Fritsma heeft weinig kennis van recht in het algemeen. Hij gaat geen eens in op het argument van Spekman.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:24 schreef De_Nuance het volgende:
Fritsma's kennis niveau van het Staatsrecht gaat even ver als die van php.
In de praktijk komt hij daar niet terecht hè?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:25 schreef Friek_ het volgende:
Hohoho, stop 'm maar weg in een weeshuis in Angola. Fritsma is wel lekker bezig.
Mensen die dit kijken denken dat dit iemand is met verstand. Omdat hij een pak aanheeft.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Fritsma heeft weinig kennis van recht in het algemeen. Hij gaat geen eens in op het argument van Spekman.
Als wat? Ik zat eerst aan filosoof te denken maar de vuilophaaldienst heeft geen vacatures.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Denk jij nog na over een tweede carrière?
VVD'ers blijken ook van die kansloze haters. Verrassend. Verkapte PVV'ers.quote:
In groningen.quote:
Jazeker.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:29 schreef Sayex het volgende:
Bij Brinkman moet ik dan aan onze Hero denken?
Een straatbezoek wordt lastig daar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Gaat het kabinet straks ook op staatsbezoek in Angola?
Net zoals in Italiëquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:32 schreef KoosVogels het volgende:
Dat wordt knokken zaterdag, op het CDA-congres.
Zo zijn wij niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:32 schreef KoosVogels het volgende:
Dat wordt knokken zaterdag, op het CDA-congres.
Pittig dametje, een soort dotCommunism.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:34 schreef eriksd het volgende:
Ze mag hem echt niet. Haha.
Ik loop ook wel eens te trollen maar dan kan je altijd wel rekenen op gelach en jij-bakken terug.
Jij bent geen Fritsma hoor, maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:34 schreef eriksd het volgende:
Ze mag hem echt niet. Haha.
Ik loop ook wel eens te trollen maar dan kan je altijd wel rekenen op gelach en jij-bakken terug.
Dat is natuurlijk gewoon treurig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:35 schreef KoosVogels het volgende:
Het meest droevige is dat er figuren bestaan die straks oprecht blij zijn als Mauro het veld moet ruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |