Is dit niet dezelfde club die in maart voorspelde dat de droogte zou aanhouden tot midden juli waarna het veel zou gaan regenen? Want dat klopte wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:45 schreef Ferdo het volgende:
Zijn dat diezelfde clubjes die ook de afgelopen bloedhete zomer al aan zagen komen?
Ik kan me herinderen dat er op me verjaardag nog sneeuw lag (en dat is 1 april), ik denk ergens zo rond 1980.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel, maar toen werd er niet zo overdreven.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:23 schreef Scully het volgende:
Sneeuw![]()
Ijs![]()
Kou![]()
Laat maar komen die horrowinter.
En dat is nog warm vergeleken met Oymyakon in Siberië: in januari gemiddeld -47°C, en dat betreft dan de maximumtemperatuur.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 07:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ach zo koud is dat niet, in noorwegen op vakantie was het structureel -30.
voor Nederland wel ja. Onze huidige temperaturen zou voor Siberie misschien een hittegolf zijn. Terwijl de winterjas aan hebben. Welkom op planeet Aardequote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dat is nog warm vergeleken met Oymyakon in Siberië: in januari gemiddeld -47°C, en dat betreft dan de maximumtemperatuur.
En dan hebben ze het bij -25°C al over een horrorwinter?
indd, ik haal wel wat extra xbox spellen in huis.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:23 schreef Scully het volgende:
Sneeuw![]()
Ijs![]()
Kou![]()
Laat maar komen die horrowinter.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Klimaatverandering heeft volgens mij weinig met alu-hoedjes te maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:35 schreef Kirov het volgende:
[..]
De aarde warmt op! Zet snel je alu-hoedje op!
Hoezo "weer"? Het is nog nooit kouder geweest dan -27°C, in elk geval sinds het begin van de temperatuurmetingen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:11 schreef woid het volgende:
jaaa... gaat het hier af en toe weer -30 worden... "bring it on"
ik zei toch "hier"...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoezo "weer"? Het is nog nooit kouder geweest dan -27°C, in elk geval sinds het begin van de temperatuurmetingen.
Ah, Beieren, daar kan het inderdaad veel kouder worden. Lag daar ook niet het meer dat zo'n beetje de koudespot van Duitsland is?quote:
yep...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ah, Beieren, daar kan het inderdaad veel kouder worden. Lag daar ook niet het meer dat zo'n beetje de koudespot van Duitsland is?
het was dit jaar ook een vrezelijk wespen jaar..!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:51 schreef Toefjes het volgende:
En dit jaar zou een vreselijk wespenjaar worden. Ook niks van gemerkt. Eerst zien, dan geloven.
Wel even winterbandjes scoren nog. Vorig jaar toch een paar hilarische uitglijders met de auto gemaakt
Verder lastig met reizen bij extreem weer. Maar dan lekker de playstation aan, en lekker gamen. Komt wel goed. Des te lekkerder is de voorjaarszon weer. Anders een weekje winterzon opzoeken.
Ik heb er geen last van gehad eigenlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:10 schreef woid het volgende:
[..]
het was dit jaar ook een vrezelijk wespen jaar..!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |