quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:28 schreef Kaasrol het volgende:
Maar wel de hele dag leren voor tentamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:29 schreef Ezell het volgende:
Na mijn tentamen weer een week vrij.Mijn eerstvolgende vrije periode is pas in de kerstvakantie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
eensquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:29 schreef Dastan het volgende:
Good Vibrations lijkt altijd zo lang te duren.
Terwijl het zo'n kort nummer is.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:29 schreef Ezell het volgende:
Na mijn tentamen weer een week vrij.Meetplek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat duurt ook niet zo heel lang meer. De kerstvakantie is meestal wel tof.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mijn eerstvolgende vrije periode is pas in de kerstvakantie.
Zie huize Ezell maar eerst te vinden.quote:
Gewoon afgaan op de krakerige Desire-geluiden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zie huize Ezell maar eerst te vinden.
Zal wel moeten.quote:
Of Greasequote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gewoon afgaan op de krakerige Desire-geluiden.
Tof.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:37 schreef Dastan het volgende:
Ik heb die elpee van Desire trouwens ook, Ezell.
Ik heb hier ook wat eerstehands albums liggen. Een stuk duurder, maar zo'n ding kost vaak evenveel als nieuwe cd's in de winkel. Dan sla ik de cd liever over.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:41 schreef Dastan het volgende:
Nee, eerstehands. Ligt hier al zo'n jaar of dertig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo meneer die niet over goede muziek kan meepraten maar voorderest wel een toffe gozer isquote:
Hoe weet je dat ik zulks een muziek haatquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:47 schreef leeell het volgende:
[..]
hallo meneer die niet over goede muziek kan meepraten maar voorderest wel een toffe gozer is
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb hier ook wat eerstehands albums liggen. Een stuk duurder, maar zo'n ding kost vaak evenveel als nieuwe cd's in de winkel. Dan sla ik de cd liever over.
Mijn platenspeler is kaduuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
karakter; allesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:47 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik zulks een muziek haat
Laten vallen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat is daarmee gebeurd? Ik heb toen ik klein was ooit zo'n ding gemold.
Geluidsbalans is verneukt.quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah nee niet weer heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ik zat net een stukje te kijken van een animatie die een vriend van me had gemaakt voor kunstacademie. Paste er eigenlijk nog best wel bijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Leuk lied hoor. Ik krijg door dat lied vaak een big smile op mijn gezicht.
Dat heb ik bijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Leuk lied hoor. Ik krijg door dat lied vaak een big smile op mijn gezicht.
Die had je een keer geplaatst met zo'n filmpje. Een filmpje met enge poppen.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die had je een keer geplaatst met zo'n filmpje. Een filmpje met enge poppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
O, dat lied. Wist nooit de naam.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:08 schreef leeell het volgende:
eens van de mooiste vrouwelijk gezongen nummers ever
we zullen binnenkort de betaling in natura regelenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat lied. Wist nooit de naam.Opgeslagen.
Sowieso muziekavond bij jou in Utreg..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:18 schreef Ezell het volgende:
Etta James - I just wanna make love to you
Tosti met pizza quick
de wanhoop; ik kan het proevenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Sowieso muziekavond bij jou in Utreg..
Utregquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Sowieso muziekavond bij jou in Utreg..
nu lijk je zon werkloze uitkeringstrekkerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:22 schreef Dastan het volgende:
Echt al twee weken verstreken en er staat nog steeds dat ik op een reactie moet wachten van Duwo.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ezell op 27-10-2011 01:07:17 ]
Neem dan zelf even contact op.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:22 schreef Dastan het volgende:
Echt al twee weken verstreken en er staat nog steeds dat ik op een reactie moet wachten van Duwo.
Goede muziek is relatief.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:47 schreef leeell het volgende:
[..]
hallo meneer die niet over goede muziek kan meepraten maar voorderest wel een toffe gozer is
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |