Alles wordt weer lekker vooruit geschoven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:02 schreef Stereotomy het volgende:
Hey krakkie ben je een niet afgevallen?
Kan iemand me vertellen of die deal van vanochtend nou goed is voor Europa of niet?Iedereen juicht wel, maar dat geld mot ergens vandaan komen?
Ha, mij bekende taktiekquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Alles wordt weer lekker vooruit geschoven..
Ga ook de politiek inquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:02 schreef borisz het volgende:
Even langs de slijterij geweest om een bierpakketje samen te stellen voor een verjaardag van morgenavond. Nederlands bierpakketje van de minder bekendere merken
Joh, men moet allang blij zijn dat ze met elkaar praten zonder heftige discussies, dreigementen of geweldquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:11 schreef borisz het volgende:
Er staat weinig concreets in. We beloven dit, zullen werken aan, maar concreet wij gaan dit nu instellen/aanpakken/bla bla bla NIETS.
Zoals merkel gisteren met haar: als de euro valt is vrede in Europa niet meer vanzelfsprekend..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Joh, men moet allang blij zijn dat ze met elkaar praten zonder heftige discussies, dreigementen of geweld.
Je hebt geen gekleurde media nodig met dat soort uitspraken!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:20 schreef DarkElf het volgende:
Zoals merkel gisteren met haar: als de euro valt is vrede in Europa niet meer vanzelfsprekend..
Semi godwinnetjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Zoals merkel gisteren met haar: als de euro valt is vrede in Europa niet meer vanzelfsprekend..
Lekkerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Net aangekomen in Kroatie, helaas regent het. Maar de temperatuur is goed en morgen wordt het beter. Heerlijk om hier weer te zijn, zit in de Buurt van Split in een apartement in een oude stadskern die uit 1400 nogwat is, geen autos, alleen voetgangers.
Heerlijk wat een rust.
Net een welkomsborrel op, zelfgemaakte kruidenschnaps op basis van een treste.
Maandag val ik 20 nietjes af!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:02 schreef Stereotomy het volgende:
Hey krakkie ben je een niet afgevallen?
haha als je het filmpje opent zie je de tips die zijn gegeven. het zou wel heel vreemd zijn als het dat is maar thanks voor t meedenken. ik heb q music al gesms't maar ik twijfel erg over mn antwoordquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:09 schreef golfer het volgende:
Het openen en sluiten van een tuinhek? Het wisselen van een rails op het spoor? In ieder geval iets buiten, want je hoort wind.
Als het goed is wil ik 50% van het prijzengeld.
Een olieboorplatvorm die begint te boren?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:12 schreef FutureFairytale het volgende:
onee je ziet hier de tips nietdit waren ze:
- dit geluid wordt steeds harder
- Amy Winehouse - Back To Black
- in een bubbeltjesenvelop zit een condoom. hij ruikt naar citroen.
Een krakend bed?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:12 schreef FutureFairytale het volgende:
onee je ziet hier de tips nietdit waren ze:
- dit geluid wordt steeds harder
- Amy Winehouse - Back To Black
- in een bubbeltjesenvelop zit een condoom. hij ruikt naar citroen.
Met een zuurpruim (condoom,ruikt naar citroen) erin.quote:
Ik snap het ook niet, zo'n jongen heeft totaal geen toekomst meer in Angola? Er moet natuurlijk wel een oplossing komen voor de eindeloze procedermogelijkheden, maar daar mag zo'n jongen niet de dupe van worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:46 schreef borisz het volgende:
CDA is nu echt schandalig bezig mbt Mauro!.
Walgelijke partij.
CDA is nu ook voor uitzetting, maar dat even terzijde. CDA wil plotseling vandaag stemmingen over Mauro ipv as. dinsdag. Aankomende zaterdas is het CDAcongres en de fractie is bang voor hun eigen achterban, dat is nog het schandalige.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, zo'n jongen heeft totaal geen toekomst meer in Angola? Er moet natuurlijk wel een oplossing komen voor de eindeloze procedermogelijkheden, maar daar mag zo'n jongen niet de dupe van worden.
14 voetbalveldenquote:Facebook begint met de bouw van zijn eerste Europese datacenter. Het datacenter komt in het hoge noorden van Zweden, omdat de servers daar minder hoeven te worden gekoeld. Het datacenter beslaat veertien voetbalvelden.
Het datacenter van in totaal 8,4 hectare bestaat uit drie gebouwen en komt in het Zweedse Luleå. Het is het eerste Facebook-datacenter buiten de Verenigde Staten, schrijft persbureau AFP. Facebook wil niet zeggen hoeveel de bouw van het datacenter kost, maar de Zweedse regering draagt 11,4 miljoen euro bij. In drie jaar tijd moet het datacenter voor 300 nieuwe banen zorgen.
Het eerste gebouw van het datacenter moet binnen een jaar operationeel zijn; het datacenter functioneert in 2014 op volle kracht. Voor de locatie zou onder meer gekozen zijn omdat er minder geld aan koeling hoeft te worden besteed. Luleå ligt dicht bij de poolcirkel; in het afgelopen jaar was het er gemiddeld tussen de -3 en 6 graden celcius, met pieken van -31 graden Celcius afgelopen winter en 30 graden in juni.
Het datacenter zou voornamelijk draaien op waterkracht; geleverd door de rivier de Lule. Volgens de burgermeester van Luleå moet zijn stad een primaire locatie voor datacenters worden; hij noemt de regio 'The Node Pole'.
Dan wel jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:16 schreef Anthraxx het volgende:
En dan vind je voetbal ineens wel weer interessant.
Alsjeblieft:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
Dan wel jaMaar ik zou voetbal ook interessant vinden als het tussen schaars geklede dames-elftallen ging
Hoezo wordt hij daar de dupe van? Hij en zijn ouders (die hem in Angola op reis hebben gestuurd) hebben hier handig gebruik van gemaakt om hem hier een verblijf van 8 jaar te geven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, zo'n jongen heeft totaal geen toekomst meer in Angola? Er moet natuurlijk wel een oplossing komen voor de eindeloze procedermogelijkheden, maar daar mag zo'n jongen niet de dupe van worden.
Een kind van 9 jaar kiest daar niet zelf voor om gebruik van te maken en nu 9 jaar later is het nog steeds een kind, maar wel een volledig geīntegreerd en verNederlands/Limburgs kind.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:08 schreef Den_Haag het volgende:
Hoezo wordt hij daar de dupe van? Hij en zijn ouders (die hem in Angola op reis hebben gestuurd) hebben hier handig gebruik van gemaakt om hem hier een verblijf van 8 jaar te geven.
Hij is de dupe van zijn ouders. Laten zijn ouders het dan ook maar oplossen. En wat die hier boven mij zegt. Zo is het erg makkelijk een schrijnend geval te creëren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Een kind van 9 jaar kiest daar niet zelf voor om gebruik van te maken en nu 9 jaar later is het nog steeds een kind, maar wel een volledig geīntegreerd en verNederlands/Limburgs kind.
Dat, maar de regels en procedures van de Nederlandse staat maken het wel een heel schrijnend geval.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hij is de dupe van zijn ouders.
Wij maken de regels, niet hijzelf of zijn ouders. Dat hij hier handig gebruik van heeft gemaakt doet daar niks van af. Voor de rest wat MaximusTG zegt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hij is de dupe van zijn ouders. Laten zijn ouders het dan ook maar oplossen. En wat die hier boven mij zegt. Zo is het erg makkelijk een schrijnend geval te creëren.
Hij heeft er gebruik van mogen maken. 9 jaar lang. Z'n ouders hebben hem hierheen gestuurd als klein kind en ga nou niet beweren dat hij dat zelf gewild heeft of ergens handig gebruik van gemaakt heeft.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:36 schreef Felagund het volgende:
Wij maken de regels, niet hijzelf of zijn ouders. Dat hij hier handig gebruik van heeft gemaakt doet daar niks van af. Voor de rest wat MaximusTG zegt.
Dat is precies wat ik zeg/bedoel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft er gebruik van mogen maken. 9 jaar lang. Z'n ouders hebben hem hierheen gestuurd als klein kind en ga nou niet beweren dat hij dat zelf gewild heeft of ergens handig gebruik van gemaakt heeft.
De Nederlandse wetgeving blijkt dus voor deze schrijnende gevallen (we praten over totaal ca. 50 andere soortgelijke personen) te kort te schieten.
Dan moet je meteen bij aankomst in Nederland een kind terug sturen, maar hem niet eerst 9 jaar als Nederlander laten opgroeien en opvoeden.
hearhear. DH, probeer je eens in dat jongetje te verplaatsen. Verdomme, het kind is 10!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft er gebruik van mogen maken. 9 jaar lang. Z'n ouders hebben hem hierheen gestuurd als klein kind en ga nou niet beweren dat hij dat zelf gewild heeft of ergens handig gebruik van gemaakt heeft.
De Nederlandse wetgeving blijkt dus voor deze schrijnende gevallen (we praten over totaal ca. 50 andere soortgelijke personen) te kort te schieten.
Dan moet je meteen bij aankomst in Nederland een kind terug sturen, maar hem niet eerst 9 jaar als Nederlander laten opgroeien en opvoeden.
Daarom zeg ik ook dat hij direct (9 jaar geleden) terug naar zijn ouders gestuurd had moeten worden. Maar dat mag ook weer nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hearhear. DH, probeer je eens in dat jongetje te verplaatsen. Verdomme, het kind is 10!
500 beroepsmogelijkheden, humanitaire gronden, Mensenrechten die het verbieden minderjarigen uit te zetten enz enz.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zeg/bedoel.
Ik snap sowieso niet dat het überhaupt 9 jaar kan duren voordat men iemand daadwerkelijk kan/wil/gaat terugsturen. Dan is er toch iets fout aan de Nederlandse wetgeving?
Ja, vervelend hč. Zo'n rechtstaat waar er beroepsmogelijkheden zijn?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:51 schreef Den_Haag het volgende:
500 beroepsmogelijkheden, humanitaire gronden, Mensenrechten die het verbieden minderjarigen uit te zetten enz enz.
Definieer thuis.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat hij direct (9 jaar geleden) terug naar zijn ouders gestuurd had moeten worden. Maar dat mag ook weer niet
En hij was 10, nu heeft hij een leuke opleiding die hij kan gaan gebruiken in zijn thuisland, Angola.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |