Ze hebben vast plastic ondergoed aan zodat je geen cameltoe zietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
Toch knap dat ze geen cameltoe hebben...
Hoe..?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:02 schreef Incantrix het volgende:
In other news: mijn moeder is door de passagiersstoel van onze auto gezakt![]()
Ben benieuwd of ik morgen 2 autostoeltjs (met inhoud) en 1 vriendin op de achterbank gepropt krijg
het ideequote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:56 schreef Incantrix het volgende:
Die ene heeft in elk geval wel een onderbroek aan zodat ze niet vacuüm kan zuigen
Hoe vies zal dat wel niet voelen.quote:
Had dat eerder gezegd.... ik was nét op tijd bij een Kruidvat voor sluitingstijd, hebben die klerelijers ze helemaal niet, sniffff.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:56 schreef Diconnected het volgende:
Ik hobbel even naar de kruidvat, moet ik nog kijken voor iemand voor paletjes ofzo?
De moeder of de vriendin?quote:
Ik krijg vooral beeld bij het losmaken ervan (gevolgd door het terugduwen van de ingewanden)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe vies zal dat wel niet voelen.
Ik zie het helemaal voor me!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De moeder of de vriendin?
En mjah, de rugleuning van die stoel was al een beetje wiebelig toen we de auto kochten. Maar het kon nog prima.. Bij het gewicht van mijn liefje. Het gewicht van mijn móeder, however..![]()
Dus toen lag ze ineens bij Stef op schoot
"Oh hoi schat, duw jij m'n baarmoeder weer even op z'n plek?"quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik krijg vooral beeld bij het losmaken ervan (gevolgd door het terugduwen van de ingewanden)
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En mjah, de rugleuning van die stoel was al een beetje wiebelig toen we de auto kochten. Maar het kon nog prima.. Bij het gewicht van mijn liefje. Het gewicht van mijn móeder, however..![]()
Ik wist niet eens dat dat konquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:02 schreef Incantrix het volgende:
In other news: mijn moeder is door de passagiersstoel van onze auto gezakt![]()
Ben benieuwd of ik morgen 2 autostoeltjs (met inhoud) en 1 vriendin op de achterbank gepropt krijg
met zo'n schchchchllllppp geluidquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik krijg vooral beeld bij het losmaken ervan (gevolgd door het terugduwen van de ingewanden)
typischquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:12 schreef Incantrix het volgende:
Haha, nou, Stef zei heel droog 'au.' terwijl mijn moeder nog een beetje nasparteldeMaar ik mocht niet stoppen op de parkeerplaats waar we net langskwamen, oh nee hoor, het ging best. En eenmaal net voorbij die parkeerplaats, op een stuk weg zonder ruimte om te stoppen roepen dat ik toch echt even moet parkeren hoor
[/persoonlijke frustratie]
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
yo mama's so fat, she kan kill cars just by sitting in 'em!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:12 schreef Incantrix het volgende:
Haha, nou, Stef zei heel droog 'au.' terwijl mijn moeder nog een beetje nasparteldeMaar ik mocht niet stoppen op de parkeerplaats waar we net langskwamen, oh nee hoor, het ging best. En eenmaal net voorbij die parkeerplaats, op een stuk weg zonder ruimte om te stoppen roepen dat ik toch echt even moet parkeren hoor
[/persoonlijke frustratie]
het kan best bevrijdend zijn hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil mn haar ook afknippen. Ook al is het onmeunig lang en vindt iedereen het zonde en wwet ik ook wel dat korter haar niet minder werk is
Oh gatver.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met zo'n schchchchllllppp geluid
en dan *plop*
Ah, maar korter hoeft niet pittig kort te zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil mn haar ook afknippen. Ook al is het onmeunig lang en vindt iedereen het zonde en wwet ik ook wel dat korter haar niet minder werk is
Mental images, i haz em!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zo'n hysterisch wijf bij de EHBO met haar benen in de lucht op een brancard. En dan zo'n meneer de dokter die zegt 'kijkt u maar even weg mevrouw, dit doet maar éventjes pijn.' en dan *RATS* als een pleister.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met zo'n schchchchllllppp geluid
en dan *plop*
Shut upquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het kan best bevrijdend zijn hoor
besides, je hebt al drie kinderen, dus dan hoort het er ook wel een beetje bij
Cousin It?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Shut up
Nee joh maar ik ook maar een kort wijfke, en ik besta nu bijna uit meer haar dan lijf. De verhoudingen zijn een beetje zoek...
quote:
in Salem willen ze zulke types graag hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Shut up
Nee joh maar ik ook maar een kort wijfke, en ik besta nu bijna uit meer haar dan lijf. De verhoudingen zijn een beetje zoek...
rare fantasie, you haz itquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zo'n hysterisch wijf bij de EHBO met haar benen in de lucht op een brancard. En dan zo'n meneer de dokter die zegt 'kijkt u maar even weg mevrouw, dit doet maar éventjes pijn.' en dan *RATS* als een pleister.
*fade out*
Volgende scène: beduusd wijf vertelt aan bezorgde familie dat ze écht nog vier meter darm over heeft.
Cousin Itt is tof.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Daar heeft het wel wat van weg ja
Dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |