Had van de zomer al eens een berekening gemaakt met UPC en Ziggo. Totaalpakket met sport 1 en EL.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]![]()
de directe concurrenten van Ziggo zijn iets van 1,50 goedkoper geloof ik.
Oh, vandaar dus dat ik mijn weelderige haardos nog altijd heb.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
Bij DH ook al, is al dat testosteron.
It takes a special kind of woman to handle such a manquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
Bij DH ook al, is al dat testosteron.
Vergeet de bijbehorende tieten niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, vandaar dus dat ik mijn weelderige haardos nog altijd heb.
Jullie passen goed bij elkaar. Geluksvogels.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
It takes a special kind of woman to handle such a man![]()
ok that;s it, je ouders zijn freaking raarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vergeet de bijbehorende tieten niet.
Zowel mijn pa als ma zijn kalende, ik vrees het ergsteMaar vooral bij ma verdenk ik het overmatig föhnen ervan. Iemand bij haar in het dorp vroeger was gestorven aan hersenvliesontsteking doordat - volgens haar - ze naar bed was gegaan met nat haar na het douchen.
_!!
Dorp van m'n ma:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ok that;s it, je ouders zijn freaking raarje hebt gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:38 schreef krakkemieke het volgende:
Leuke foto's Lein!
En ik ben niet zo van de caps maar:
ISA IS NET OP BEZOEK GEWEEST!
Leuk.quote:
JEEJquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:38 schreef krakkemieke het volgende:
Leuke foto's Lein!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:38 schreef krakkemieke het volgende:
Leuke foto's Lein!
Een overweldigende verassing, ik stond perplex.Isa moest dan ook lachen om mijn gezicht.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Dat wist ik
Leuke verrassing heh!
Krak mag vrijdag hopelijk, als alles goed gaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Al enig zicht wanneer je naar huis mag krakje?
Je hebt er wel de kop voor om all-in kaal te tondeuzenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
In een drukke straat groeit ook geen gras.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |