:Laat daar je keuze maar niet op afhangen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hallo,
Omdat ik later geneeskunde wil doen, vraag ik me enkele dingen af. Zoals: hoeveel aandacht wordt er besteedt aan natuur- en scheikunde? Op havo en vwo krijg je te maken met reactievergelijkingen, rekenen met mol etc, straling, elektriciteit, enz. Hoeveel zie je daar van terug tijdens de opleiding? Het lijkt me dat vakken als schekunde enorm belangrijk zijn voor medicijnen etc.
Als die blonde cardiologie doos gaat paardrijden, weet ik niet wie van de 2 het paard is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
de blonde eerste hulp doos of de blonde cardiologie doos?
Doe ik ook zeker niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:59 schreef elby1988 het volgende:
[..]
:Laat daar je keuze maar niet op afhangen.
Hier in Leiden krijg je (op wat eerstejaarsvakken na) weinig tot geen scheikundige of natuurkundige theorie. Als je op VWO niveau het haalt moet je je er niet door tegen laten houden.
En medicatie voorschrijven worden geen mollen oid uitgerekend...
Nee... Die neuro assistentes zijn leuk om naar te kijken...quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:45 schreef starla het volgende:
[..]
Als die blonde cardiologie doos gaat paardrijden, weet ik niet wie van de 2 het paard is.
Ben benieuwd wat er dan gebeurt. Neem aan dat het het slechts erger maakt, aangezien het een centraal probleem is.quote:
Restless legs ja? Hoezo dat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:19 schreef dotKoen het volgende:
Godver, alweer restless legs. Starla, ik wil een recept voor pramipexol!
Ja. Nou, ik neem aan idiopathisch. Is ook wel enigszins familiair in mijn geval. Maar gelukkig nog niet echt heel erg, kan wel gewoon in slaap vallen. Maar als ik 's avonds op de bank hang, dan is het wel irritant.quote:
Stoppen met de cafeïne en drank ooit overwogen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:12 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ja. Nou, ik neem aan idiopathisch. Is ook wel enigszins familiair in mijn geval. Maar gelukkig nog niet echt heel erg, kan wel gewoon in slaap vallen. Maar als ik 's avonds op de bank hang, dan is het wel irritant.
Caffeine is toch echt wel een van mijn eerste levensbehoeftenquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Stoppen met de cafeïne en drank ooit overwogen?![]()
Een heel irritant, onrustig gevoel in een been (wisselend welke) als ik rustig zit of lig, meestal 's avonds. Kan even verlicht worden door dat been te bewegen, maar komt dan snel terug. Terugkijkend hebben mijn ouders dit toen ik klein was geduid als 'groeipijn', dus toen had ik het ook al.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:25 schreef gohan16 het volgende:
Wat voor symptomen heb je? Ik heb me nooit in RL verdiept en via Google zoeken heb ik momenteel geen zin.
Het voelt (voor mij) niet als moeheid. En hoef momenteel niet veel rond te rennen, alle afdelingen waar ik nu werk (kinderafdeling, kinderpoli, kraamafdeling, verloskamers en OK) liggen naast en boven elkaarquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:08 schreef gohan16 het volgende:
Moeheid in benen, heeft niet elke coassistent dat na een dag rondrennen in het ziekenhuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |