Het wordt wel eens tijd daarvoor inderdaad, duurt te lang.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom doet AZ dit niet in de competitie?
Nog een? Ik ken alleen een Wijnaldemquote:
Concurrent meer wedstrijden laten spelen.. kans op punten verspelen groter in de competitiequote:
Poep.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:47 schreef Jojoortje het volgende:
Saekerhett, wat vind je eigenlijk van die Benschop?
Bij mij niet hoor..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:50 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord op EL2, alleen is AT5 ineens op EL2 te zien. Sjongejongeeeee.
Ja, ik heb digitenne. Heeft iemand een telefoonnummer van Eredivisie Live? Ik weet uit ervaring dat je een code krijgt voor een stream, maar ik kan geen telefoonnummer vinden.quote:
Dichtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, ik heb digitenne. Heeft iemand een telefoonnummer van Eredivisie Live? Ik weet uit ervaring dat je een code krijgt voor een stream, maar ik kan geen telefoonnummer vinden.
Niet bij Ziggo zittenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gaat nogal moeilijk als je provider er maar 2 doorgeeft
0909-0101quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, ik heb digitenne. Heeft iemand een telefoonnummer van Eredivisie Live? Ik weet uit ervaring dat je een code krijgt voor een stream, maar ik kan geen telefoonnummer vinden.
Ik kan überhaupt geen internet of digitale TV via de kabel ontvangen waar ik woonquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gaat hier nogal lastig, ik woon niet in Ziggo gebied
EL2 is nu live bij Scarlet... Eindelijk van dat gore AT5 afquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik kan überhaupt geen internet of digitale TV via de kabel ontvangen waar ik woon.
Wss zit er een amsterdammer achter de knoppenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:03 schreef Merkie het volgende:
Net was Feyenoord op EL2, nu zie ik weer AT5. Wie verzint dit.
En natuurlijk net na 21:00 & ze niet meer bereikbaar zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
wtf is dit man
hier betaal ik dan voor
Stream doet het beterquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
wtf is dit man
hier betaal ik dan voor
Lijn is nog open, 0909-0101quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:06 schreef TheGreatHooD het volgende:
je kan die mensen ook echt niet belle
Goh, vreemd...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:07 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik bel KPN nu al een tijdje zijn allemaal in gesprek
Hoe denk je dat ik weet dat de lijnen nog open zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Belt iemand EL ff, ik ben nu namelijk KPN aan het bellen
Echt he, gewoon kaartnummer en ze zijn klaar. Die mensen moeten echt deaudquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:08 schreef Merkie het volgende:
Wat een kansloos gedoe. Sowieso moet EL die online-abonnementen gewoon koppelen aan de TV-abonnementen zodat je gewoon via internet kan kijken als het moet.
Ait mooi.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik weet dat de lijnen nog open zijn
EL: Je kan een code kopen, morgen mailen & krijg je je geld terugquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:10 schreef TheGreatHooD het volgende:
"Het is een storing, is doorgegeven en het is nu een kwestie van afwachten meneer"
Wat een bullshit. "Storing"quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:10 schreef TheGreatHooD het volgende:
"Het is een storing, is doorgegeven en het is nu een kwestie van afwachten meneer"
Rijnmond?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:19 schreef DonRaja het volgende:
Sux stream is ermee gekapt.
Nu maar live commentaar hier volgen...
EL1 zendt het (eindelijk) uitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:19 schreef DonRaja het volgende:
Sux stream is ermee gekapt.
Nu maar live commentaar hier volgen...
hoe kan je daarmee 20 euro winnen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:44 schreef Geo3kant het volgende:
AZ moet wel winnenkrijg ik 20euries jonge.. maar wel flink wat tijd pakken, ze gaan van het weekend punten verspelen tegen Heracles
Toto ofzo?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:21 schreef Adames het volgende:
[..]
hoe kan je daarmee 20 euro winnen?
niet goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |