Ik was ook heel serieusquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, lachen man. Daarna met z'n allen lekker de Kuip bestormen
Amateur in de regio lijkt me leuker. GVVV ofzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:05 schreef Caland het volgende:
Doe maar gewoon de volgende wedstrijd tegen Sparta. Op Spangen. Fijn weer stoeltjes slopen.
Jep, ben een keer op het kasteel geweest in het uitvak, niks mis mee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was ook heel serieus
Nee, maar Sparta lijkt me een geweldige club om tegen te loten. Ik heb er zelf dan wel geen goede herinneringen aan, maar het Kasteel is gewoon een ontzettend gaaf stadion. Plus dat ene kroegje om de hoek
Sparta uit of NEC uit doe maar, of een amateur uit. Al het andere thuis
Heb zo een flauw vermoeden van niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:12 schreef Caland het volgende:
Is er eigenlijk weer zo'n zilveren bal dinges dit jaar.
Wat een tyfusherrie is me dat zeg, kolere.quote:
Ik denk het nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:12 schreef Caland het volgende:
Is er eigenlijk weer zo'n zilveren bal dinges dit jaar.
Hoezo, was toch best geslaagd? Was die wedstrijd van de Moulijn-herdenking. Meen me te herinneren dat ze daar een terugkerend dingetje van wilden maken (de wedstrijd dan he).quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik denk het nietOok een wonder dat dat vorig jaar is doorgegaan zeg.
Clublied van Racing Genk gaat ook zo hoor....quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:18 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde het 'geen woorden maar daden' bij die Belgenwedstrijd
Ik ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:18 schreef Caland het volgende:
Komt wel vaker voor daar. Bij Club Brugge zingen ze het ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:18 schreef Caland het volgende:
hihiquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zullen die havenslaven ook niet zelf bedacht hebben.
Ja, dat wist ik al joh. Vind het alleen altijd zo lelijk als ik het dan hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Clublied van Racing Genk gaat ook zo hoor....
Google maar.
Zullen die havenslaven ook niet zelf bedacht hebben.
Het is altijd lelijk, maar toen ik dat voor het eerst bij Genk hoorde ->quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik al joh. Vind het alleen altijd zo lelijk als ik het dan hoor.
Het ging gewoon nergens over, met alle respect, maar de meeste Spartanen (waaronder ik) hebben geen zin om met Feyenoorders op de tribune te gaan zitten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, was toch best geslaagd? Was die wedstrijd van de Moulijn-herdenking. Meen me te herinneren dat ze daar een terugkerend dingetje van wilden maken (de wedstrijd dan he).
Zaten alleen totaal geen Spartanen inderdaad.
Ja, dat snap ik wel. Tijdstip was ook gewoon kut.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het ging gewoon nergens over, met alle respect, maar de meeste Spartanen (waaronder ik) hebben geen zin om met Feyenoorders op de tribune te gaan zitten.
Ze zouden eigenlijk in de zomer inderdaad een toernooitje moeten doen met Excelsior en misschien Dordt erbij, dat zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel. Tijdstip was ook gewoon kut.
Doe dan een toernooitje in de zomer met Excelsior erbij. Volgens mij was de oorspronkelijke zilveren bal ook een minitoernooi.
Bosje bloemen en het is goed.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh sorry dat ik het niet mooi vind.
Het spijt me he.
Joh, ben je nu voor 2 clubs?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het enige wat geldt is dat PSV door is
Twente -met de hakken over de sloot- ook.
Nee, ik ben voor 1 club en dat is PSV.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Joh, ben je nu voor 2 clubs?
Ben je niet blij dat Ajax ook door is?
10/11 .. Dikke pwnquote:Op vrijdag 23 september 2011 02:17 schreef RemcoW23 het volgende:
Vitesse – ADO Den Haag 1
Roda JC – Ajax 2
FC Twente – SC Genemuiden 1
FC Dordrecht – AZ 2
PSV – FC Lisse 1
De Treffers – De Graafschap 2
Heracles Almelo – Berkum 1
Almere City FC – FC Eindhoven 2
Excelsior – GVVV 1
Achilles ’29 – MVV 1
NEC – FC Volendam 1
Go Ahead Eagles – Feyenoord 2
FC Zwolle – RKC Waalwijk 2
FC Oss – FC Den Bosch 1
Sparta Rotterdam – Sparta Nijkerk 1
SC Heerenveen – Harkemase Boys 1
Uiteindelijk dan. Met reguliere speeltijd zou ik een drietje bij Achilles, Almere City en Zwolle doen. Maarja het is beker voetbal dus ik heb er minstens 7 fout
Alsof het zo moeilijk was.quote:
Maar als ik dit post zijn de rapen gaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |