quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:28 schreef Kaasrol het volgende:
Maar wel de hele dag leren voor tentamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:29 schreef Ezell het volgende:
Na mijn tentamen weer een week vrij.Mijn eerstvolgende vrije periode is pas in de kerstvakantie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
eensquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:29 schreef Dastan het volgende:
Good Vibrations lijkt altijd zo lang te duren.
Terwijl het zo'n kort nummer is.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:29 schreef Ezell het volgende:
Na mijn tentamen weer een week vrij.Meetplek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat duurt ook niet zo heel lang meer. De kerstvakantie is meestal wel tof.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mijn eerstvolgende vrije periode is pas in de kerstvakantie.
Zie huize Ezell maar eerst te vinden.quote:
Gewoon afgaan op de krakerige Desire-geluiden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zie huize Ezell maar eerst te vinden.
Zal wel moeten.quote:
Of Greasequote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gewoon afgaan op de krakerige Desire-geluiden.
Tof.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:37 schreef Dastan het volgende:
Ik heb die elpee van Desire trouwens ook, Ezell.
Ik heb hier ook wat eerstehands albums liggen. Een stuk duurder, maar zo'n ding kost vaak evenveel als nieuwe cd's in de winkel. Dan sla ik de cd liever over.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:41 schreef Dastan het volgende:
Nee, eerstehands. Ligt hier al zo'n jaar of dertig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo meneer die niet over goede muziek kan meepraten maar voorderest wel een toffe gozer isquote:
Hoe weet je dat ik zulks een muziek haatquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:47 schreef leeell het volgende:
[..]
hallo meneer die niet over goede muziek kan meepraten maar voorderest wel een toffe gozer is
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb hier ook wat eerstehands albums liggen. Een stuk duurder, maar zo'n ding kost vaak evenveel als nieuwe cd's in de winkel. Dan sla ik de cd liever over.
Mijn platenspeler is kaduuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
karakter; allesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:47 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik zulks een muziek haat
Laten vallen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat is daarmee gebeurd? Ik heb toen ik klein was ooit zo'n ding gemold.
Geluidsbalans is verneukt.quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah nee niet weer heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ik zat net een stukje te kijken van een animatie die een vriend van me had gemaakt voor kunstacademie. Paste er eigenlijk nog best wel bijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Leuk lied hoor. Ik krijg door dat lied vaak een big smile op mijn gezicht.
Dat heb ik bijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Leuk lied hoor. Ik krijg door dat lied vaak een big smile op mijn gezicht.
Die had je een keer geplaatst met zo'n filmpje. Een filmpje met enge poppen.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die had je een keer geplaatst met zo'n filmpje. Een filmpje met enge poppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
O, dat lied. Wist nooit de naam.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:08 schreef leeell het volgende:
eens van de mooiste vrouwelijk gezongen nummers ever
we zullen binnenkort de betaling in natura regelenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat lied. Wist nooit de naam.Opgeslagen.
Sowieso muziekavond bij jou in Utreg..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:18 schreef Ezell het volgende:
Etta James - I just wanna make love to you
Tosti met pizza quick
de wanhoop; ik kan het proevenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Sowieso muziekavond bij jou in Utreg..
Utregquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Sowieso muziekavond bij jou in Utreg..
nu lijk je zon werkloze uitkeringstrekkerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:22 schreef Dastan het volgende:
Echt al twee weken verstreken en er staat nog steeds dat ik op een reactie moet wachten van Duwo.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ezell op 27-10-2011 01:07:17 ]
Neem dan zelf even contact op.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:22 schreef Dastan het volgende:
Echt al twee weken verstreken en er staat nog steeds dat ik op een reactie moet wachten van Duwo.
Goede muziek is relatief.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:47 schreef leeell het volgende:
[..]
hallo meneer die niet over goede muziek kan meepraten maar voorderest wel een toffe gozer is
quote:
Ik moest lachen.quote:
Ik, for one, vond het niet echt erg dat die al lang niet meer gepost was..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Omdat al lang niet meer gepost.
Bakkes, heiden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik, for one, vond het niet echt erg dat die al lang niet meer gepost was..![]()
Omdat deze hele topicreeks vaak maar gewoon een beetje grappen en grollen is.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:00 schreef Dastan het volgende:
Vanwaar steeds die tong aan het eind van je bericht?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Omdat deze hele topicreeks vaak maar gewoon een beetje grappen en grollen is.
Met diebenadruk ik de onderliggende lichte/humoristische toon in de posts.
Had ik alleengedaan, dan had het serieus geleken. Waar als ik
![]()
doe het al weer wat luchtiger lijkt.
Lachen man.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Omdat deze hele topicreeks vaak maar gewoon een beetje grappen en grollen is.
Met diebenadruk ik de onderliggende lichte/humoristische toon in de posts.
Had ik alleengedaan, dan had het serieus geleken. Waar als ik
![]()
doe het al weer wat luchtiger lijkt.
Jouw mening.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:03 schreef Dastan het volgende:
Jouw berichten zijn geenszins humoristisch van toon.
Wat deze man zegt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:03 schreef Dastan het volgende:
Jouw berichten zijn geenszins humoristisch van toon/
Nou.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:04 schreef Dastan het volgende:
Tevens smileys nodig hebben om je bericht een humoristische toon te geven. Normale mensen kunnen dat met woorden.
Jij brengt anders altijd alleen maar een zeur-toon teweeg..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:04 schreef Dastan het volgende:
Tevens smileys nodig hebben om je bericht een humoristische toon te geven. Normale mensen kunnen dat met woorden.
En dat zonder smileys.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij brengt anders altijd alleen maar een zeur-toon teweeg...
Gegronde klacht.. we weten allemaal hoe het voelt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Klacht: 20 minuten moeten wachten op de trein
Dat is een goed nummer van Destroyer, zoek maar op.quote:
Nee ziet er eng uitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is een goed nummer van Destroyer, zoek maar op.
Door wie?!quote:
Wtfquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:31 schreef Beatles het volgende:
[..]
Nee ziet er eng uit
[..]
Door wie?!
Juah ging wel goed.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wtf
Hoe ging het trouwens?
Oké, mooi. Waren de mondjesmaat een beetje enthousiast?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:36 schreef Beatles het volgende:
[..]
Juah ging wel goed.Ze zag wel dat ik er plezier in had enzo, had nog dingen die ik kon verbeteren maar komt helemaal goed dit jaar denk ik.
Kindjes, mondjesmaat... Wat is het verschil.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, mooi. Waren de mondjesmaat een beetje enthousiast?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kindjes, mondjesmaat... Wat is het verschil.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, mooi. Waren de mondjesmaat een beetje enthousiast?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kindjes, mondjesmaat... Wat is het verschil.
Tof!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:55 schreef Beatles het volgende:
[..]
[..]Whehehe.
Ja ze waren heuul enthousiast
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En ik ben weer in tilburg, hoera
Baas: Eric Claptonquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:11 schreef Ezell het volgende:
Tentamen Nederlands gehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind ik leuk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:15 schreef Beatles het volgende:
http://www.facebook.com/photo.php?v=2328585326383
Ik vind dit echt te belachelijk voor woorden he.
Waar trad ie op ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:12 schreef leeell het volgende:
speelde die rukker deze maar vorige week
In Amsterdam? Kom wel even langs misschien, hangt ervan af hoe laat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:24 schreef Beatles het volgende:
Dastan kon jij dinsdag nog daten met mij en Breezer en misschien Bloempje ook?
Een uur of half een, een uur. In Amsterdam ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
In Amsterdam? Kom wel even langs misschien, hangt ervan af hoe laat.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:28 schreef Etsu het volgende:
Mijn Mac bestond uit:
- 20 kipnuggets
- klein friet
- klein milkshake aardbei
- 3 fritessaus
En halve klein flesje Ice tea
Ik zit vol.
En ik ben moe.
Was het maar half 10.
quote:
iddquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:46 schreef Beatles het volgende:
Dastan, lekker zonder dat hij het zelf doorheeft!
wat mis ik?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:46 schreef Beatles het volgende:
is je forumspy kapot?quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:22 schreef Seven. het volgende:
Dastan: lekker zonder dat hij het zelf door heeft.
TS: lekker maar hij weet het zelf en dat is een afknapper.
dankuquote:
quote:
IK MAAK DE MODJES BLIJquote:
welke meets ben je zoal geweest?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:03 schreef GlowMouse het volgende:
Ik ga wel naar fokmeets, maar alleen naar de meets waarbij geen pics worden gemaakt. Ik heb in ieder geval al meer dan 10 FOK!kers gezien
kleinschalige meets zonder eigen topicquote:
Wat?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:46 schreef Beatles het volgende:
NEE. Gewoon NEE.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:05 schreef Dastan het volgende:
Trouwens drie maanden sneeuw zou wel geweldig zijn.
niet te missen, zo herkenbaar, bijna BN'erquote:
Heb jij hem ook weleens gespot danquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:14 schreef leeell het volgende:
[..]
niet te missen, zo herkenbaar, bijna BN'er
godzijdank nee, maar zou hem wel snel herkennen ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:15 schreef Splutje het volgende:
[..]
Heb jij hem ook weleens gespot dan
Hij was inderdaad niet te missenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:16 schreef leeell het volgende:
[..]
godzijdank nee, maar zou hem wel snel herkennen ja.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:19 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hij was inderdaad niet te missenVoor de C1000 in Wassenaar
que?quote:
prrrft.quote:
Hoeveel dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:23 schreef Dastan het volgende:
Ik heb echt veel FOK!'ers in een keer gemeet.
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:26 schreef Dastan het volgende:
![]()
't Ging me natuurlijk om Klinkerbotsing.
Ohja ik las verkeerd.quote:
Heb je het tegen mij? Vorige twee weken al tentamens gehad, vond ik wel genoeg ook.quote:
9 uur c1000 wassenaar, gr grquote:
nee, arabischquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:32 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Dastan, jij studeert toch ook rechten?
Ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:31 schreef Beatles het volgende:
Dastan wtf zeg je KLOON VAN KB OFZO?!
met straatkrant uiteraard.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
Half litertje drinken voor de deur?
O, ik dacht dat je deze week tentamens had.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij? Vorige twee weken al tentamens gehad, vond ik wel genoeg ook.
okequote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:26 schreef Dastan het volgende:
![]()
't Ging me natuurlijk om Klinkerbotsing.
He Beatles?
iemand anders in deze SC wel geloof ikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:33 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ah hmm, dan weet ik ook niet hoe ik er bij kom.
Ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:33 schreef leeell het volgende:
[..]
iemand anders in deze SC wel geloof ik
Ja dat zal het dan vast zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:33 schreef leeell het volgende:
[..]
iemand anders in deze SC wel geloof ik
Misschien kunnen we onze halve liter terugverdienen als we zielig kijkenquote:
Ik wil ookquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:36 schreef Splutje het volgende:
[..]
Lekkerrr, net klaar met tentamens dus vanavond keihard gaan
geloven ze niet, sta ik daar met mn brommer van 4k+ , leren jasje, replayschoentjes allesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:34 schreef Splutje het volgende:
[..]
Misschien kunnen we onze halve liter terugverdienen als we zielig kijken
Juridische vaardigheden A en algemene rechtswetenschappenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:35 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat betekent dat dan? Waar staat het voor?
Nee, heb ik niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:37 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Juridische vaardigheden A en algemene rechtswetenschappen
Ik weet hoe het voeltquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:36 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ik wil ookmaar ik moet nog 1 morgen
Ja echt lame, volgende week maar even inhalen dan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:38 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik weet hoe het voeltGister borrel, bijna iedereen klaar en ik om 10 uur weg
Nee dan ik met mijn corporale kop en eurotekens in mijn ogenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:37 schreef leeell het volgende:
[..]
geloven ze niet, sta ik daar met mn brommer van 4k+ , leren jasje, replayschoentjes alles
goed straatkrantverkopers-teamquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:38 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee dan ik met mijn corporale kop en eurotekens in mijn ogen
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Weekend Vrij tot 6 november trouwens, genot.
kon het maar jaquote:
Te beginnen morgenavond?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:38 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ja echt lame, volgende week maar even inhalen dan.
neequote:
Ik haat je.quote:
Hard knock life... Maarrr uitgesteld genot is dubbel genotquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:45 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
neemoet werken en dan maandag theorie-examen die ik nog weer moet leren, aangezien ik alleen met die tentamens/tussentoetsen bezig was die ik ws niet eens heb gehaald
![]()
![]()
![]()
Nee hoor, was sowieso een grapje toch.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daarna een heel blok lang om half 9 beginnen. Haat je me nog steeds?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:49 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hard knock life... Maarrr uitgesteld genot is dubbel genot
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee hoor, was sowieso een grapje toch.
ANASSEN JA JA JA???quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:56 schreef Ezell het volgende:
Anassen die Genot zingen! Speciaal voor R_R.
Och wat zouden jullie labiele hertjes toch moeten zonder ons mannenquote:
Helemaal super!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:56 schreef Ezell het volgende:
Ananassen die Genot zingen! Speciaal voor R_R.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |