.langemensen-dating.nl

dit omdat ik een zwak heb voor lange dames (2 meter is echt geen probleem, integendeel).
nou weet ik goed genoeg van mezelf dat ik verliefd wordt op een persoon en niet op een uiterlijk, maar je moet toch ergens beginnen.

nou valt het me op dat er tig dames zijn van lengtes rond 1.60 en 1.70 op die site........ en dan zou je verwachten dat ze lange mannen zoeken, maar in hun 'ik zoek'-profielen staan dan voor de mannen ook heel normale lengtes (vanaf 1.70)............. waarom schrijven die vrouwen zich in op een site voor lange mensen?
of zijn er dames die zich op elke mogelijke datingsite inschrijven?

en zo op het eerste gezicht lijken er toch echt voldoende gewone en leuke vrouwen tussen te zitten....... dus ik snap gewoon niet wat zij op DIE site doen.............. iemand een mogelijke verklaring?
pi_104021846
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:42 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Ben je soms bang om afgewezen te worden of zo dat je uitsluitend eerst via mailtjes communiceert, om voornamelijk te achterhalen of iemand zin heeft in een date?
Lol... dude... wait... WHAT?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_104022550
Gisteren een tweede date gehad met een meisje. Ik denk dat ik voorlopig niet meer inlog op paiq.
Boodschap van algemeen nut.
  zondag 6 november 2011 @ 11:26:11 #264
57047 macondo
pi_104024453
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 02:35 schreef Feestkabouter het volgende:
ik zal ook eens mee gaan doen in deze reeks (hetero man, bijna 40, 188 lang).
zit er al lang tegenaan te hikken om online te gaat daten......... of nee dat klopt eigenlijk niet:
ik ben er eigenlijk wel klaar voor en ook best zin in, maar ik vind dat ik eerst een paar leuke foto's moet hebben voordat ik kan beginnen (die moet ik nog maken, ik heb ze echt niet).

maar goed: nu toch al eens wat om me heen aan het kijken, ook o.a. op www.langemensen-dating.nl

dit omdat ik een zwak heb voor lange dames (2 meter is echt geen probleem, integendeel).
nou weet ik goed genoeg van mezelf dat ik verliefd wordt op een persoon en niet op een uiterlijk, maar je moet toch ergens beginnen.

nou valt het me op dat er tig dames zijn van lengtes rond 1.60 en 1.70 op die site........ en dan zou je verwachten dat ze lange mannen zoeken, maar in hun 'ik zoek'-profielen staan dan voor de mannen ook heel normale lengtes (vanaf 1.70)............. waarom schrijven die vrouwen zich in op een site voor lange mensen?
of zijn er dames die zich op elke mogelijke datingsite inschrijven?

en zo op het eerste gezicht lijken er toch echt voldoende gewone en leuke vrouwen tussen te zitten....... dus ik snap gewoon niet wat zij op DIE site doen.............. iemand een mogelijke verklaring?
Een datingsite zonder mensen is vrij dramatisch. Dan maar wat profielen verzinnen lijkt me dan. Blijf toch lekker weg bij al die prut, op normale sites (mét voldoende vissen) kan je op op lengte zoeken.
Overal verstand van.
pi_104024870
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:37 schreef macondo het volgende:

[..]

Agreed, ziek zijn is meestal smoesje. Sluit het niet uit, maar denk dat het in dit geval wel oprecht is.
Bovendien zitten er nog op de reservebank :P
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zondag 6 november 2011 @ 12:02:22 #266
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104025304
1 keer afzeggen kan gebeuren

maar dan sta je al 1-0 achter bij me eigenlijk

Dan verwacht ik wel een tegenvoorstel.

Tweede keer afzeggen is gewoon exit. :W

het leven is te kort haha
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_104026807
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:02 schreef Jay_Snake het volgende:

Meestal na een paar leuke chats. Met het meisje met die ik gister een date was was het na 2 gesprekken op paiq, toen hebben we nummer uitgewisseld en vooral op Whatsapp veel contact gehad en zo kwam het er al vrij snel van om iets af te spreken. Vorige week vrijdag werden we aan elkaar gematched en precies een week later dus de 1e date.
Misschien is mij probleem dan dat ik het teveel probeer. Zodra ik een gesprek heb met iemand die niet na 10 zinnen stopt dan heb ik vind ik die persoon meestal al heel leuk terwijl die persoon zelf mij misschien alleen maar een gezellige kletser vind.

Als ik na 2 chats bij iemand een telefoon nummer probeer te vragen of zelfs een msn dan krijg ik meestal een excuus terug (Mobieltje is net kapot/bij repatie - msn doet het niet).

Ik denk dat ik gewoon te ''wanhopig'' ben om aan te voelen wat nu wel een echte klik is of niet.
  zondag 6 november 2011 @ 12:51:01 #268
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104026955
Ik denk dat je gewoon moet chillen en hier en daar een babbeltje moet doen met verschillende dames. Dan komt het vanzelf wel goed. Maak er niet zo'n groot resultaatgericht ding van, dat werkt tegen je. Welk resultaat bereik je ermee? Iemand gaat met je op date... nou nou... whooptie fucking doo. Het kan nog 10 keer niks zijn.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_104027491
Dat klop ook wel.

Maar momenteel heb ik het idee dat het altijd alleen maar bij praten blijf. Als ik iemand ontmoet via dating site dan vraag ik meestal naar paar weken om een msn en paar weken daarna naar een whatsapp. Meestal blijft het dan bij chatten (raar maar waar, ondanks dat ik een telefoon nummer heb) voor een paar weken en dan is de kous er af en praten we bijna niet meer met elkaar.

Zo is het nu al bij een stuk of 6 dames gegaan die ik via internet ontmoet heb. En ik leg de fout ook gewoon bij mezelf door dat ik gewoon verschrikkelijk slecht ben met inschatten wanneer iemand mij dus ook echt heel leuk vind (''de klik'') en wanneer ik moet vragen naar een ontmoeting.

Misschien wel Ironisch, maar de enige dame waar mee ik voor mij gevoel ''chill'' me chat, wil mij wel ontmoeten en woont in Ierland. :')
pi_104027569
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 12:48 schreef Fateless het volgende:

[..]

Misschien is mij probleem dan dat ik het teveel probeer. Zodra ik een gesprek heb met iemand die niet na 10 zinnen stopt dan heb ik vind ik die persoon meestal al heel leuk terwijl die persoon zelf mij misschien alleen maar een gezellige kletser vind.

Als ik na 2 chats bij iemand een telefoon nummer probeer te vragen of zelfs een msn dan krijg ik meestal een excuus terug (Mobieltje is net kapot/bij repatie - msn doet het niet).

Ik denk dat ik gewoon te ''wanhopig'' ben om aan te voelen wat nu wel een echte klik is of niet.
Ik snap niet dat mensen smoesjes gaan verzinnen wanneer ze nog niet meer gegevens willen geven.

Wat is er mis met "nou laten we daar vooral nog even mee wachten!"?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_104027958
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik snap niet dat mensen smoesjes gaan verzinnen wanneer ze nog niet meer gegevens willen geven.

Wat is er mis met "nou laten we daar vooral nog even mee wachten!"?
Of nog beter. "Ik ben niet geïnteresseerd"
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_104028281
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:11 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Of nog beter. "Ik ben niet geïnteresseerd"
Nou ja, ik geef hoe dan ook niet heel snel privegegevens. Ik ben daar best heel erg neurotisch in. Zelfs als iemand me in eerste instantie WEL leuk lijkt.
pi_104028895
Ik heb eerst ook heel lang met een meisje staan praten die op zo'n 150m hemelsbreed van me huis woonde. We chatten 4 maanden lang via msn, whatsapp, sms en enkele keer gebeld. Wou haar wel graag ontmoeten maar iedere keer had ze het druk of gaf ze een excuus als ''Ja, moet eigenlijk me moeder helpen maar zou ook heel graag iets willen doen'' of iets dergelijks waarbij ik alleen als antwoord kan geven; ''ja dan moet je je moeder helpen als je dat belooft heb''.

Op een gegeven moment was ze jarig en vroeg ik haar om een adres zodat ik een cadeautje kon opsturen want ik zou op die dagen weg zijn voor me werk. Kreeg ik als antwoord dat ze mij daarvoor nog niet echt heel goed kende en dat ze er lang over na moest denken.

Daarna heb ik het contact maar afgebroken want was heel duidelijk hoe zij over alles dacht.
  zondag 6 november 2011 @ 13:32:05 #274
277627 Seven.
We are Borg.
pi_104029001
Ik wou even zeggen dat ik maandenlang achter een kerel heb aangevangen op internet via facebook. En dat ik hem nu met gepaste trots mijn vriendje noem sinds een paar maanden. Aankomend weekend ontmoet ik zijn kinderen, gaan we lasergamen.
Resistance is futile.
pi_104029308
^O^
  zondag 6 november 2011 @ 13:42:56 #276
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_104029514
quote:
17s.gif Op zondag 6 november 2011 13:32 schreef Seven. het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik maandenlang achter een kerel heb aangevangen op internet via facebook. En dat ik hem nu met gepaste trots mijn vriendje noem sinds een paar maanden. Aankomend weekend ontmoet ik zijn kinderen, gaan we lasergamen.
Is dit hem? :D

Thinking about thinking of you.
pi_104029568
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nou ja, ik geef hoe dan ook niet heel snel privegegevens. Ik ben daar best heel erg neurotisch in. Zelfs als iemand me in eerste instantie WEL leuk lijkt.
In een eerste gesprek c.q mail kan ik het me wel voorstellen maar als je twee,drie, vier weken mailt of chat en er dan nog zo huiverig voor bent dan zie ik het als niet geïnteresseerd.
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:30 schreef Fateless het volgende:
Ik heb eerst ook heel lang met een meisje staan praten die op zo'n 150m hemelsbreed van me huis woonde. We chatten 4 maanden lang via msn, whatsapp, sms en enkele keer gebeld. Wou haar wel graag ontmoeten maar iedere keer had ze het druk of gaf ze een excuus als ''Ja, moet eigenlijk me moeder helpen maar zou ook heel graag iets willen doen'' of iets dergelijks waarbij ik alleen als antwoord kan geven; ''ja dan moet je je moeder helpen als je dat belooft heb''.

Op een gegeven moment was ze jarig en vroeg ik haar om een adres zodat ik een cadeautje kon opsturen want ik zou op die dagen weg zijn voor me werk. Kreeg ik als antwoord dat ze mij daarvoor nog niet echt heel goed kende en dat ze er lang over na moest denken.

Daarna heb ik het contact maar afgebroken want was heel duidelijk hoe zij over alles dacht.
Ging dus duidelijk alleen om de aandacht. Daar stikt het van op de gratis sites zoals bijv. Paiq

[ Bericht 26% gewijzigd door Provinciaaltje op 06-11-2011 13:57:44 ]
  zondag 6 november 2011 @ 14:06:10 #278
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_104030768
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:30 schreef Fateless het volgende:

Als iemand voor elke datum die je voorstelt voor een date steeds weer met een excuus komt, dan is het over en sluiten. Dan wil ze duidelijk gewoon niet. Het kan best dat iemand een keer niet kan, maar steeds toevallig niet gaat opvallen. Fool me once shame on you fool me twice shame on me, zoals de Amerikanen zeggen.
Meestal als een meisje een voorstel voor een dag van mij niet kan, vraag ik haar om een dag te noemen dat ze wel kan.
pi_104030982
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 12:48 schreef Fateless het volgende:

[..]

Misschien een rare vraag. Maar waarom vind je iemand al heel leuk als een gesprek niet na 10 zinnen stopt? Dan weet je toch nog niets van iemand?

En hoe vraag jij naar telefoonnummer/whatsapp en msn? Een beetje op een speelse manier of direct van "Mag ik je telefonnummer?"

quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 14:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Als iemand voor elke datum die je voorstelt voor een date steeds weer met een excuus komt, dan is het over en sluiten. Dan wil ze duidelijk gewoon niet. Het kan best dat iemand een keer niet kan, maar steeds toevallig niet gaat opvallen. Fool me once shame on you fool me twice shame on me, zoals de Amerikanen zeggen.
Meestal als een meisje een voorstel voor een dag van mij niet kan, vraag ik haar om een dag te noemen dat ze wel kan.
Couldn't agree more.
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_104034891
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 14:09 schreef Jay_Snake het volgende:

[..]

Misschien een rare vraag. Maar waarom vind je iemand al heel leuk als een gesprek niet na 10 zinnen stopt? Dan weet je toch nog niets van iemand?

En hoe vraag jij naar telefoonnummer/whatsapp en msn? Een beetje op een speelse manier of direct van "Mag ik je telefonnummer?"
Misschien omdat ik zelf de aandacht ook wel een beetje fijn vind, heb nou niet echt in mijn leven veel aandacht gehad van meiden. Dat is pas eigenlijk de laatste 2 jaar begonnen en is mis gewoon een heleboel ervaring die ik eigenlijk al eerder opgedaan zou moeten hebben.
Als iemand mij als eerste benaderd of ik iemand benader en dan na poosje nog steeds in gesprek ben dan zegt een stemmetje in me hoofd; ''die is leuk want ze vind mij ook leuk anders praat ze niet met me!'' terwijl ik mezelf dan eigenlijk alleen voor de gek aan het houden ben want ik weet dus niet of het iemand is die alleen even zin heeft in een gezellig gesprekje.

Spreek nu zo'n 3 weken met een meisje op badoo en vroeg ongeveer weekje geleden of ik haar msn mocht hebben omdat mijn badoo er om de haverklap mee kapte. Ze zij toen dat haar msn het ook niet heel goed deed dus liet ik het daarbij. Nu vroeg ik het van de week weer omdat ze laatst aangaf haar badoo account te sluiten en toen gaf ze er wel eentje maar zij ze dat het een oude was.

Tot zo ver heb ik haar nog niet op msn online gezien en heeft ze daarna nog een keertje een antwoord gegeven op me berichtje dus ik neem aan dat ze niet geïnteresseerd is.
pi_104034985
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 15:25 schreef Fateless het volgende:

[..]
Spreek nu zo'n 3 weken met een meisje op badoo
Dat moet je eigenlijk niet doen... spreek gewoon af of laat het voor wat het is.
pi_104036238
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 15:25 schreef Fateless het volgende:

[..]

Misschien omdat ik zelf de aandacht ook wel een beetje fijn vind, heb nou niet echt in mijn leven veel aandacht gehad van meiden. Dat is pas eigenlijk de laatste 2 jaar begonnen en is mis gewoon een heleboel ervaring die ik eigenlijk al eerder opgedaan zou moeten hebben.
Als iemand mij als eerste benaderd of ik iemand benader en dan na poosje nog steeds in gesprek ben dan zegt een stemmetje in me hoofd; ''die is leuk want ze vind mij ook leuk anders praat ze niet met me!'' terwijl ik mezelf dan eigenlijk alleen voor de gek aan het houden ben want ik weet dus niet of het iemand is die alleen even zin heeft in een gezellig gesprekje.

Spreek nu zo'n 3 weken met een meisje op badoo en vroeg ongeveer weekje geleden of ik haar msn mocht hebben omdat mijn badoo er om de haverklap mee kapte. Ze zij toen dat haar msn het ook niet heel goed deed dus liet ik het daarbij. Nu vroeg ik het van de week weer omdat ze laatst aangaf haar badoo account te sluiten en toen gaf ze er wel eentje maar zij ze dat het een oude was.

Tot zo ver heb ik haar nog niet op msn online gezien en heeft ze daarna nog een keertje een antwoord gegeven op me berichtje dus ik neem aan dat ze niet geïnteresseerd is.
Natuurlijk is de aandacht fijn en ik snap wat je bedoelt met niet echt veel aandacht gehad van de meiden. Dat is bij mij zelf ook meer iets van de laatste jaren. Al kreeg ik dan wel de aandacht, maar of ik had dat niet door of was te onzeker om er iets mee te doen. Klinkt echt heel cliché, maar dat is iets waar je je overheen moet zetten.

Probeer een gesprek voor lange tijd gaande te houden en kijk of ze een beetje snel reageert op wat je zegt en reageer vooral ook op wat zij zegt. Als zij bijvoorbeeld zegt dat ze gek is op vakantie, vraag haar wat voor vakanties, welk land, waar zou ze graag nog eens heen willen enz enz enz. Dan komt er vanzelf meer gespreksstof.

Drie weken met een meisje chatten is opzich helemaal niet erg. Maart dan moet er wel progressie inzitten. Persoonlijk hou ik max 2 weken aan. Als de chats dan niet lekker lopen is het "next". Als een meisje zegt dat haar MSN niet werkt, dan is dat gewoon een kutsmoes. MSN werkt altijd, tenzij het down ligt. En als ze een oude MSN geeft....dan zegt dat genoeg; Geen tijd meer steken in die meid!
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_104036293
quote:
17s.gif Op zondag 6 november 2011 13:32 schreef Seven. het volgende:
Vind je het niet jammer dan dat hij kinderen heeft
UITGESCHREVEN
pi_104036473
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 15:56 schreef Jay_Snake het volgende:

[..]

Natuurlijk is de aandacht fijn en ik snap wat je bedoelt met niet echt veel aandacht gehad van de meiden. Dat is bij mij zelf ook meer iets van de laatste jaren. Al kreeg ik dan wel de aandacht, maar of ik had dat niet door of was te onzeker om er iets mee te doen. Klinkt echt heel cliché, maar dat is iets waar je je overheen moet zetten.

Probeer een gesprek voor lange tijd gaande te houden en kijk of ze een beetje snel reageert op wat je zegt en reageer vooral ook op wat zij zegt. Als zij bijvoorbeeld zegt dat ze gek is op vakantie, vraag haar wat voor vakanties, welk land, waar zou ze graag nog eens heen willen enz enz enz. Dan komt er vanzelf meer gespreksstof.

Drie weken met een meisje chatten is opzich helemaal niet erg. Maart dan moet er wel progressie inzitten. Persoonlijk hou ik max 2 weken aan. Als de chats dan niet lekker lopen is het "next". Als een meisje zegt dat haar MSN niet werkt, dan is dat gewoon een kutsmoes. MSN werkt altijd, tenzij het down ligt. En als ze een oude MSN geeft....dan zegt dat genoeg; Geen tijd meer steken in die meid!
Ja, ik heb ook besloten om mijn badoo account maar er af te pleuren. (Paiq gebruike ik al niet meer) Heb nog even snel een berichtje gestuurd naar het meisje die in Ierland woont omdat zij en ik dezelfde interesse hebben en kunnen reageren via facebook. (Heb haar wel duidelijk gemaakt dat ik niet zo heel veel heil zag in een relatie op lange afstand en dat vond ze prima).

Tegen het andere meisje (post hierboven) heb ik gewoon gezegd dat ik me badoo account sluit en dat de gesprekken leuk waren. Ze blijf gewoon in me msn staan dus het is gelijk ook een goede manier om te zien of ze daarna nog ooit een keertje online komt hoewel ik nu wel betwijfel.

Ga me eens volledig focusen op RP, en hopelijk kan ik vanuit daar meer positieve posts op fok plaatsen. :)
pi_104036669
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 16:01 schreef Fateless het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook besloten om mijn badoo account maar er af te pleuren. (Paiq gebruike ik al niet meer) Heb nog even snel een berichtje gestuurd naar het meisje die in Ierland woont omdat zij en ik dezelfde interesse hebben en kunnen reageren via facebook. (Heb haar wel duidelijk gemaakt dat ik niet zo heel veel heil zag in een relatie op lange afstand en dat vond ze prima).

Tegen het andere meisje (post hierboven) heb ik gewoon gezegd dat ik me badoo account sluit en dat de gesprekken leuk waren. Ze blijf gewoon in me msn staan dus het is gelijk ook een goede manier om te zien of ze daarna nog ooit een keertje online komt hoewel ik nu wel betwijfel.
Prima actie en als ik jou was gooide ik haar ook uit MSN want die gaat echt nooit online komen

quote:
Ga me eens volledig focusen op RP, en hopelijk kan ik vanuit daar meer positieve posts op fok plaatsen. :)
Wordt in ieder geval betalend lid want anders kun je niets. Succes in ieder geval
pi_104037005
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 16:01 schreef Fateless het volgende:

[..]

Inderdaad een goede actie en ik zou haar ook uit MSN gooien. Zoals Provinciaaltje zegt, die komt toch nooit online.

Bij RP moet je idd betalend lid worden, anders is het alleen beetje rondkijken. En misschien toch ook weer kijken of Paiq iets voor je is. Gewoon op meerdere paarden wedden.
pi_104037169
Was al een betaalde lid van RP maar tot zo ver heeft het me nog niet veel opgeleverd. Van heel veel vrouwen krijg ik geen reactie terug (betalende members), en af en toe krijg ik ook interesse berichtjes van vrouwen (onbetaalde members) maar dat zijn volgens mij fake accounts want die reageren daarna niet als ik hun een mailtje met mijn e-mail adres stuur.

Verder zijn er ook gewoon vrouwen bij die niet mijn type zijn.

Paiq heb ik tot nu toe alleen maar slechte ervaring mee, bijna iedereen die ik sprak (als ik uberhaubt al met iemand sprak) wilde alleen gezellig chatten.
pi_104037364
Buitengewoon leuke date gehad gisteren :)

Hoewel wel er al snel achter waren dat we eigenlijk geen relatiemateriaal voor elkaar zullen zijn, was het meer dan erg gezellig....nieuwe afspraak (noem het dan maar geen date) zit al in de planning :)

God, in tijden niet zoveel lol gehad :+
pi_104037401
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 16:22 schreef Cinderella_Man het volgende:
Buitengewoon leuke date gehad gisteren :)

Hoewel wel er al snel achter waren dat we eigenlijk geen relatiemateriaal voor elkaar zullen zijn, was het meer dan erg gezellig....nieuwe afspraak (noem het dan maar geen date) zit al in de planning :)

God, in tijden niet zoveel lol gehad :+
Klinkt positief! Jammer dat jullie allebei al snel wisten dat er meer niet in zit, maar wat niet is kan altijd komen
pi_104037498
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 16:23 schreef Jay_Snake het volgende:

[..]

Klinkt positief! Jammer dat jullie allebei al snel wisten dat er meer niet in zit, maar wat niet is kan altijd komen
ja, dat hadden we beiden al snel door, maar dan wel in de goede zin van het woord....heb er geen probleem mee.....:)
pi_104037508
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 16:18 schreef Fateless het volgende:
Was al een betaalde lid van RP maar tot zo ver heeft het me nog niet veel opgeleverd. Van heel veel vrouwen krijg ik geen reactie terug (betalende members)
Is een probleem waar veel mannen tegenaan lopen. Je profiel en foto's (vooral dat laatste) zijn dan niet goed genoeg om op te vallen.
quote:
Verder zijn er ook gewoon vrouwen bij die niet mijn type zijn
Geldt uiteraard ook voor vrouwen die jij aanschrijft
quote:
.

Paiq heb ik tot nu toe alleen maar slechte ervaring mee, bijna iedereen die ik sprak (als ik uberhaubt al met iemand sprak) wilde alleen gezellig chatten.
Nadeel van een gratis site maar ook daar geldt als de foto ze niet aanstaat komt er niets uit.

Conclusie: Zorg voor goede foto's
pi_104037608
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 16:25 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

ja, dat hadden we beiden al snel door, maar dan wel in de goede zin van het woord....heb er geen probleem mee.....:)
Dus er was wel een sexuele spanning?
pi_104037653
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 16:25 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

In het goede zin van het woord is altijd positief. Dan is het tenminste van beide kanten zo ;)

quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 16:26 schreef Provinciaaltje het volgende:

Nadeel van een gratis site maar ook daar geldt als de foto ze niet aanstaat komt er niets uit.

Je hebt gelijk dat de foto's uiteindelijk altijd meespelen. Voordeel vind ik bij Paiq wel dat je iemand op een andere manier kan aanspreken (lees wat spontaner) dan bij RP, het profielen kijken en dan berichtje sturen is niet echt mijn ding. Mij trekt het "socialere" aspect van Paiq mij meer.
pi_104038174
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 16:28 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Dus er was wel een sexuele spanning?
En of dat er was...maar daar hebben we (oh was zijn we verstandig op deze leeftijd :)) niet zo veel mee gedaan :)
pi_104038448
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 16:42 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

En of dat er was...maar daar hebben we (oh was zijn we verstandig op deze leeftijd :)) niet zo veel mee gedaan :)
Respect ;)
pi_104038866
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 16:26 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Is een probleem waar veel mannen tegenaan lopen. Je profiel en foto's (vooral dat laatste) zijn dan niet goed genoeg om op te vallen.

[..]

Geldt uiteraard ook voor vrouwen die jij aanschrijft

[..]

Tja, wat is een goede foto? Ik ben over het algemeen wel tevreden over de foto's die ik nu op me profiel heb staan. Mijn profiel zelf zou (op RP) misschien wel wat beter kunnen als het op invullen komt en daar ga ik zo dus ook aan werken. :)

Wil ook best wel me foto plaatsen als iemand bereid is om me serieuze kritiek te komen hoe ik hem eventueel kan verbeteren.
pi_104039050
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 16:58 schreef Fateless het volgende:

Wil ook best wel me foto plaatsen als iemand bereid is om me serieuze kritiek te komen hoe ik hem eventueel kan verbeteren.
Post maar...
pi_104039313
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op me andere foto's doe ik dingen met me hobby maar die kunnen in principe alleen door full members gezien worden.
pi_104039806
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 17:08 schreef Fateless het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op me andere foto's doe ik dingen met me hobby maar die kunnen in principe alleen door full members gezien worden.
prima foto toch...alleen denk ik dat een lachende foto beter is...plus, foto's van je hobbies lijken mij nu weer geen plus...
pi_104039843
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 17:08 schreef Fateless het volgende:
SPOILER
Voor zover ik er verstand bij heb bij mannen, lijkt het me geeen verkeerde foto. Enige wat mij opvalt is dat je niet echt vrolijk kijkt. Alsof je net slecht nieuws hebt gehad.
  † In Memoriam † zondag 6 november 2011 @ 17:21:51 #301
21636 Feestkabouter
pi_104039872
je kijkt inderdaad een beetje neutraal.
hoe een foto is (of ie goed lijkt) is 1, of ie wat uitstraalt is 2.
en net dat 2e lijkt me belangrijker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')