Ze hebben vast plastic ondergoed aan zodat je geen cameltoe zietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
Toch knap dat ze geen cameltoe hebben...
Hoe..?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:02 schreef Incantrix het volgende:
In other news: mijn moeder is door de passagiersstoel van onze auto gezakt![]()
Ben benieuwd of ik morgen 2 autostoeltjs (met inhoud) en 1 vriendin op de achterbank gepropt krijg
het ideequote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:56 schreef Incantrix het volgende:
Die ene heeft in elk geval wel een onderbroek aan zodat ze niet vacuÃŧm kan zuigen
Hoe vies zal dat wel niet voelen.quote:
Had dat eerder gezegd.... ik was nét op tijd bij een Kruidvat voor sluitingstijd, hebben die klerelijers ze helemaal niet, sniffff.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:56 schreef Diconnected het volgende:
Ik hobbel even naar de kruidvat, moet ik nog kijken voor iemand voor paletjes ofzo?
De moeder of de vriendin?quote:
Ik krijg vooral beeld bij het losmaken ervan (gevolgd door het terugduwen van de ingewanden)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe vies zal dat wel niet voelen.
Ik zie het helemaal voor me!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De moeder of de vriendin?
En mjah, de rugleuning van die stoel was al een beetje wiebelig toen we de auto kochten. Maar het kon nog prima.. Bij het gewicht van mijn liefje. Het gewicht van mijn mķeder, however..![]()
Dus toen lag ze ineens bij Stef op schoot
"Oh hoi schat, duw jij m'n baarmoeder weer even op z'n plek?"quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik krijg vooral beeld bij het losmaken ervan (gevolgd door het terugduwen van de ingewanden)
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En mjah, de rugleuning van die stoel was al een beetje wiebelig toen we de auto kochten. Maar het kon nog prima.. Bij het gewicht van mijn liefje. Het gewicht van mijn mķeder, however..![]()
Ik wist niet eens dat dat konquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:02 schreef Incantrix het volgende:
In other news: mijn moeder is door de passagiersstoel van onze auto gezakt![]()
Ben benieuwd of ik morgen 2 autostoeltjs (met inhoud) en 1 vriendin op de achterbank gepropt krijg
met zo'n schchchchllllppp geluidquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik krijg vooral beeld bij het losmaken ervan (gevolgd door het terugduwen van de ingewanden)
typischquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:12 schreef Incantrix het volgende:
Haha, nou, Stef zei heel droog 'au.' terwijl mijn moeder nog een beetje nasparteldeMaar ik mocht niet stoppen op de parkeerplaats waar we net langskwamen, oh nee hoor, het ging best. En eenmaal net voorbij die parkeerplaats, op een stuk weg zonder ruimte om te stoppen roepen dat ik toch echt even moet parkeren hoor
[/persoonlijke frustratie]
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
yo mama's so fat, she kan kill cars just by sitting in 'em!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:12 schreef Incantrix het volgende:
Haha, nou, Stef zei heel droog 'au.' terwijl mijn moeder nog een beetje nasparteldeMaar ik mocht niet stoppen op de parkeerplaats waar we net langskwamen, oh nee hoor, het ging best. En eenmaal net voorbij die parkeerplaats, op een stuk weg zonder ruimte om te stoppen roepen dat ik toch echt even moet parkeren hoor
[/persoonlijke frustratie]
het kan best bevrijdend zijn hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil mn haar ook afknippen. Ook al is het onmeunig lang en vindt iedereen het zonde en wwet ik ook wel dat korter haar niet minder werk is
Oh gatver.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met zo'n schchchchllllppp geluid
en dan *plop*
Ah, maar korter hoeft niet pittig kort te zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil mn haar ook afknippen. Ook al is het onmeunig lang en vindt iedereen het zonde en wwet ik ook wel dat korter haar niet minder werk is
Mental images, i haz em!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zo'n hysterisch wijf bij de EHBO met haar benen in de lucht op een brancard. En dan zo'n meneer de dokter die zegt 'kijkt u maar even weg mevrouw, dit doet maar éventjes pijn.' en dan *RATS* als een pleister.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met zo'n schchchchllllppp geluid
en dan *plop*
Shut upquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het kan best bevrijdend zijn hoor
besides, je hebt al drie kinderen, dus dan hoort het er ook wel een beetje bij
Cousin It?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Shut up
Nee joh maar ik ook maar een kort wijfke, en ik besta nu bijna uit meer haar dan lijf. De verhoudingen zijn een beetje zoek...
quote:
in Salem willen ze zulke types graag hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Shut up
Nee joh maar ik ook maar een kort wijfke, en ik besta nu bijna uit meer haar dan lijf. De verhoudingen zijn een beetje zoek...
rare fantasie, you haz itquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zo'n hysterisch wijf bij de EHBO met haar benen in de lucht op een brancard. En dan zo'n meneer de dokter die zegt 'kijkt u maar even weg mevrouw, dit doet maar Êventjes pijn.' en dan *RATS* als een pleister.
*fade out*
Volgende scène: beduusd wijf vertelt aan bezorgde familie dat ze Êcht nog vier meter darm over heeft.
Cousin Itt is tof.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Daar heeft het wel wat van weg ja
Dat.quote:
noooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb net een invite gekregen voorOccupy
Ik heb nu ineens visioenen van die ene Oompa Loompaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Shut up
Tussen heeeel lang en heel kort zit ook nog heel veel hequote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Shut up
Een Wookie?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Tussen heeeel lang en heel kort zit ook nog heel veel he
Ik zit letterlijk met eenquote:
zit je in dat linkse werkschuwe bolwerk ja?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb net een invite gekregen voorOccupy
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:22 schreef Incantrix het volgende:
(En dan heb ik nog niet eens verteld hoe dat blauwe pakje als een soort van mismaakte leeggelopen ballonflubber tussen haar benen geplakt zit, want dat was gecensureerd)
Blijkbaar.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit je in dat linkse werkschuwe bolwerk ja?
Ze zijn aan het expanden, maar werken blijkbaar met "exclusieve invites"quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit je in dat linkse werkschuwe bolwerk ja?
Een wát?quote:
quote:Wat dan precies ? Hoe dan Precies? Wat zijn de oplossingen?
Dat weten we niet, maar weet je, dat hoeven we ook niet te weten.
Ik wil zo'n kapsel als Scarlet Johansson nu heeft in een D&Greclame, kort maar niet té en mooi met krulquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:18 schreef Incantrix het volgende:
Of een beetje een asymmetrische coupe kaboem
I like
quote:
"quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Een wát?Ah MONSTERS!
Ik moest net heel hard lachen om 'moet je me niet wat vragen'? Echt zo'n wijf die dan een heel huwelijksaanzoek in scene heeft laten zetten en die haar vent er dan in luist om haar te vragen om met hem te trouwen, en dan zegt ze "ik had dit echt niet verwacht"
Aaaaaaahhhhhhh
sowieso, dat hele concept isquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Een wÃĄt?Ah MONSTERS!
Ik moest net heel hard lachen om 'moet je me niet wat vragen'? Echt zo'n wijf die dan een heel huwelijksaanzoek in scene heeft laten zetten en die haar vent er dan in luist om haar te vragen om met hem te trouwen, en dan zegt ze "ik had dit echt niet verwacht"
Aaaaaaahhhhhhh
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Dekomt niet meer van mijn smoelwerk af vanavond.
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Echt.quote:
Die Marilyn Monroe-look?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik wil zo'n kapsel als Scarlet Johansson nu heeft in een D&Greclame, kort maar niet té en mooi met krul
Truequote:
Net als communisme, ontwikkelingswerk en een open relatie, zitten best leuke ideetjes achter, BUT IT DOENS'T WORK!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt.![]()
Maar ze willen dus gewoon dat de banken ploffen. Beurscrash, dank je de koekoek.
Ik beschouw mijzelf best als heel links, maar ik vraag mij werkelijk af waar die mensen over klagenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt.![]()
Maar ze willen dus gewoon dat de banken ploffen. Beurscrash, dank je de koekoek.
Het doet pijn aan m'n ogen.quote:Op zaterdag 29 oktober wordt het tijd dat Alkmaar volgt in de voetsporen van New York, van Amerika, Europa, Azië, van heel de wereld.
Van Amsterdam, van Den Haag.
Tijd dat we ons aansluiten bij dit wereldwijde protest, deze roep om verandering.
Steeds meer mensen zien, dat het niet goed gaat met onze economie, dat er erg lang slecht toezicht op is geweest en niet goed mee om is gegaan. Het gaat zelf zo ver, misschien zijn we toe aan een nieuw economisch systeem.
Want het lijkt erop dat dit systeem niet houdbaar is. In ieder geval is het voor vele duidelijk dat het niet verder kan gaan zoals het nu gaat. Er wordt op de beurs gespeculeerd, er wordt gegokt, met welk geld ? met ons geld, het geld van de burger. Het geld dat op de banken staat, wordt gebruikt om mee te beleggen, om mee te gokken, in de hoop hier meer geld mee te verdienen. Als dit goed gaat, wie krijgt dit extra geld, jij krijgt 5% rente, en de banken krijgen de rest, in de bonussencultuur in veel gevallen zelfs de bankdirecteuren. Maar nu, gaat het fout, en wat blijkt dit keer komt het niet op rekening van de banken, nee nu mogen de gewone mensen het gaan betalen, de regering geeft miljarden van belastingcenten aan banken om ze in stand te houden.
Dit verhaal kan nog veel langer, over allerlei mistanden van dit systeem.
Het punt is, dat wij het niet meer pikken, dat we verandering willen.
Wat dan precies ? Hoe dan Precies? Wat zijn de oplossingen?
Dat weten we niet, maar weet je, dat hoeven we ook niet te weten.
Waar het om gaat is dat we verandering willen, dat we het niet zo willen. Dat het tijd is om te gaan praten over hoewel, want inderdaad, het is belangrijk erachter te komen wat we dan wel willen. Maar daar mogen best is even rustig over gaan praten en dat is ook precies waar de Occupy demonstraties voor zijn, een signaal afgeven maar ook om met z'n alle te praten over wat willen we nou eigenlijk, als dit het niet is, hoe moet het dan wel.
Dat is waarvoor wij bijengaankomen, de 29e beginenen we maar we gaan niet weg tot dat we een goede oplossing hebben.
hehehe, qftquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Net als communisme, ontwikkelingswerk en een open relatie, zitten best leuke ideetjes achter, BUT IT DOENS'T WORK!!!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Net als communisme, ontwikkelingswerk en een open relatie, zitten best leuke ideetjes achter, BUT IT DOENS'T WORK!!!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
linkse alkmaarder hooligans! World domination!!!
Dat dus... ik heb er ene paar in behandleing en die hebben het dan over hun zware leven...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
en hoezo, ons geld. Wie denk je dat hun kunstenaarsuitkering betaalt?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
ijs, belgie moet lukken! Hebben ze toch geen regering!!
Grote kerk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:38 schreef Whoopdidoo het volgende:
Whut waar in Alkmaar? Ik wilde net even shoppen volgende week, maar dan moet ik wel weten welke plekken te ontwijken.
Wat is dat?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:39 schreef megamandy het volgende:
Ik wil zo graag naar Frozen Planet kijken op de BBC maar ik vind het soms allemaal zo zielig
Ja, dat kan ook ja... Ik dacht, ik maak er nog iets intellectueels van...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Klaverjassen? Eerder zichzelf suf te blowen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook ja... Ik dacht, ik maak er nog iets intellectueels van...
Ow die is te ontwijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grote kerk.
Maar er komen op dit moment iets van tien mensen. Alkmaar, jeweetz.
Mweh, ik weet wel ongeveer wie het zijn en op zich kijk ik er niet van op.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:40 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ow die is te ontwijken
Ik snap die mensen niet zo.
Weer een serie documentaires van sir David Attenborough. Net zoals Life. Alleen is het een beetje zieligquote:
Of een carnavalsmaskerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Best heel jammer eigenlijk datgeen PI is.
Omdat ej eruit ziet als elitair Arisch tuig?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, ik weet wel ongeveer wie het zijn en op zich kijk ik er niet van op.
Maar ik vraag me echt af waarom ik wel een invite krijg en anderen uit z'n vriendenlijst niet.
Naja ik ben ook diabeet dus als ik vrijdagochtend helemaal niks eet loopt het slecht af met mequote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ben je nog lekker aan het eten en drinken? Ga er vanuit dat je vanaf morgenavond niet meer mag eten enzo?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Omdat ej eruit ziet als elitair Arisch tuig?
dat monteren ze expres zoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Weer een serie documentaires van sir David Attenborough. Net zoals Life. Alleen is het een beetje zieligOrka's die met z'n vijven achter een zeehond aanzitten, wat met hem spelen en dan zie je dat ze hem op het laatste heeeel langzaam aan zijn staart de zee intrekken
Ik kan heel goed Sir David nadoenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Weer een serie documentaires van sir David Attenborough. Net zoals Life. Alleen is het een beetje zieligOrka's die met z'n vijven achter een zeehond aanzitten, wat met hem spelen en dan zie je dat ze hem op het laatste heeeel langzaam aan zijn staart de zee intrekken
ik bestel vast 4 potten gele schmink!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Of een carnavalsmasker
We kunnen wel een keer tijdens een meet elkaar zo opmaken
Oh nee,
Ah, die band zocht ik van de week de naam van.quote:
;-)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
ach, het ligt er bij die kapsels ook maar net aan wie het draagt.
Pittig kort bij boze lesbienne / punkchick: top!
Pittig kort bij suffe huismoeder op crocs / limburgse vrouwen met midlife crisis: flop!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik bestel vast 4 potten gele schmink!
zo van, zeg dan niksquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Stagiaire vandaag:
zij: Er heeft iemand gebeld voor je
ik: Wie dan?
zij: Weet ik niet precies, het klonk officieel
ik: eersttoen
![]()
toen weer
en uiteindelijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ARGGGGGGG
Ik heb nog wel wat eyelinerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik bestel vast 4 potten gele schmink!
Vette muziekquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, die band zocht ik van de week de naam van.
Ik omschreef het aan een collega, maar ja, daar kwam ik weer niet uit... en dat terwijl ik vandaag een patiënt met een triggerfinger had
Hoe moeilijk is het... damn...quote:
Jasicher!quote:
Ja die is heel rock en rollquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jasicher!
En ook zo cool hoe die gast eruit ziet
Is het zo'n type wat 0,0 initiatief neemt? Zat mijn klas op de hbo-v vol meequote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het... damn...
Vandaag kon ik mijn geduld niet meer bewaren en heb ik haar echt in het bijzijn van 4 anderen uitgekafferd. Ja, en toen zielig janken he, de kuttekop
joh, de Here vangt haar tranen wel opquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het... damn...
Vandaag kon ik mijn geduld niet meer bewaren en heb ik haar echt in het bijzijn van 4 anderen uitgekafferd. Ja, en toen zielig janken he, de kuttekop
Je moest aan zn vinger trekken en dan liet ie een scheet?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, die band zocht ik van de week de naam van.
Ik omschreef het aan een collega, maar ja, daar kwam ik weer niet uit... en dat terwijl ik vandaag een patiënt met een triggerfinger had
mooi, maar duuuurquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:48 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb dringend UD oogpotloden nodig.
Maar eerst moest ik maar eens even een tukje doen.. Sweet dreams, dames
Ik liep weg en zei daarna ietsjes te hard dat ze als ze er allemaal geen zin in had, dan maar snel moest trouwen met een of andere gereformeerde boer en 20 kids moest gaan krijgenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
joh, de Here vangt haar tranen wel op
Ze is onbeschrijflijk, in all ways... and not in positive ways....quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is het zo'n type wat 0,0 initiatief neemt? Zat mijn klas op de hbo-v vol meeOnee, correctie sommige mensen namen wel initiatief maar die zijn na de propedeuse allemaal iets anders gaan doen
sekreetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik liep weg en zei daarna ietsjes te hard dat ze als ze er allemaal geen zin in had, dan maar snel moest trouwen met een of andere gereformeerde boer en 20 kids moest gaan krijgen
Veel te duur joh, zijn toch ook goede goedkopere alternatieven?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:48 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb dringend UD oogpotloden nodig.
Maar eerst moest ik maar eens even een tukje doen.. Sweet dreams, dames
Kom jij ook naar de meet? Gaat gezellig wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik liep weg en zei daarna ietsjes te hard dat ze als ze er allemaal geen zin in had, dan maar snel moest trouwen met een of andere gereformeerde boer en 20 kids moest gaan krijgen
Ja maar HEBBEN.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Veel te duur joh, zijn toch ook goede goedkopere alternatieven?
Dat doe ik dus in professionele omgang normaal echt niet, tenzij je me heeeeeel erg tergt.quote:
Nee, ik kan denk ik niet, waarschijnlijk een ander feestje dan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Kom jij ook naar de meet? Gaat gezellig worden
Wij zijn veul leukerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee, ik kan denk ik niet, waarschijnlijk een ander feestje dan.
Ik wou juist om het plaatje vragen.quote:
Milani en ELF (Studio) zouden goede alternatieven hebben, ikzelf heb een zwart en bruin potlood van Sephora die echt geweldig zijn, maar die hebben ze alleen in zwart en bruin, da's jammer, want ze zijn briljantquote:
Da's zeker waar, maar sociale verplichtingen enzoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wij zijn veul leukerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Is dat Triggerfinger of Sela Sue?quote:
Nee, want ik vind haar niet leuk.quote:
Beiden!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is dat Triggerfinger of Sela Sue?
Neh, gewoon doorgestuurd naar Dokter Bibberquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je moest aan zn vinger trekken en dan liet ie een scheet?
Vent zit wat te kijken dus ik heb geen geluid aan, luister het morgen ofzo welquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Beiden!. Echt een super goeie cover (nu is het origineel ook kut), lekker rocken!
He, waar heb je mijn trouwfoto's vandaan?quote:
Reuzel?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
En of ik wat weet om snorren in model te brengen. Uuuuuhm.
een scheermes 14.gifquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
En of ik wat weet om snorren in model te brengen. Uuuuuhm.
Feesboek!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
He, waar heb je mijn trouwfoto's vandaan?![]()
Daar gelooft 'ie niet in.quote:
hoax, jouw man is veel slanker!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
He, waar heb je mijn trouwfoto's vandaan?![]()
Oeh .tk kan niet mis gaanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:03 schreef BGTes het volgende:
Ik heb weer een topblog ontdekthttp://www.missmake-up.tk/
Ik moet huilenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:03 schreef BGTes het volgende:
Ik heb weer een topblog ontdekthttp://www.missmake-up.tk/
Ja, dat is dan wel weer zoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoax, jouw man is veel slanker!
Foundation gekocht.. 3 stuks.. niet geprobeerd.. 'oh hij is wel heel erg licht'quote:
Mijn mond vloektquote:
Mijn aars brulde netquote:
Dat had 'ie zonder dat blog ook wel gedaan.quote:
"Vandaag ga ik het over de max oogpotloodjes hebben,deze oogpotloodjes kan je bij de action kopen voor maar ¤0,69 cent voor 3 stuks dan,als je meer over deze oogpotloodjes wilt weten lees dan snel veder,less dan snel veder whauwhauw,oke nu normaal lees plz snel veder:"quote:
quote:Anoniem zei
Waarom hebben je foto's altijd een roze tint????
quote:ipekgul zei
dat komt omdat ik een gestreepten behang heb van de kleuren rood en rozen en deze foto heb ik in de avond gemaakt maar sorry als je het vervelend vindt
Harde klinkers, zachte stinkersquote:
Die blog trok hem net voer de streepquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat had 'ie zonder dat blog ook wel gedaan.
True.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:16 schreef Mss het volgende:
Aah dat lijkt me eigenlijk wel een lief meiske. Ze is 13 ofzo, en niet zo goed in Nederlands, maar ze lijkt me verder wel schattig. Het is geen Klau ofzo
Ze is ook turksquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Nou, die tattoo is best goed gelukt. Verder ziet ze eruit als de 40-jarige Turkse schoonmaakster van mijn werk
Klau is gewoon psychiatrisch patiënt o.i.d.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:16 schreef Mss het volgende:
Aah dat lijkt me eigenlijk wel een lief meiske. Ze is 13 ofzo, en niet zo goed in Nederlands, maar ze lijkt me verder wel schattig. Het is geen Klau ofzo
Ja, die is best goed toch, lees is in alle reviews.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:16 schreef Puckzzz het volgende:
Teruglezen
Ik ben nog maar bij de concealer van Catrice....(die trouwens ook primer verkoopt, best fijne)
Ik kan het ook anders bekijken, als iedereen steengoed was in Nederlands, zou ik totaal geen baankans hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is haar Nederlands beroerd, maar ze doet het voor de lol. Het is geen Macha
Dat had ik wel al gezien aan de taalfouten, toen zag ik de foto en wist ik het zekerquote:
Mascha begon ook zo.... en haar Nederlands is ook behoorlijk beroerd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is haar Nederlands beroerd, maar ze doet het voor de lol. Het is geen Macha
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:19 schreef princess-a het volgende:
Ik deed net een arbo oefening, omdat ik zo vaak last heb van m'n rug
1. Rugoefening
Zit rechtop, met rechte ruggegraat
Leg uw handen in uw nek en duw uw ellebogen naar achteren
Laat uw armen langzaam in uw schoot zakken en ontspan uw rug
hoor ik zo voor, bij mn 80 euro bh, KNAK!
godgloeiende********
Nonquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:19 schreef princess-a het volgende:
1. Rugoefening
godgloeiende********
Een Arbo-oefening?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:19 schreef princess-a het volgende:
1. Rugoefening
godgloeiende********
prrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Naah. Daar zijn veel geschiktere figuren voor.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:21 schreef Mss het volgende:
Ik vind het iig geen reden om haar voor de gek te houden. Het meisje is 13 en hartstikke bescheiden. Het is geen "OH KIJK WAT BEN IK TOCH AWESOME" figuur.
Heb ik hier vandaan gepluktquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Een Arbo-oefening?
Trouwens een butt-oefening, wie heeft je dat gegeven?![]()
En te dure BH's![]()
Alle echt dure die ik had gingen binnen no time naar zijn grootje.
Ik heb ze liever een beetje doorbakken, warm vlees is veel lekkerder dan rauw vlees.quote:
Precies, dit meisje heeft van zichzelf denk ik ook niet echt het idee dat ze geweldig. Een Klau bijvoorbeeld heeft dit wel, daar mag je dan best mee spotten. Maar dit meisje lijkt me liefquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naah. Daar zijn veel geschiktere figuren voor.
En de groetjens doen van ons?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind het trouwens echt wel een idee om Mascha een soort van goed-maak-presentje te geven
Wie is hiervoor in?
Medium danquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ze liever een beetje doorbakken, warm vlees is veel lekkerder dan rauw vlees.
Ik vind 'r wel schattig eigenlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Precies, dit meisje heeft van zichzelf denk ik ook niet echt het idee dat ze geweldig. Een Klau bijvoorbeeld heeft dit wel, daar mag je dan best mee spotten. Maar dit meisje lijkt me lief
Je weet wel dat discrimineren verboden is hé? Ook al gaat het dan om wie je wel of niet mag bespotten, het blijft discriminatiequote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Precies, dit meisje heeft van zichzelf denk ik ook niet echt het idee dat ze geweldig. Een Klau bijvoorbeeld heeft dit wel, daar mag je dan best mee spotten. Maar dit meisje lijkt me lief
Ik ook hoor, maar voor mensen onder de 16 maak ik een uitzonderingquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind 'r wel schattig eigenlijk.![]()
Alleen taal ben ik gewoon een asshole mee.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je weet wel dat discrimineren verboden is hé? Ook al gaat het dan om wie je wel of niet mag bespotten, het blijft discriminatie
Ik niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar voor mensen onder de 16 maak ik een uitzondering
Is die primer fijn ja?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:16 schreef Puckzzz het volgende:
Teruglezen
Ik ben nog maar bij de concealer van Catrice....(die trouwens ook primer verkoopt, best fijne)
Die zaal is ook best tof trouwens.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:29 schreef Diconnected het volgende:
Alles doet pijn lalalalalalalalaaaaaaa
Butt-site. Sowieso elke "professionele oefening" waarin gesproken wordt over ruggegraat mag je schrappen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb ik hier vandaan gepluktAls je betere weet?
En dure bh's zijn dan misschien niet kwalitatief beter dan goedkope, maar ze worden tenminste wel gemaakt in maat G
Kutquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:29 schreef Diconnected het volgende:
Nah, mijn bagger blijft toch wel.quote:
Gracias! Heb hem net aangeslingerdquote:
Daarom zeg ik bijscholen en niet omscholen. Er is altijd plek voor meer muziekquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, mijn bagger blijft toch wel.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:29 schreef Diconnected het volgende:
Stageplannen zijn ook kut. Zeker ook omdat veel HBO's hun stagiairs kut voorbereiden en met een vage opdracht/doelen wegsturen richting stage.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is die primer fijn ja?
Oh hai, daar ben ik weer. Ik faal in stagewerkplannen trouwens, maar dat komt ook gedeeltelijk door hoe onduidelijk mijn stage is.
En ik kende ze al.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Daarom zeg ik bijscholen en niet omscholen. Er is altijd plek voor meer muziek
Sowieso! Vanaf zowel HBO als stage is 't vaag!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Stageplannen zijn ook kut. Zeker ook omdat veel HBO's hun stagiairs kut voorbereiden en met een vage opdracht/doelen wegsturen richting stage.
Oh ja, dat dus.quote:
I'm in.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, dat dus.
Met onze gezichten gekleurd als een
wat voor stageplaats had jij ook alweer?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Sowieso! Vanaf zowel HBO als stage is 't vaag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Het haar van de zanger.quote:
Rolmodel... mooie woordspeling gezien dat jurkjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:34 schreef megamandy het volgende:
Ik wil het ook goedmaken met Mascha, ze is mijn rolmodel
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat voor stageplaats had jij ook alweer?
(als je maar niet mijn stagiaire blijkt te zijn![]()
![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ha, neeee!
Ik loop stage bij een buurtproject waarbij een gezamenlijke pedagogische visie opgezet wordt. Maar wat we nou precies gaan doen wisselt eens in de 2 weken oid.
Ja ik ook hoor, en ook omdat ik denk dat ze niet helemaal in staat is zichzelf met een kritische blik te bekijken. Ze is duidelijk geestelijk of psychisch minder begaafd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben het zeer oneens met de stelling dat klau denkt dat ze geweldig is. Klau is vrij simpel, maar waar zie je haar zichzelf ooit ophemelen?
Niet zozeer zichzelf ophemelen, maar idd ook niet in staat zijn om kritisch naar zichzelf te kijken. Dat verwacht ik van een meisje van 13 niet, maar van een meid van de leeftijd van Klau wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, en ook omdat ik denk dat ze niet helemaal in staat is zichzelf met een kritische blik te bekijken. Ze is duidelijk geestelijk of psychisch minder begaafd.
Als je niet mentally challenged bent welquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Niet zozeer zichzelf ophemelen, maar idd ook niet in staat zijn om kritisch naar zichzelf te kijken. Dat verwacht ik van een meisje van 13 niet, maar van een meid van de leeftijd van Klau wel.
Stap eruit nu je nog kuntquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ha, neeee!
Ik loop stage bij een buurtproject waarbij een gezamenlijke pedagogische visie opgezet wordt. Maar wat we nou precies gaan doen wisselt eens in de 2 weken oid.
Hiiii, klopt wel redelijk. Ga jullie niet vervelen met alle gradaties grefo enzo. Veelste ingewikkeld, al die verschillende kerken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
Albino is wel christen maar geen grefo
( toch?)
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:38 schreef Stormqueen het volgende:
Achja. Beetje mensen afzeiken blijft leuk
Ik blijf het ook overwegen hoor. Alleen alles wat ik via de kinderwerker doe is echt superleuk en we krijgen wel steeds meer praktische opdrachten enzo. Maar frustrerend is het wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Stap eruit nu je nog kunt![]()
Even heerlijk kort door de bocht: al dat soort werkers en SPH-ers enzo zijn dat soort lui...
Lullen een eind in de ruimte, durven nooit beslissingen te nemen en zwammen maar door en door en als je dan denkt dat je het snapt (want, altijd vaag en zweverig), gooien ze het hele plan weer om![]()
Zover mijn frustratie
Sorry, ben een beetje edgy vandaag
Nouja, het heet Gereformeerd Vrijgemaakt. Maar is niet echt grefo.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben een grefo, gradatie 2a, artikel 9, lid 4 t/m 7. Da's mijn stroming
Whehehehe.
Nee hoor, snap dat het wat lastig ligt om uit te leggen AlbinoB.
Ik heb ook niet zoveel tegen gelovigen, maar wel tegen mijn stagiaire
That's a negative Skjoequote:
Nah, ze is niet zwaar verstandelijk beperkt hoor. Ze is idd wel challenged, maar niet dusdanig dat ze helemaal niet zelfstandig kan denken. Ik vind het bij zo'n mensen moeilijk inschatten in hoeverre ze in staat zijn tot zelfreflectie. Feit is wel dat Klau haar blog heel serieus neemt, en ook foto's achter een wachtwoord zet als ze merkt dat we hier met haar spotten. Ze is geen helder licht, maar ik denk niet dat ze niet in staat is tot zelfreflectie. Ik denk eerder dat ze het gewoon niet wil.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je niet mentally challenged bent wel
Een soort liberale grefoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, het heet Gereformeerd Vrijgemaakt. Maar is niet echt grefo.
[..]
Maar tegen zulke gelovigen heb ik ook wel een beetje iets, vind niet dat je dingen wel of niet moet doen "omdat het zo hoort".
True, maar ze blogt ook maar zelden. Da's trouwens wel jammerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Nah, ze is niet zwaar verstandelijk beperkt hoor. Ze is idd wel challenged, maar niet dusdanig dat ze helemaal niet zelfstandig kan denken. Ik vind het bij zo'n mensen moeilijk inschatten in hoeverre ze in staat zijn tot zelfreflectie. Feit is wel dat Klau haar blog heel serieus neemt, en ook foto's achter een wachtwoord zet als ze merkt dat we hier met haar spotten. Ze is geen helder licht, maar ik denk niet dat ze niet in staat is tot zelfreflectie. Ik denk eerder dat ze het gewoon niet wil.
Ik ben een afvallige (Rooms) Katholiek (zoals een goed Katholiek betaamd dusquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, het heet Gereformeerd Vrijgemaakt. Maar is niet echt grefo.
[..]
Maar tegen zulke gelovigen heb ik ook wel een beetje iets, vind niet dat je dingen wel of niet moet doen "omdat het zo hoort".
Ja maar is alleen stage, en maar tot maart. Dus dan heb ik een paar maanden zomaar 2 vrije dagen!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb altijd het idee dat je uiteindelijk niet zoveel bereikt. Ik zou na een jaar zwaar gefrustreerd opstappen denk ik. Ik moet vooruit om het leuk te vinden, dingen echt bereiken.
Nee, Macha is echt heel ernstig. Maar ik vond het gewoon een beetje flauw om zo'n meisje wat nog heel jong is aan te vallen op haar spellen. Ik kan daar ook heel slecht tegen maar ik vond het zo'n lief meisjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True, maar ze blogt ook maar zelden. Da's trouwens wel jammerdua mascha-ambities zijn er volgens mij niet
Ik denk dat ze een stuk slechter is dan ze lijkt. En ik verdenk haar van MS met wat ze blogte over een oogzenuwontsteking, en als ik zie hoe ze typt, de structuur waarin ze iets zegt en schrijft.... tsja... nou ja ik hoop het niet voor haar en ik hoop dat ze er zelf vooral geen last van heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Nah, ze is niet zwaar verstandelijk beperkt hoor. Ze is idd wel challenged, maar niet dusdanig dat ze helemaal niet zelfstandig kan denken. Ik vind het bij zo'n mensen moeilijk inschatten in hoeverre ze in staat zijn tot zelfreflectie. Feit is wel dat Klau haar blog heel serieus neemt, en ook foto's achter een wachtwoord zet als ze merkt dat we hier met haar spotten. Ze is geen helder licht, maar ik denk niet dat ze niet in staat is tot zelfreflectie. Ik denk eerder dat ze het gewoon niet wil.
quote:
Yay, allemaal heel? Heb behoorlijk moeten frottenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:43 schreef Diconnected het volgende:
Oh skjoe ik had vandaag de muppets binnen
Da's een mooi vooruitzichtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar is alleen stage, en maar tot maart. Dus dan heb ik een paar maanden zomaar 2 vrije dagen!
En dan doe ik volgend jaar wel weer een echt leerzame.
Da's waar, we moeten boos worden op het onderwijs in rotterdam. Wat een blamagequote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, Macha is echt heel ernstig. Maar ik vond het gewoon een beetje flauw om zo'n meisje wat nog heel jong is aan te vallen op haar spellen. Ik kan daar ook heel slecht tegen maar ik vond het zo'n lief meisje
Zal ik naar Rotterdam emigreren?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's waar, we moeten boos worden op het onderwijs in rotterdam. Wat een blamage
In welke regio woon je dan ergens? Mijn vriend woont namelijk in Zeeuws-Vlaanderen en daar in Axel enzo schijnt het wel heel streng te zijn allemaalquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Verschilt ook weer per gemeente weet je, hoe 'streng' het is. Wij neigen qua kerkdienst naar Evangelisch, maar qua leer dan weer niet. Zoals ik zei, ingewikkeld!
En van Ruben de zanger, prrrrrrrrquote:
Ja allemaal heelquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Yay, allemaal heel? Heb behoorlijk moeten frotten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |