Denk ik ook, maar dat SP dametje was wel vrij scherp.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:47 schreef Friek_ het volgende:
Vind 'm ook wat zwakjes. Ik gok dat Tofik Dibi wat scherper is.
Huh?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zijn stoel heeft geen zitgedeelte.
Geen excuus nodig, goede vraag.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:49 schreef eriksd het volgende:
De term biologische ouders in Angola, houdt dat dan in dat ze de hele dag scharrelen naar eten?
Sorry.
Stom boek was dat.quote:
Alle Mongolen zijn gelijk maar somm....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Het einde is buitengewoon kutquote:
Sarcasme?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:53 schreef Dutchnative het volgende:
Van der Staaij: Ik zit hier bij een debat. Het mag toch niet zo zijn dat we gaan debatteren over het onderwerp van het debat?! Onacceptabel!
Niet zo dom. Volkomen legitieme klacht, het is te stom voor woorden dat men een debat hierover voert.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:53 schreef Dutchnative het volgende:
Van der Staaij: Ik zit hier bij een debat. Het mag toch niet zo zijn dat we gaan debatteren over het onderwerp van het debat?! Onacceptabel!
Maar om daar dan in het debat zelf op terug te komen....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet zo dom. Volkomen legitieme klacht, het is te stom voor woorden dat men een debat hierover voert.
Voorstel voor een nieuwe C in het CDA. Conservatieve Democratisch Appel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:53 schreef Friek_ het volgende:
Zozo, Voordewind heeft mooi een christelijke steek onder water naar het CDA.
leg uit, ik ben niet in de beschikking van geluidsinstalatie op deze computerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:54 schreef De_Nuance het volgende:
Van der Staaij heeft een punt hoor.
Ohh zo, duidelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:55 schreef Friek_ het volgende:
Van der Staaij heeft hier gewoon volledig gelijk dat ridicuul is dat het puur over een individu gaat. Dat is niet de taak van een parlement.
Wat Friek zegt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |