abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104202973
Zitplaatsen ACHTER het podium? Wtf??
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_104203637
Ben benieuwd hoe snel die weg zijn
pi_104209542
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zitplaatsen ACHTER het podium? Wtf??
achter t podium? As in: backstage? :9 :9
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_104209590
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:51 schreef Apotheose het volgende:

[..]

achter t podium? As in: backstage? :9 :9
Ja, dacht je dat :')
Nee, de kaartjes zijn niet voor niets 44,- ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_104209936
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:52 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ja, dacht je dat :')
Nee, de kaartjes zijn niet voor niets 44,- ;)
Nee ik was alleen maar aan t fantaseren ;) (heus) .

En idd: eensch met de column van Nico! Maar dat gaat niet alleen met coldplay zo.. Das met alles zo. Kuddegedrag.
pi_104225094

_O-

Er is een interview op de site van Coldplay te vinden met de regisseur van de clip. De videoclip was last-minute werk, zo bleek. Idee van de olifanten en de fiets kwam van Chris. :P

Ow en de dierentuin heet Paradise Wildlife Park (londen) :D
pi_104244170
quote:
2012 UK stadium tour announced
11 November 2011 7:00 am
Dates in Coventry, London, Sunderland and Manchester confirmed

Good morning. We're very pleased to announce that Coldplay will play five UK stadium shows in summer 2012. The dates are as follows:

MAY
Tuesday 29 - Coventry Ricoh Arena

JUNE
Friday 1 - London Emirates Stadium
Saturday 2 - London Emirates Stadium
Thursday 7 - Sunderland Stadium of Light
Saturday 9 - Manchester Etihad Stadium

Tickets, costing from £49.50, go on sale at 9am on Friday, 18 November through gigsandtours.com / 0844 854 1360, ticketmaster.co.uk / 0844 847 2312, ticketline.co.uk / 0844 888 9991, ticketfactory.com / 0844 581 9900.

There is a limit of six tickets per person. In the interests of safety, any young person under the age of 14 must be accompanied by an adult and no children under the age of 5 will be allowed.

Members of Coventry City FC, Arsenal FC, Sunderland AFC and Manchester City FC are eligible for a special pre-sale beginning at 9am on Thursday, 17 November. Head to their websites or contact the clubs for info.

Subscribers to O2 also qualify for a pre-sale, beginning at 9am on Wednesday, 16 November. Click here for details of that.

Tickets for persons with disability are available from 9am on Friday, 18 November as follows:
Coventry: Ticket Factory 0844 581 0700
London; Venue Box Office 9.30 – 5pm 020 7619 5050
Sunderland; See Tickets - 0844 995 9577
Manchester; Venue Box Office 9.30 – 5pm - 0161 444 1894

We'll have some news for those of you in North America and Europe soon…

Anchorman
Grote kans dus dat ze in de zomer weer naar de goffert of Arena komen. Ik hoop dat het niet te snel wordt aangekondigd, zo veel geld heb ik niet meer ;(
pi_104244323
Goffet zou koninklijk vet zijn _O_
Arena is wel een superdikke locatie, maar helaas is het geluid daar bagger.

Coldplay moet echt zo fucking rijk zijn :') als ik nou wat van hun geld had, kon ik nog veel vaker naar hun shows :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_104247537
Hmm als ze volgend jaar alweer komen _O- dan sla ik denk ik toch maar over ;(
pi_104263878
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_104305457
quote:
was maar 20min ipv een uur, zoals op tvgids.nl stond. ;( Er kwam ets over sport op de buis na die 20min.

Nou had ik t al gezien maar toch :P Thx voor tip iig :Y
  zondag 13 november 2011 @ 01:04:47 #287
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104305882
Ik snapte ook al niet waarom het zo snel was afgelopen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 14 november 2011 @ 16:46:26 #288
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_104356724
Ik zat naar Howard Stern te luisteren en Chris Martin was te gast, echt een heel goed interview en goed optreden, nu ben ik ook fan van Coldplay *O*
Het nieuwe album is trouwens wel leuk, maar ik vind Paradise juist een van de minste nummers op het album.

En hij zei ook dat hij op de begrafenis van Steve Jobs had opgetreden :o
pi_104416764
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:46 schreef Quisho het volgende:
Ik zat naar Howard Stern te luisteren en Chris Martin was te gast, echt een heel goed interview en goed optreden, nu ben ik ook fan van Coldplay *O*
Het nieuwe album is trouwens wel leuk, maar ik vind Paradise juist een van de minste nummers op het album.

En hij zei ook dat hij op de begrafenis van Steve Jobs had opgetreden :o
join the club :D Leuk interview trouwens :Y

Berichtje van FB:

quote:
Would you like a free download of Every Teardrop Is A Waterfall, Fix You and Viva La Vida live at the American Express UNSTAGED show in Madrid? Then head to http://cldp.ly/unstgdtrks and enter the code qGdYWvVT (best be quick though, as numbers are limited)
pi_104489108
Nelly Furtado ft. Chris Martin - All good things (come to an end) @ 3FM
Geschreven door de held hemzelve :)

Ow trouwens, allemaal posters op stations (heb ze gezien in Heerlen en Den Bosch) van Coldplay van MX :D

[ Bericht 44% gewijzigd door Neo-Mullen op 17-11-2011 20:40:42 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_104492686
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:33 schreef Neo-Mullen het volgende:

Ow trouwens, allemaal posters op stations (heb ze gezien in Heerlen en Den Bosch) van Coldplay van MX :D
Op het station in Breda ook gezien :Y
pi_104494430
quote:

awesome! :D Hier niet ... ;(

ze hebben vanavond opgetreden bij dat Children in Need dingiets: http://www.coldplaying.co(...)=5082419#post5082419

[ Bericht 12% gewijzigd door Apotheose op 17-11-2011 23:38:08 ]
pi_104499136
quote:

Sittard ook gezien van de week ja :D
pi_104518716
Het barst echt van de markplaats oplichters. -O- Of de tickets zijn minimaal ¤ 150 en voor de oorspronkelijke prijs zijn oplichters. Hier een mailwisseling met een andere oplichter. (onderaan beginnen met lezen..) Wr@hotmail.com is de oplichter.

From: M@hotmail.com
To: wr@hotmail.com
Dan kan hij ze mooi naar u opsturen en dan kan ik ze bij u komen afhalen. Ik wil best de extra verzendkosten betalen. Reizen naar amsterdam is geen probleem voor mij.

From: wr@hotmail.com
To: M@hotmail.com
ik ben zijn vrouw die met u mailt hij zit in het buitenland

Sorry, ik wil toch liever de tickets in het echt zien. Bovendien twijfel ik over uw buitenland verhaal, want uw ipadres waarvan u mailt bevind zich in Amsterdam. (*************)

nee helaas niet anders had je ze wel mogen ophalen bij me thuis
ik geef u mijn gegevens en bankrekeningnummer ben betrouwbaar.

K.zaud
ABN AMRO BANK ********

Ik ben nooit zo'n fan van opsturen, omdat ik liever face to face kan zien van wie ik koop en wat ik koop. Maar opsturen mag altijd. Ben je niet voor het concert in Nederland dan? Het duurt nog een maand voor het zover is.

From: wer@hotmail.com
werk in utrecht en woon in amsterdam
maar helaas ben ik momenteel voor me werk in het buitenland en kan ze alleen versturen duurt vanuit hier 48 uur dat u ze in de brievenbus heeft
waar kan ik ze naar toe sturen?

Ik wil ze wel komen ophalen als het een beetje in de buurt is. Woon je in Amsterdam of Utrecht? Want als ik op de andere advertenties klik dan zie ik een adres in Utrecht.

het zijn hardcopy veldkaartje waar kan ik ze naar toe sturen?

To: wer@hotmail.com
Beste s,
Ik heb belangstelling voor je kaartjes.
Zijn het hardcopy tickets? Of e-tickets?
Mvg,
M

[ Bericht 0% gewijzigd door Bosbeetle op 18-11-2011 17:58:15 (persoonlijke gegevens weg!) ]
pi_104520098
:') _O-
pi_104520240
op zich heb ik zo ook wel es een potentiele koper te woord gestaan. Alleen geen buitenland verhaal, maar wel dat ik schreef voor, in dit geval, mn vader in de ik-vorm Alsof ik zelf mn vader was zeg maar :P Maar goed, mn pa is niet zo thuis met computers en internet en heeft geen mailadres . Dus deed ik dat voor m :P

Maar idd, een wankel verhaal van die kaartjesverkoper. Heeft ie niet meer teruggemaild nadat je gzegd had dat ie t wel kon opsturen naar zn vrouw en dat je daar wel ophaalt? En ik zou ook altijd face to face zulke dingen willen afhandelen. Vertrouw niemand eigenlijk op marktplaats. Mn studieboeken koop ik bijv tweedehands bij Bol. Dan heb ik Bol achter de hand als ze me niets toesturen. Maar via Bol kun je vast niet aan kaartjes komen i guess :D
  Moderator vrijdag 18 november 2011 @ 17:57:13 #298
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_104520327
Ik snap dat wekkerstekker ( die bij hotmail aangemeld is) een lul is maar zn email adres en ip adres hier neer zetten doen we maar niet!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_104520404
Nee ik koop ook liever niets zonder iets te zien. De 'verkoper' heeft niet meer gereageerd. Ik zie inderdaad bosbeetle dat je bepaalde dingen gecensureerd hebt. Ik snap dat over de ene kant wel, maar als je op zijn naam of bankrekeningnummer googelt zie je dat hij vaak oplicht.
Dit is een notoire oplichter en die mag wat mij betreft aan de schandpaal.
Dit gaat oa over dezelfde persoon:
http://www.opgelichtopint(...)l?num=1316378258/186

[ Bericht 21% gewijzigd door the85mc op 18-11-2011 18:13:28 ]
pi_104523776
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:59 schreef the85mc het volgende:
Nee ik koop ook liever niets zonder iets te zien. De 'verkoper' heeft niet meer gereageerd. Ik zie inderdaad bosbeetle dat je bepaalde dingen gecensureerd hebt. Ik snap dat over de ene kant wel, maar als je op zijn naam of bankrekeningnummer googelt zie je dat hij vaak oplicht.
Dit is een notoire oplichter en die mag wat mij betreft aan de schandpaal.
Dit gaat oa over dezelfde persoon:
http://www.opgelichtopint(...)l?num=1316378258/186
U've got pm ;)
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')