die nieuwe koplopers? met de blauwe stoelen? die zijn idd koooooouuuudquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:28 schreef Isabeau het volgende:
Dan moet het wel een drieling zijn geweest
Ik ga zo maar naar bed, treinen maakt moe(en het was echt koud in de trein, niet normaal meer! Ik was blij dat ik de trein uit kon; buiten was het lekkerder! Heb dat al vaker gehad de laatste tijd dat de airco op vol staat in de trein en ik gewoon zit te rillen. De NS wil niet dat je in slaap valt of zo
)
Ja, zo een dus! Krijgt de NS daar geen klachten over? Ik vind het niet normaal hoor dat ik zit te vernikkelen in de trein en blij ben dat ik de avondkou eind oktober in kan stappen omdat dat lekkerder isquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
die nieuwe koplopers? met de blauwe stoelen? die zijn idd koooooouuuud
ik weet het niet maar het is echt altijd en alleen in die trein, mn ouders hebben t ook al gehad, die zijn toen in de eerste klas gaan zitten waar het veel aangenamer was, misschien toch n klacht indienen idd n keer. had laatst van utrecht-maastricht het zo koud, was er naar van toen ik eindelijk hier wasquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zo een dus! Krijgt de NS daar geen klachten over? Ik vind het niet normaal hoor dat ik zit te vernikkelen in de trein en blij ben dat ik de avondkou eind oktober in kan stappen omdat dat lekkerder is
Ibm of lenovo laptopquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft lastig, concentreren op scriptie met 3 schermen
Die witbalans
ik ook en mn ouders ook. en het was mij al eerder opgevallen in die nieuwe koplopers, dus tis geen toevalquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik zal eens een briefje schrijven, want het was niet de eerste keer dus, maar al een aantal keer dat ik het opvallend koud had.
Mijn trusty T41quote:
De layout is op orde?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, tevreden over het kopje 'methodes'
Mooi, Steerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, tevreden over het kopje 'methodes'
Oerstevige dingen zeg ik jequote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn trusty T41
Nouja. Met een kapotte HD dus, nieuwe HD erin geschoven. Dropboxvoor het redden van m'n scriptie en data
Nee, fucked up. Endnote ga ik pas gebruiken als de tekst goed is en plaatjes doe ik gewoon nu inline in de tekst. Gaat erom dat m'n begeleider kan lezen wat ik schrijf en wat ik bedoel.quote:
Er was eens....quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:51 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben mijn afstudeerverslag maar vier keer opnieuw begonnen of zo
Zoiets jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er was eens....
In een melkweg hier ver, ver vandaan....
Call me Ishmael.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er was eens....
In een melkweg hier ver, ver vandaan....
Call me Ishmael.
Goed te doen! Gewoon thuis of in en restaurant?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
Lekker gegeten btw vanavondKaaskroketjes vooraf en daarna een risotto met belgische kaas, champignonnetjes,tomaatjes en wat truffel
als dessert een speculaasparfait
Restaurant met de 3voor12 ersquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed te doen! Gewoon thuis of in en restaurant?
Wat leuk dat Isa bij je op bezoek is geweest!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:15 schreef krakkemieke het volgende:
Toch nog even lekker geslapen.
Straks de dokter vertellen dat Isa me wel had willen hechten.
Dr Isaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:15 schreef krakkemieke het volgende:
Je had nietjes! Dat is de vlugvlugmethodequote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:15 schreef krakkemieke het volgende:
Ja hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:41 schreef PdeHoog het volgende:
Isa, is het nog gelukt met de brief?
De dokter moest lachen en zei dat het met nietjes ook mooi werd. Ik zei dat ik dat wel wist, want dat het andere litteken op mijn buik ook met nietjes gedaan was. Nou, dat vond hij anders maar lelijk geworden. Tja, het was wel mooi, maar al snel kwam ik een hoop aan en toen is het uitgerekt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:15 schreef krakkemieke het volgende:
gut doet me denken aan de chirurg en de andere arts die mij geopereerd hadden en elke keer als ze kwamen kijken in de weken na de operatie zeiden; wat een mooi litteken wordt dat! (echt helemaal blij met zichzelfquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:32 schreef Isabeau het volgende:
Ja, beetje mooi hechten kost wel tijdEn de ok moet zsm weer vrij komen voor de volgende ok, daar worden artsen tegenwoordig op afgerekend...
oeh nog een goede reden om niet aan te komen dus!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De dokter moest lachen en zei dat het met nietjes ook mooi werd. Ik zei dat ik dat wel wist, want dat het andere litteken op mijn buik ook met nietjes gedaan was. Nou, dat vond hij anders maar lelijk geworden. Tja, het was wel mooi, maar al snel kwam ik een hoop aan en toen is het uitgerekt.![]()
nou ze zullen toch wel een beetje hun best gedaan hebben?quote:En de vlugvlug methode, tja echt vakmanvrouwschap is te duur he.
Oh, maar ik geef er niks om hoor. Een mens verslijt nu eenmaal en ik had er al vijf. Er kan er nog wel 1 bij.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oeh nog een goede reden om niet aan te komen dus!
[..]
nou ze zullen toch wel een beetje hun best gedaan hebben?
ach en Krakke, tis gewoon een oorlogswond erbijals ze hem niet gemaakt hadden had je er later ook niet meer over kunnen mopperen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |