Yep, maar als je niks echt gedocumeneerd hebt en zegt dat Dr. Klein's documentatie krabbeltjes zijn.....Tsja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:57 schreef Robijn48 het volgende:
Hmmm...meneer staat natuurlijk wel onder ede
Jawel, tuurlijk is te begrijpen dat ze (of in iig Jermaine dan) dit hartstikke moeilijk vinden. Maar dit was te voorzien, de verdediging doet er alles aan Murray uit de bak te houden, dus trekt deze troeven uit de kast. Zou Jermaine ook doen, als ie een defense lawyer in deze zaak was, toch.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:52 schreef Janena het volgende:
De familie wist echt wel van zijn medicijn afhankelijkheid......
Maar demerol is geen doodsoorzaak. En dat is waar het in deze rechtzaak om draait.
Ik kan me voorstellen dat het de familie irriteert dat Michael terecht lijkt te staan in plaats van Conrad Murray.
Yupquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef Robijn48 het volgende:
Dat interview met Klein ongeveer anderhalf/twee jaar geleden? Vond het een raar ventje. Maar Michael was heel dik met hem, ze hebben volgens mij ook Kerstmis 2008 met elkaar gevierd...
Je zal het snel genoeg met je ogen dicht en 2 vingers in je neus kunnen doenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:46 schreef Robijn48 het volgende:
Vond het wel een heel gepuzzel, de eerste keer via Amazon bestellen. Gelukkig heeft zoon me geholpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |