Stand #2451quote:
Flitspaal krijgt puntje voor de afkortingquote:
Flitspaal slaapt wel geloof ik...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:48 schreef lubje25 het volgende:
[..]ik ben wakker, ben nog aan t werk
Ik ben ook nog wakker, want ik slaap nog nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:48 schreef lubje25 het volgende:
[..]ik ben wakker, ben nog aan t werk
Ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:49 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Ik ben ook nog wakker, want ik slaap nog niet
Als flitspaal geen vraag stelt (en het is al een tijdje geleden), mag iemand anders dat dan doen?
yep ga je gangquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:49 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Ik ben ook nog wakker, want ik slaap nog niet
Als flitspaal geen vraag stelt (en het is al een tijdje geleden), mag iemand anders dat dan doen?
Dik gedrukt graag, en geen idee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:51 schreef plagvreugd het volgende:
Geef van elk duits woord de betekenis: (a) der See en (b) die See.
Beide fout, al is 1 betekenis wel goed (maar niet bij het juiste woord).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:54 schreef PhysicsRules het volgende:
der See: de heilige stoel?
die See: het meer?
Je hebt geen idee wat die Nordsee betekent? Of die Ostsee?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:10 schreef PhysicsRules het volgende:
dan is der See het meer en weet ik de andere niet.
Zou dat een vraag zijn, dan was t antwoord Herman Finkers (al zei hij ipv geen 'maar één').quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:34 schreef lubje25 het volgende:
Ik spreek uberhaupt geen woord duits
is goed, ik ben er nog. maar ben dan geloof ik ook de enigequote:
is ook een hint. Zit in de titel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:05 schreef plagvreugd het volgende:
Dat blanke in die vraag vind ik erg intrigerend.
ze kunnen iets niet wat vooral bij dunken erg belangrijk isquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:11 schreef plagvreugd het volgende:
"White men are not very good at playing basketball, compared to black men. Asians are even worse."
White men can't jump.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:12 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ze kunnen iets niet wat vooral bij dunken erg belangrijk is
quote:
Yeps.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:19 schreef lubje25 het volgende:
Kaap Hoorn, Chili?
ik ben echt slecht in topografie
tuurlijkquote:
AFAIK Amerigo, maar een kniesoor die daarop let.quote:
Mooi hoef geen foto op te zoeken.quote:
Uhuh.quote:
Dat is ook weer niet nodig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:48 schreef plagvreugd het volgende:
True. Krijg ik voor straf een punt aftrek.
Stand #2451
5 ß
2 remcoP
1 DrNick
3 Baszh
1 BusterPosey
4 Yankee
6 lubje25
1 tong80
1 PhysicsRules
1 Flitspaal
2 plagvreugd
Stand #2451quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:52 schreef plagvreugd het volgende:
Nederlandse jeugdsentimentvragen gaan wel prima bij mij...
Edwin Rutten
Yep, ik doe wel een anderquote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:11 schreef plagvreugd het volgende:
Ja. Anders had ik het niet geweten. Naam zegt me zeeeeeeeer vaag wat. Voornaam Richard?
Op dit tijdstip moet het ook niet al te moeilijk zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:19 schreef plagvreugd het volgende:
die foto is ook wel erg makkelijk
eddy murphy.
Yeps. Ben ik geboren en getogenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |