quote:Ajax moet in de derde ronde van de KNVB-beker op bezoek bij Roda JC. Dat heeft de loting in Alkmaar donderdag uitgewezen.
Trainer John van den Brom ontvangt met Vitesse zijn oude club ADO Den Haag.
FC Twente en PSV spelen thuis tegen de amateurs van SC Genemuiden en FC Lisse. AZ, dat donderdag FC Groningen uitschakelde, wacht een uitwedstrijd tegen FC Dordrecht.
Feyenoord moet op bezoek bij Go Ahead Eagles.
Alle wedstrijden op een rijtje:quote:Beschermde status
Bij de loting werden de clubs die Europees voetbal spelen beschermd. Dat zijn Ajax, FC Twente, PSV, AZ en ADO Den Haag dat al is uitgevoetbald in Europa. Die ploegen konden niet tegen elkaar spelen.
De duels worden op 25, 26 en 27 oktober afgewerkt. Ajax moet het weekend daarna ook naar Kerkrade voor de competitiewedstrijd tegen Roda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Dat is realisme, gewoon een overrated clubje uit Nederland dat geen fuck voorstelt, net als alle andere clubs in dit land. Get over it.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Paul, Tief eens op met al die anti-ajax tt's
Ik ben omquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:38 schreef Ethanolic het volgende:
HAHAHA VOOR ALLE HATERS
AJAXXXX KAMPIOENEEEEE 3 STERREN
DIT IS DE MOOOOISTE CLUB VAN ALLEMAAAAL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit
De ploeg de dapp`re Meersche helden
Onze vreugd` en trotsch bezit
Alom Gevreesd in heel den lande
Glorie onzer Amstel-stad ...
Ieder draagt ze op de handen
Wie gaat niet op Ajax prat
Hup Ajax Hup, Rood - Witte schare
Dapp`re strijders fier en koen
Geen club die ons kan evenaren
Rood en wit wordt kampioen!
Waarom zou ik? Dat jij niet wilt zien dat Nederlands voetbal weinig voorstelt is al erg genoeg.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dan open je een topic daar over en ga je in je eentje het topic vol posten. Succes he
Dus Ajax wint van Real Madrid, PSV van Barcelona, AZ van Manchester City en Twente van AC Milan? Precies, stelt dus niks voor onze divisie.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een dikke trol, verder niets
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
Saaie potjes hier in NL, op Sporza is een geweldige wedstrijd bezig: 4-4 in de 95e minuut met 10 man, verlenging nu.
Had je dat niet wat eerder kunnen melden Ambro?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
Saaie potjes hier in NL, op Sporza is een geweldige wedstrijd bezig: 4-4 in de 95e minuut met 10 man, verlenging nu.
Mm, vond het dan toch meer een vrije trap voor de aanvallende partij.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Enige juiste beslissing hoor.
Was er sowieso al buiten.
Real Madrid 300 miljoen euro schuldquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus Ajax wint van Real Madrid, PSV van Barcelona, AZ van Manchester City en Twente van AC Milan? Precies, stelt dus niks voor onze divisie.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Had je dat niet wat eerder kunnen melden Ambro?
Appels-peren. Tegenover die 300 miljoen aan schuld van Real staat ook zo'n 600 miljoen bezit.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Real Madrid 300 miljoen euro schuld
Barcalona 364 miljoen euro schuld
Manchester City 279 miljoen euro schuld
AC Milan 600 miljoen
tegen
Ajax 29 miljoen
PSV 50 miljoen
AZ 9 miljoen
Twente 20 miljoen.
Het is ook lekker inkopen als je oneindig geld uitgeeft
Wacht maar totdat Financial Fair Play wordt ingezet, dan is het dag met jouw top(schuld)clubs
Het is ook makkelijker om aan 600 miljoen bezit te komen wanneer je 300 miljoen aan schuld kan hebben he.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Appels-peren. Tegenover die 300 miljoen aan schuld van Real staat ook zo'n 600 miljoen bezit.
Spelers zijn niet waarden vast en als ik leen ga ik het ook uitgeven, niet oppotten:')quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Appels-peren. Tegenover die 300 miljoen aan schuld van Real staat ook zo'n 600 miljoen bezit.
Grond vaak wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Spelers zijn niet waardenvast
en je stadion ga je verkopenquote:
Sollied vs. Kotserquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:59 schreef De_kromme het volgende:
Wel lachen pot. Wie is die mismaakte trainer ook alweer, van Heerenveen toch?
Mwah, Real Madrid verkocht een paar seizoenen geleden ook gewoon een paar trainingsvelden voor een half miljard.quote:
Klopt, of een stukje parkeerplaats.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, Real Madrid verkocht een paar seizoenen geleden ook gewoon een paar trainingsvelden voor een half miljard.
quote:
Not gonna happenquote:
Ja, lachen man. Daarna met z'n allen lekker de Kuip bestormenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:05 schreef Caland het volgende:
Doe maar gewoon de volgende wedstrijd tegen Sparta. Op Spangen. Fijn weer stoeltjes slopen.
Ook leuk, of een avondwedstrijd in de Kuip tegen Nac, PSV, Twente o.i.d.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:05 schreef Caland het volgende:
Doe maar gewoon de volgende wedstrijd tegen Sparta. Op Spangen. Fijn weer stoeltjes slopen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, lachen man. Daarna met z'n allen lekker de Kuip bestormen
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:05 schreef Caland het volgende:
Fijne mod ben je tochquote:
Ik was ook heel serieusquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, lachen man. Daarna met z'n allen lekker de Kuip bestormen
Amateur in de regio lijkt me leuker. GVVV ofzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:05 schreef Caland het volgende:
Jep, ben een keer op het kasteel geweest in het uitvak, niks mis mee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was ook heel serieus
Nee, maar Sparta lijkt me een geweldige club om tegen te loten. Ik heb er zelf dan wel geen goede herinneringen aan, maar het Kasteel is gewoon een ontzettend gaaf stadion. Plus dat ene kroegje om de hoek
Sparta uit of NEC uit doe maar, of een amateur uit. Al het andere thuis
Heb zo een flauw vermoeden van niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:12 schreef Caland het volgende:
Is er eigenlijk weer zo'n zilveren bal dinges dit jaar.
Wat een tyfusherrie is me dat zeg, kolere.quote:
Ik denk het nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:12 schreef Caland het volgende:
Is er eigenlijk weer zo'n zilveren bal dinges dit jaar.
Hoezo, was toch best geslaagd? Was die wedstrijd van de Moulijn-herdenking. Meen me te herinneren dat ze daar een terugkerend dingetje van wilden maken (de wedstrijd dan he).quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik denk het nietOok een wonder dat dat vorig jaar is doorgegaan zeg.
Clublied van Racing Genk gaat ook zo hoor....quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:18 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde het 'geen woorden maar daden' bij die Belgenwedstrijd
Ik ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:18 schreef Caland het volgende:
Komt wel vaker voor daar. Bij Club Brugge zingen ze het ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:18 schreef Caland het volgende:
hihiquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zullen die havenslaven ook niet zelf bedacht hebben.
Ja, dat wist ik al joh. Vind het alleen altijd zo lelijk als ik het dan hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Clublied van Racing Genk gaat ook zo hoor....
Google maar.
Zullen die havenslaven ook niet zelf bedacht hebben.
Het is altijd lelijk, maar toen ik dat voor het eerst bij Genk hoorde ->quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik al joh. Vind het alleen altijd zo lelijk als ik het dan hoor.
Het ging gewoon nergens over, met alle respect, maar de meeste Spartanen (waaronder ik) hebben geen zin om met Feyenoorders op de tribune te gaan zitten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, was toch best geslaagd? Was die wedstrijd van de Moulijn-herdenking. Meen me te herinneren dat ze daar een terugkerend dingetje van wilden maken (de wedstrijd dan he).
Zaten alleen totaal geen Spartanen inderdaad.
Ja, dat snap ik wel. Tijdstip was ook gewoon kut.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het ging gewoon nergens over, met alle respect, maar de meeste Spartanen (waaronder ik) hebben geen zin om met Feyenoorders op de tribune te gaan zitten.
Ze zouden eigenlijk in de zomer inderdaad een toernooitje moeten doen met Excelsior en misschien Dordt erbij, dat zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel. Tijdstip was ook gewoon kut.
Doe dan een toernooitje in de zomer met Excelsior erbij. Volgens mij was de oorspronkelijke zilveren bal ook een minitoernooi.
Bosje bloemen en het is goed.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh sorry dat ik het niet mooi vind.
Het spijt me he.
Joh, ben je nu voor 2 clubs?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het enige wat geldt is dat PSV door is
Twente -met de hakken over de sloot- ook.
Nee, ik ben voor 1 club en dat is PSV.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Joh, ben je nu voor 2 clubs?
Ben je niet blij dat Ajax ook door is?
10/11 .. Dikke pwnquote:Op vrijdag 23 september 2011 02:17 schreef RemcoW23 het volgende:
Vitesse – ADO Den Haag 1
Roda JC – Ajax 2
FC Twente – SC Genemuiden 1
FC Dordrecht – AZ 2
PSV – FC Lisse 1
De Treffers – De Graafschap 2
Heracles Almelo – Berkum 1
Almere City FC – FC Eindhoven 2
Excelsior – GVVV 1
Achilles ’29 – MVV 1
NEC – FC Volendam 1
Go Ahead Eagles – Feyenoord 2
FC Zwolle – RKC Waalwijk 2
FC Oss – FC Den Bosch 1
Sparta Rotterdam – Sparta Nijkerk 1
SC Heerenveen – Harkemase Boys 1
Uiteindelijk dan. Met reguliere speeltijd zou ik een drietje bij Achilles, Almere City en Zwolle doen. Maarja het is beker voetbal dus ik heb er minstens 7 fout
Alsof het zo moeilijk was.quote:
Maar als ik dit post zijn de rapen gaarquote:
Het wordt wel eens tijd daarvoor inderdaad, duurt te lang.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom doet AZ dit niet in de competitie?
Nog een? Ik ken alleen een Wijnaldemquote:
Concurrent meer wedstrijden laten spelen.. kans op punten verspelen groter in de competitiequote:
Poep.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:47 schreef Jojoortje het volgende:
Saekerhett, wat vind je eigenlijk van die Benschop?
Bij mij niet hoor..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:50 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord op EL2, alleen is AT5 ineens op EL2 te zien. Sjongejongeeeee.
Ja, ik heb digitenne. Heeft iemand een telefoonnummer van Eredivisie Live? Ik weet uit ervaring dat je een code krijgt voor een stream, maar ik kan geen telefoonnummer vinden.quote:
Dichtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, ik heb digitenne. Heeft iemand een telefoonnummer van Eredivisie Live? Ik weet uit ervaring dat je een code krijgt voor een stream, maar ik kan geen telefoonnummer vinden.
Niet bij Ziggo zittenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gaat nogal moeilijk als je provider er maar 2 doorgeeft
0909-0101quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, ik heb digitenne. Heeft iemand een telefoonnummer van Eredivisie Live? Ik weet uit ervaring dat je een code krijgt voor een stream, maar ik kan geen telefoonnummer vinden.
Ik kan überhaupt geen internet of digitale TV via de kabel ontvangen waar ik woonquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gaat hier nogal lastig, ik woon niet in Ziggo gebied
EL2 is nu live bij Scarlet... Eindelijk van dat gore AT5 afquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik kan überhaupt geen internet of digitale TV via de kabel ontvangen waar ik woon.
Wss zit er een amsterdammer achter de knoppenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:03 schreef Merkie het volgende:
Net was Feyenoord op EL2, nu zie ik weer AT5. Wie verzint dit.
En natuurlijk net na 21:00 & ze niet meer bereikbaar zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
wtf is dit man
hier betaal ik dan voor
Stream doet het beterquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
wtf is dit man
hier betaal ik dan voor
Lijn is nog open, 0909-0101quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:06 schreef TheGreatHooD het volgende:
je kan die mensen ook echt niet belle
Goh, vreemd...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:07 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik bel KPN nu al een tijdje zijn allemaal in gesprek
Hoe denk je dat ik weet dat de lijnen nog open zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Belt iemand EL ff, ik ben nu namelijk KPN aan het bellen
Echt he, gewoon kaartnummer en ze zijn klaar. Die mensen moeten echt deaudquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:08 schreef Merkie het volgende:
Wat een kansloos gedoe. Sowieso moet EL die online-abonnementen gewoon koppelen aan de TV-abonnementen zodat je gewoon via internet kan kijken als het moet.
Ait mooi.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik weet dat de lijnen nog open zijn
EL: Je kan een code kopen, morgen mailen & krijg je je geld terugquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:10 schreef TheGreatHooD het volgende:
"Het is een storing, is doorgegeven en het is nu een kwestie van afwachten meneer"
Wat een bullshit. "Storing"quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:10 schreef TheGreatHooD het volgende:
"Het is een storing, is doorgegeven en het is nu een kwestie van afwachten meneer"
Rijnmond?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:19 schreef DonRaja het volgende:
Sux stream is ermee gekapt.
Nu maar live commentaar hier volgen...
EL1 zendt het (eindelijk) uitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:19 schreef DonRaja het volgende:
Sux stream is ermee gekapt.
Nu maar live commentaar hier volgen...
hoe kan je daarmee 20 euro winnen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:44 schreef Geo3kant het volgende:
AZ moet wel winnenkrijg ik 20euries jonge.. maar wel flink wat tijd pakken, ze gaan van het weekend punten verspelen tegen Heracles
Toto ofzo?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:21 schreef Adames het volgende:
[..]
hoe kan je daarmee 20 euro winnen?
niet goed.quote:
Straks is de blessuretijd langer dan de eerste helftquote:
dan heb je een inzet nodig van 250 euro met die odds, of je moet een combi bet plaatsen van gelijkspel na 90 minuten en winst az in verlengingquote:
Dan zal het ergens anders zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:26 schreef Adames het volgende:
[..]
dan heb je een inzet nodig van 250 euro met die odds, of je moet een combi bet plaatsen van gelijkspel na 90 minuten en winst az in verlenging
Onzin, bij mij zei die dude dat het storing wasquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:30 schreef TC03 het volgende:
Digitenne meldde mij dat je alleen EL krijgt als er eredivisiewedstrijden worden uitgezonden en niet voor bekerwedstrijden, hetgeen mij erg stug lijkt. Maar goed, die vrouw wist er verder niet zoveel over dus ik heb maar gevraagd of ze het uit wil zoeken. Wat een bullshit zeg.
iddquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Loopt je stream 10 minuten achter of zo?
Conclusie: er was iemand bij KPN te lam om een knopje om te zettenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:31 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Onzin, bij mij zei die dude dat het storing was
Nee maar moest eerst mac opstarten enzoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Loopt je stream 10 minuten achter of zo?
Macquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:32 schreef Feyenoorder4life het volgende:
[..]
Nee maar moest eerst mac opstarten enzo
iddquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ey, die werken tenminste altijd, itt windhoos machines
Paar leuke aanvallen, maar het tempo is weer eens te laag tegen een mindere tegenstander. Daar blijft Feyenoord het lastig mee hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:35 schreef vandermar het volgende:
GVD, klere slecht is Feyenoord bezig.
Eagels staat dan ook met 11 man rond eigen 16. 1 lucky goal van die halve loempinees en lekker met zijn allen achterin blijven.
Maar toch winnen we
Kan nog, ligt eraan wat Koeman zodadelijk zegt & hoe ze er op reageren...quote:
Ah jawel, GAE heeft buiten de eerste 5 minuten toch ook niks meer laten zien.quote:
Guidetti is ziekquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:37 schreef Feyenoorder4life het volgende:
Komop jongens, Guidetti erin, Clasie erin en keihard stukspelen die mongeaulen.
Guidetti zit thuis te kijkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:37 schreef Feyenoorder4life het volgende:
Dat zal best maar feyenoord komt niet door hun verdedigingquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:37 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ah jawel, GAE heeft buiten de eerste 5 minuten toch ook niks meer laten zien.
Precies dit ja. Was ook wel te verwachten dat ze dat bij een voorsprong zouden doen - ze hebben zich helemaal ingegraven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:35 schreef vandermar het volgende:
Eagels staat dan ook met 11 man rond eigen 16. 1 lucky goal van die halve loempinees en lekker met zijn allen achterin blijven.
Guidetti is aan het eten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:37 schreef Feyenoorder4life het volgende:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Guidetti zit thuis te kijken chillen
Jawel, 2e helft worden die gasten moe, joh.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:37 schreef Samael het volgende:
[..]
Dat zal best maar feyenoord komt niet door hun verdediging
De tegenstander werkt niet mee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:35 schreef vandermar het volgende:
GVD, klere slecht is Feyenoord bezig.
Maar toch winnen we
gelijk tweede helft erop knallen, dan zijn ze nog niet aan het d#-en.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:37 schreef Samael het volgende:
[..]
Dat zal best maar feyenoord komt niet door hun verdediging
Dat zou het al zijn bij 0-0 maar ze scoorden lucky. Die trainer zegt gewoon alles binnen een straal van 40 meter schieten en hopen op een lcuky goal.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Precies dit ja. Was ook wel te verwachten dat ze dat bij een voorsprong zouden doen - ze hebben zich helemaal ingegraven.
Als we tegen Real Madrid zouden spelen zou je hetzelfde doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zou het al zijn bij 0-0 maar ze scoorden lucky. Die trainer zegt gewoon alles binnen een straal van 40 meter schieten en hopen op een lcuky goal.
Dat denk ik niet. Je roept het onheil over jezelf af als je dat gaat doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Als we tegen Real Madrid zouden spelen zou je hetzelfde doen.
Goede klacht.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:40 schreef Dekatria het volgende:
Dat grafhoofd van Aad de Mossinds Sparta kan ik zijn kop echt niet meer zien.
Tot nu toe werkt het aardig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Je roept het onheil over jezelf af als je dat gaat doen.
We winnen welquote:
Nog steeds 1-0?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nog steeds 1-0
Epic sadness
Komt er van als je je zo gaat inzetten tegen Ajax. God straft hard
Tsja, moeilijk scoren in de rustquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nog steeds 1-0
Epic sadness
Succes bij Roda dit weekend. Als jullie spelen zoals in de beker wordt het een enkeltje 7e plaats, want Heracles gaat winnen van AZ.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nog steeds 1-0
Epic sadness
2-4quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:53 schreef Feyenoorder4life het volgende:
[..]
Succes bij Roda dit weekend. Als jullie spelen zoals in de beker wordt het een enkeltje 7e plaats, want Heracles gaat winnen van AZ.
hopelijk wint heracles wel jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:53 schreef Feyenoorder4life het volgende:
[..]
Succes bij Roda dit weekend. Als jullie spelen zoals in de beker wordt het een enkeltje 7e plaats, want Heracles gaat winnen van AZ.
For the love of god, ik hoop dat je niet trots bent op die 2-4. Jezus wat waren de neusjes slecht.quote:
De Boer probeerde wat spelers uit dat gebeurt Zaterdag nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet je alleen niet kijken hoeAjax had er genoeg moeite mee
Bij gebrek aan beter?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:56 schreef BusterPosey het volgende:
Weet iemand waarom Biseswar spelhervattingen moet nemen?
herhalingen beginnen nu ook pas weer om 22.nogwat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
Even nagezocht;
Vorige keer was loting om 00:00 afgelopen, maar toen zat er een verlengpot voor toch?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De Boer probeerde wat spelers uit dat gebeurt Zaterdag niet
Ja want 1-0 achter tegen GAE. Dan mag je commentaar op Ajax hebben jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:56 schreef Feyenoorder4life het volgende:
[..]
For the love of god, ik hoop dat je niet trots bent op die 2-4. Jezus wat waren de neusjes slecht.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De Boer probeerde wat spelers uit dat gebeurt Zaterdag niet
AZ - Groningen zat ervoor inderdaad, ging die negert van AZ de loting doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
Even nagezocht;
Vorige keer was loting om 00:00 afgelopen, maar toen zat er een verlengpot voor toch?
ajax heeft het ook altijd lastig tegen Go Ahead.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want 1-0 achter tegen GAE. Dan mag je commentaar op Ajax hebben ja_!
Na het compleet overklassen van Ajax, ja... Dan mag dat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Is de wedstrijd al om dan? Jullie keerden de wedstrijd ook pas in het laatste deel van de wedstrijd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oei, hopelijk ontslaat hij hem niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:58 schreef TheGreatHooD het volgende:
De Bies is niet zo blij met Koeman
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oei, hopelijk ontslaat hij hem niet.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
GAE
KOM OP!
Die 2e moet er in!!!
Royalquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
GAE
KOM OP!
Die 2e moet er in!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |