Ik gebruik ook graag 'elegant' en 'techniek' in één zin.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:33 schreef AnneX het volgende:
Hoor je Steer : quote...
het is een hele elegante techniek ! Sic.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik gebruik ook graag 'elegant' en 'techniek' in één zin.
De Duutser is ngo veel kaler...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
It takes a special kind of woman to handle such a man![]()
Ook een live foto?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:45 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb een nieuwe trendy winterjas en de techniek van het kledingstuk is werkelijk elegant.
Werkelijk geen idee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:53 schreef AnneX het volgende:
@ Steer : ik las de wiki site van het dorp van je moeder.
Is zij dan ook van de Pang clan?
un-fucking-believable....quote:
Hier moet die post dusquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:34 schreef Bluezz het volgende:
Trainingen gegeven, gegeten, gelegen, zingen
ik dacht al jaquote:
Dat had ik ook!! Maar dan met sportenquote:Terug van zingen, heerlijk terwijl ik kapot was! Kom helemaal relaxt thuis
Niet juichen, dat is vragen om problemenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:15 schreef golfer het volgende:
en weer 2-3.
Kijken of ze het nu wel langer dan 2 minuten kunnen vasthouden.
kjhfskhskjfhskfhjskfquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:13 schreef Bluezz het volgende:
Ok
Zeg eens : I can't stand the rain of Signed sealed deliverd ?
Ja, dat wordt gewoon niks met die man in de RvC zoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:18 schreef golfer het volgende:
Cruijff is weer eens bezig geweest.
http://nos.nl/artikel/307(...)n-basten.html#rodaja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |