SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.
Speciaal voor barriewarriekoetsjiekoe
Zum kotzen:
SuperrrTuxxx (uitkering, denkt dat ze boven mensen staat die boven haar staan.)Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Probeer het uitquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:20 schreef shifto het volgende:
Damn, ik betwijfel of die van Tuxxx er nog zo uitzien
Hoe weet jij of zij dat is?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:21 schreef shifto het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=afk
Ja Fok is ook echt de enigste internetsite he.quote:
Daarom!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja Fok is ook echt de enigste internetsite he.
Nou geef is een goed idee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:24 schreef shifto het volgende:
![]()
Maar we zijn alleen.. Wat zullen we eens doen met dit topic?
Ja weet ik veulquote:
Ohh dan ben je in het 's-Hertogenbosch topic aan het goede adres.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja weet ik veulBen net thuis en drink een heerlijk glaasje wiskey en moet zo nog naar een verjaardag... I need entertainment tot dan!
Altijd goed zijn:
Tieten
Flauwe garpen
Goede muziek suggesties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Hahah jaa daarom kom ik hier tochquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh dan ben je in het 's-Hertogenbosch topic aan het goede adres.
Wat vind jij goede muziek?
Dan ga ik ondertussen wel hele flauwe garpjes zoeken.
En tieten kan je ook posten, daar zal de rest blij mee zijn
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat is het toppunt van kleinheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
Ik weet geen een nummer van al die genres, spijt me zeerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Hahah jaa daarom kom ik hier toch
Goede muziek, nouja echt van alles. Van punk tot ska tot metal tot klassiek tot psytrance. Bring it on!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |