vast.. allemaal placeholders.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:25 schreef Aloria het volgende:
Jup op engelse sites en zelfs nieuwssites zeggen dat hij eindelijk op 31-03-2012 uitkomt ( zoek maar op google )
Heb net 2 diablo 3 pepreorderd voor maar 42 euro per stuk![]()
Wel een beetje vaag dat alle verkoop websites "nederlands en engels" het zeggen + sommige game nieuws websites !quote:Op zondag 15 januari 2012 00:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vast.. allemaal placeholders.
Mits het op battle.net staat of op diablo3.com kloppen die dates niet.
mwah best buy had al een groot bord uitgehangen voor 1 feb....quote:Op zondag 15 januari 2012 00:40 schreef Aloria het volgende:
[..]
Wel een beetje vaag dat alle verkoop websites "nederlands en engels" het zeggen + sommige game nieuws websites !
Ik ben er helemaal klaar voor, kom maar op met Diablo 3quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:11 schreef jackson het volgende:
Komt er nu deze week nog nieuws dat ze aangekondigd hadden?
Ja, want die winkels weten het eerder dan Blizzard.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:40 schreef Aloria het volgende:
[..]
Wel een beetje vaag dat alle verkoop websites "nederlands en engels" het zeggen + sommige game nieuws websites !
Indeed, wat dus niet kloptquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:11 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ja, want die winkels weten het eerder dan Blizzard.
So true! Lekker controler in de hand en gaan.... Vermoed dat de console versie nog wel wat langer op zich laat wachten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:54 schreef Crimyclown het volgende:
Het is een echte PC game, maar aan de andere kant zou het ook wel super relaxt zijn om deze game op de bank op de console te spelen.
beide he.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:01 schreef RickoKun het volgende:
Zolang ik maar wel tegen Diablo zelf moet vechten, en niet tegen die big tittied fatso
it ends with diablo zei jay/quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja, verkeerd geformuleerdmaar dat ik i.e.g. ook tegen diablo zelf moet pwnen
rocko is net chuck norris. die doet dat alleenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:31 schreef ThaTim het volgende:
RickoKun, samen iedereen pwnen op de internetz als ie uitkomt?
Buy Diablo 2 CD Key Setquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:10 schreef 16meter het volgende:
http://www.diablo2cdkeys.com/
Hier heb ik ze een tijdje terug gekocht, goedkoper kan haast niet.
Toch bedankt, ga ik in de gaten houden.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:10 schreef 16meter het volgende:
http://www.diablo2cdkeys.com/
Hier heb ik ze een tijdje terug gekocht, goedkoper kan haast niet.
ohquote:Op oh woensdag 18 januari 2012 08:53 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Buy Diablo 2 CD Key Set
Sorry, we currently seem to be out of stock on our cd keys. This should not last too long. Please check back in a few days.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch bedankt, ga ik in de gaten houden.
quote:Our CDKeys can NOT be registered or claimed with battle.net, our cdkeys only work when installing the game using physical discs. All of our CDKeys are for the 16 digit retail version of the game ONLY!
Ja is cool mangquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:31 schreef ThaTim het volgende:
RickoKun, samen iedereen pwnen op de internetz als ie uitkomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |