oude download ;pquote:
Ik had seizoen 1 tot 5, en 300 ander films en series.quote:
Oi, Drive is een workprint, ik zou maar wachten tot een goede rip, en House is zwaaar kut did seizoen.quote:
Random ongeïnformeerde uitspraakquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:06 schreef Quisho het volgende:
Alleen als je een echte legale kopie hebt van wat je download, dan is het namelijk legaal
met uploaden F ik ze altijdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:18 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Forcestart.Gaat je snelheid dik van omlaag.
Oh das helemaal mooi danquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:23 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Random ongeïnformeerde uitspraakJe mag muziek en films gewoon legaal downloaden, ook als je er geen echte legale kopie van hebt.
jawel, sinds je op het internet zit download je de webpagina's. ook download je de youtubefilmpjes die je bekijkt.quote:
Die film is matig imo. Jason Statham heeft ook maar een behoorlijk kleine rol.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:30 schreef BoemBats het volgende:
De film '13' met eindbaas Jason Statham.
Ik wilde eigenlijk nog een inb4 zeikreacties plaatsen, maar ik dacht ''nah, zo zielig zijn ze nou ook weer niet''quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:36 schreef Superthomas het volgende:
[..]
jawel, sinds je op het internet zit download je de webpagina's. ook download je de youtubefilmpjes die je bekijkt.
Waarom tik je niet gewoon voor nauwelijks ¤75 een 2 TB schijf op de kop?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:40 schreef vosss het volgende:
Ik heb er nu 135 gieg op zitten en moet nog 221 gieg verplaatsen.
Daarna moet ik nog 540 gieg van 1 schijf en 140 gieg van een andere schijf recoveren.
Gezien het feit dat ik nog steeds met USB 2.0 zit te koekeloeren gaat dat nog wel even duren.
Je weet dat uploaden ook in Nederland illegaal is?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:40 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
tim kuik is not amused
Heb ik. Normaal heb ik alles netjes apart op schijven en/of partities staan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:41 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Waarom tik je niet gewoon voor nauwelijks ¤75 een 2 TB schijf op de kop?
ach ja. Ik heb zelf nu ook op m'n 3 TB schijf ongeveer 75% in gebruik, waarvan zeker de helft nog RAR archives zijn terwijl ik de extracted files etc ook er nog op heb staan. Ik kan zeker dus de helft van het huidige verbrek weggooienquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb ik. Normaal heb ik alles netjes apart op schijven en/of partities staan.
Dus eentje voor muziek, eentje voor games, eentje voor programma's en eentje voor dvd's.
Na verloop van tijd raakt een en ander wat vol of je gooit eens wat weg en voor je het weet staat de hele zooi half door elkaar.
Ik ben nu bezig alles weer netjes heen en weer en bij elkaar te schuiven
Tja.. je gaat 's ochtends nog even Breaking Bad aanzetten voordat je naar werk gaat en je komt terug van werk zie je dat er 40gig is geupload. (gebeurt vaak)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Je weet dat uploaden ook in Nederland illegaal is?
Gezien het in de TB's loopt denk ik inderdaad dattie not amused is
Hier gaan "ze" binnenkort ook glas leggen, maar het snelste wat ze aanbieden is wat ik zo vlug zag bij de verschillende providers allemaal 100mbit en dat is dan tussen een tientje en 15 euro duurder dan wat ik nu heb en dat is 120mbitquote:Hadden ze maar glasvezel niet moeten aanleggen, stel je voor dat ik voor 200/200mbit had gekozen
de rest ookquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:08 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Die smooth jazz was trouwens kut
Despicable Me en Opeth zeker niet, dat zijn goede downloadsquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Despicable Me en Oprah zeker niet, dat zijn goede downloads
» Er is al 47 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:37 schreef Dalando het volgende:
Is al een topic voor: Wat is uw laatste download? #4
Slotje
Nee hoor, ik heb nog geen topics gezien over de afro-amerikaanse roodneushoorn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:54 schreef Quisho het volgende:
[..]
» Er is al 47 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Er zijn overal a topics voor
Bedoel je hiermee dat je Portal kut vindt of dat je vindt dat ik de makers had moeten steunen door het spel te kopen (quote:
Dat laatste.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:15 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee dat je Portal kut vindt of dat je vindt dat ik de makers had moeten steunen door het spel te kopen () ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |