Wel kan het al niet meer checken wat ik heb mezelf al weer verwijderd van Knuz. Moet altijd aan het onderstaande denken als ik profieltjes zie...quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:16 schreef minnemin het volgende:
nou heppum flink ingekort. en ik sta ook al op RP hahahaha
Welke leeftijdscategorie moet ik selecteren, hahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:16 schreef minnemin het volgende:
nou heppum flink ingekort. en ik sta ook al op RP hahahaha. Ja RP is toch wel beter dan Knuz. We'll see!
Kan bevestigen voor je ze staat er in ieder geval op.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:25 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Welke leeftijdscategorie moet ik selecteren, haha
No dunno? Ietsje jonger sta ik voor open.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:31 schreef DigitalGirl het volgende:
Oh en sta je nog open voor jongere mannen minnemin? Je moet er alleen wel even voor verhuizen you know what I am saying, hmm.
Lijkt me een lastige keuze.....when to quit the othersquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:31 schreef macondo het volgende:
Beetje in dubio om alle andere contacten af te kappen nu - misschien mijn profiel maar even inactief zetten..
Haha, spuit elf... maar wel een bad girl hoor zo maar je profiel naar wildvreemde mannen sturen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:32 schreef minnemin het volgende:
[..]
Oooooooooooo je bent helemaal geen Digital_Girl
Dat ligt niet aan jou hoor, DigitalGirl is een beetje een verknipt figuur.quote:
Vertel... jij weet blijkbaar dingen die ik nog niet weet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou hoor, DigitalGirl is een beetje een verknipt figuur.
Er zit een zekere discrepantie tussen de sekse van je gebruikersnaam en je (kennelijk) biologische sekse. Dat is geen toeval maar een bewuste keuze want de gebruikersnaam Digitalgirl heb je zelf uitgekozen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vertel... jij weet blijkbaar dingen die ik nog niet weet.
Jezus wat een kutmuziek..quote:
Mag ik ook zien?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:16 schreef minnemin het volgende:
nou heppum flink ingekort. en ik sta ook al op RP hahahaha. Ja RP is toch wel beter dan Knuz. We'll see!
Dat zou ik inderdaad maar even doen..quote:Op maandag 31 oktober 2011 03:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jezus wat een kutmuziek..
Over zaterdag daten gesproken, toch maar ff checken hoe borderline, de borderliner is
Lastig is dat he. Wanneer wel, wanneer niet. Heb het zelf na date 3 pas gedaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:31 schreef macondo het volgende:
Beetje in dubio om alle andere contacten af te kappen nu - misschien mijn profiel maar even inactief zetten..
Ik vrees dat je mij verward met iemand die moeite heeft met versieren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:19 schreef minnemin het volgende:
hey DenWauwelaar, volgens mij is dat sowieso een beetje het probleem van de Als versieren niet zo gemakkelijk gaat-mensen, direct van stap 1 naar stap 3 willen. en dat hele daten, aftasten enzo, dat is -blijkbaar- stap 2
Nooit doen, zeker niet na 1 a 2 dates. Afspreken met anderen vind ik wat anders, dat moet je gewoon ff niet doen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:31 schreef macondo het volgende:
Heb deze week een date staan met iemand anders, dat zeg ik natuurlijk wel af. Ik ga maar gewoon eerlijk zijn over de reden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Lastig is dat he. Wanneer wel, wanneer niet. Heb het zelf na date 3 pas gedaan.
Afkappen als in - tijdelijk staken van mailen. Er zijn twee vrouwen die nu eigenlijk (terecht) wel van mening zijn dat het tijd is voor een date. Maar dus niet definitief afkappen nee.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
Nooit doen, zeker niet na 1 a 2 dates. Afspreken met anderen vind ik wat anders, dat moet je gewoon ff niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |